Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- zaplatíte předem převodem na účet a zboží nedorazí a to ani v náhradním termínu (v pátek 28.8. 2015 přišla zpráva, že zboží odeslali a následující pracovní den bude doručeno, ale zboží stále nemám a ani info, že dorazilo na úloženku a že si ho mohu vyzvednout).
Za mě špatný pocit, nejdřív info, že toho mají skluz 3-5 dní, pak info, že zásilku odeslali, ale zásilka zatím nedorazila.
Reakce obchodu VÝHODNÝ OBCHOD
3.9.2015
Jedná se o objednávku z 22.8.2015 placenou předem na účet.Odeslanou 28.8.2015 prostřednictvím DPD. Ano, v této době byl v odeslání zásilek 5-7 denní skluz, protože bylo právě po dovolené a zásilky se odesílaly postupně.A stalo se to, že společnost DPD neposlala zákazníkovi SMS avizo a ani zásilku nedoručila tak jak měla a adresát něměl tušení kde má svoji zásilku.Společnost DPD dle vyjadření měla výpadek dat a zásilky se opozdily.Zásilku se podařilo do místa určení doručit až 2.9. 2015 v poledne.Zákazník je právem nespokojený.Za pozdní odeslání po dovolené se omlouváme.