Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost doručení
    • cena
    • kvalita zboží Esoria
    • nemožnost prohlédnout v prodejně

    Pracuji v obchodě se značkovou módou a kvalita značky Esoria mě opravdu překvapila. Dororučuji!

    Reakce obchodu Vyprodej.online

    Děkujeme za zpětnou vazbu,

    Lukas z Vyprodej.online

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé dodání
    • výhodná cena

    Rychlé dodání, hračky jsou super

    Reakce obchodu Vyprodej.online

    Děkujeme za hodnocení,

    Patrik Novotný
    Vyprodej.online

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé dodání
    • velmi dobrá cena

    zatim nevim

    Reakce obchodu Vyprodej.online

    Děkujeme za hodnocení,

    Patrik z Vyprodej.online

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Cena
    • Nedodržení termínu možného doručení, uvedeného u zboží

    Objednávka 26.12. s platbou kartou online. U zboží příslib možného doručení do 30.12. Dne 29.12. jsem neměl info o změně stavu objednávky. Položil jsem dotaz přes nabízený chat, kde asi po 40 minutách, jsem dostal odpověď, že mám již zaplacenou objednávku, tak jí budou zítra expedovat. Bingo, tu jsem měl už při vytvoření objednávky. Takže to na mne působilo stylem "když se ptáš, tak objednávku už zpracujeme". Ale chápu, že do termínu expedice se zřejmě promítly předvánoční a povánoční navýšené objednávky. Dnes je 8.1. a zboží stále nemám.
    Za to nemůže obchod, ale zásilkovna. Zvolené místo se stěhuje na novou adresu a již mezi svátky měli omezený provoz a první týden v lednu zcela zavřeno. Od 30.12. je status zásilky "přijato na expediční depo". 7.1. obdržen email "Z důvodu stěhování výdejního místa došlo k přesměrování Vaší zásilky na nejbližší náhradní výdejní místo" s adresou, kam se právě stěhuje původní zvolené místo. Jen zapomněli napsat odhadovaný datum, kdy to tam dodají. Super a díky zásilkovno. Proč toto info nedorazilo hned při uzavření výdejního místa? Určitě stěhování muselo být avizováno, tak nechápu, že tato informace nebyla dopředu zmíněna při výběru místa v systému. Když je výdejní místo přeplněno, tak ho v systému nemůžete vybrat. A když už to nastalo, tak více jak týden trvalo, než vůbec jste dali nějaké info. O tom, že by nabídli přesměrování do funkčního místa během odstávky vybraného. To asi chci už moc. Takže to vidím jako amaterismus.
    O stěhování jsem se dozvěděl začátkem roku, když jsem šel náhodou okolo prázdného výdejního místa a na výloze je cedule, že se stěhují a na nové adrese budou od 12.1.
    Omlouvám se vylití si srdíčka, ale třeba to někomu pomůže, pokud by věděl dopředu o případném stěhování výdejního místa a myslel si, že by mohli doručit do jeho zavření. Tak ať nepohoří.

    Reakce obchodu Vyprodej.online

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Za zpoždění Vaší objednávky se velice omlouváme. Během svátků byl problém s dopravci. Nedorozumění se Zásilkovnou nás mrzí, to se určitě nepovedlo. Klidně se nám ozvěte a zašleme vám zboží přímo domů nebo do práce.

    S pozdravem,
    Pavlína, vyprodej.online

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • příznivá cena
    • rychlost dodání

    Reakce obchodu Vyprodej.online

    Moc děkujeme za kladné hodnocení

    Pavlína
    Vyprodej.online

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání
    • cena

    I přes Vánoční shon doručeno do 2. pracovního dne, určitě objednám znovu.

    Reakce obchodu Vyprodej.online

    Moc děkujeme za kladné hodnocení

    Pavlína
    Vyprodej.online