Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Na krabici chyběl údaj o datu expirace. Štítek byl rozmazaný, tedy nečitelný. Ihned ve čtvrtek odpoledne jsem posílala dotaz i s fotografií neexistující doby expirace. Dosud nepřišlo vysvětlení. V pátek kolem 14.15 jsem se několikrát pokoušela dovolat na uvedené číslo kontaktu, taktéž i dnes, bohužel je to marné. Obchod nedoporučuji, nelíbí se mi, jakým způsobem se jedná se zákazníkem.
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
Vaše zkušenost nás moc mrzí a za komplikace se velice omlouváme. Na zkvalitnnění našich služeb neustále pracujeme, a proto pevně doufáme, že Vaše příští zkušenost s nákupem u nás bude podstatně lepší.
S přáním všeho dobrého
Zákaznický tým
Výborný Mobil s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- dobrá cena
- dlouhá doba dodání
Zboží, které bylo skladem přišlo až po deseti dnech a to jsem to musel ještě telefonicky urgovat.
-
Nedoporučuje obchod
Stojí za hovno
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
Mrzí nás, že nejste s nákupem spokojen. Zboží je však možné ve 14denní lhůtě vrátit.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Zákaznický tým
Výborný Mobil s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Prosím každého aby se obchodu Výborný mobil vyhl obloukem.
Zakoupil jsem si u nich sluchátka a po doručení zjistil že mají vadnou baterií. Poslal jsem je na reklamaci a zároveň napsal na jejich email o mém problémů. Už je to 35 dní a nikdo se neozval ani na email ani na telefon . Tak jsem jim zkoušel volat a také bez úspěchu. Je tam jen hlasový automat který hovor položí. Budu to řešit přes ČOI protože nemám rád takové šejdíře jaký Výborný mobil je !!!!.Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Nicméně Vaší neadekvátní reakci úplně nerozumíme. Telefonicky jste se s námi spojil. Zboží jsme přijali do reklamace 23.02., lhůta na vyřízení je tedy do 24.03. Reklamace bude vyřízena během tohoto týdne, o čemž budete řádně informován.
Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den
Zákaznický tým
Výborný Mobil s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- After a week my order still has not arrived and the company does not comment anything. I'm very disappointed.
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Hello,
Thank you for your purchase and your feedback. However, we do not understand your dissatisfaction. You ordered the goods on 20.02., selected a personal pick-up at our shop and on 21.02., i.e. the following day, you received a notice to pick up the goods. If you do not want the personal pick-up, next time please choose a different delivery method.
Thank you for understanding and regards
Customer team
Výborný Mobil s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Už jsem vám psal jednou.Obchod špatný.
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme Vám za nákup i zpětnou vazbu. Jak již Vám kolega odpověděl, zboží prodáváme v rámci internetového obchodu a nejsme specializovaný prodejce. Programování vysílaček je tedy v režii samotných zákazníků.
Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den
Zákaznický tým
Servatech s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Rýchla doprava
- Produkt mi prišiel pokazený
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme Vám za nákup i zpětnou vazbu. Vaše negativní zkušenost nás moc mrzí, nicméně se samozřejmě nejedná o pochybení z naší strany. Zboží jste obdržel s výrobní vadou, kterou my teď v rámci reklamace napravujeme. O vyřízení reklamace Vás budeme v příslušné době informovat.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Zákaznický tým
Servatech s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- píšou zboží skladem, ale trvá jim 3 dny než ho odešlou. Objednal jsem jinde.
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
moc nás mrzí, že jste s nákupem u nás nebyl spokojen. Bohužel jsme ve dnech, kdy jste zboží objednal, měli jisté technické problémy. Zboží nám nepropadlo řádně do systému, a proto se odeslání zdrželo. Problém se nám nicméně povedlo vyřešit a v budoucnu by se již opakovat neměl. Za komplikace se Vám velice omlouváme.
Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré
Zákaznický tým
Výborný Mobil s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- DPD nedoručuje včas
DPD nedoručuje včas
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
Vaše negativní zkušenost nás moc mrzí. Na fungování dopravce nicméně vliv nemáme, bohužel. Věříme, že se jednalo jen o malé nedopatření během vánočního shonu a že příště vše dorazí včas a v pořádku k Vaší spokojenosti.
S přáním všeho dobrého
Zákaznický tým
Výborný Mobil s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- klamavé informace na stránkách.
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
bohužel nevíme, co přesně na našich stránkách považujete za „klamavé“. Nicméně pokud máme na stránkách skutečně nějakou chybnou informaci, což se samozřejmě stát může, byli bychom nesmírně rádi, kdybyste byl v budoucnu konkrétnější. V případě konstruktivní kritiky se dá chybu jednoduše opravit a předejít tak nespokojenosti dalších zákazníků.
Děkujeme za pochopení a přejeme vše dobré
Zákaznický tým
Výborný Mobil s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
zbozi bylo otevreno,
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
Děkujeme Vám za nákup i zpětnou vazbu. Zboží je zcela nové a nepoužité. Krabička se v případě tohoto produktu otevírá, aby bylo možné přiložit do balení fakturu.
Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den
Zákaznický tým
Výborný Mobil s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- nic
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
Mrzí nás, že jste s našimi službami nebyl spokojen. Důvod Vaší nespokojenosti nám nicméně není dosud znám. Zboží jste si totiž nevyzvednul a na zprávy od nás nereagujete. Pevně věříme, že Váš příští nákup dopadne lépe.
S přátelským pozdravem
Zákaznický tým
Výborný Mobil s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Dodáno špatné příslušenství - tvrzené sklo pro jiný model.
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
bohužel šlo o vadnou várku tvrzených skel, za což se Vám moc omlouváme. Po této chybě jsme skla z prodeje okamžitě stáhli. Podobné chyby se budeme snažit do budoucna minimalizovat. Ještě jednou se omlouváme, děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.
Zákaznický tým
Výborný mobil s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Objednal jsem si hodinky Honor MagicWatch 2 46mm Minos Black k telefonu Honor a i když se na stránkách píše, že hodinky jdou spárovat s Android, tak bohužel nejde spárovat s telefonem Honor. Docela důležitá informace. Po telefonním hovoru s prosbou o pomoc, mi nebyl schopný nikdo poradit.
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
mrzí nás, že se Vám produkt nepovedlo spárovat. Nabídli jsme Vám reklamaci a výměnu zboží, kterou jste nicméně nevyužil. Interně jsme věc zkontrolovali a daný model hodinek se servisnímu technikovi povedlo bez problému spárovat. Chyba byla tedy nejspíše v návodu. Obdržel jste buď špatný, nebo žádný, za což se Vám moc omlouváme. Správný jsme Vám dnes odeslali emailem, takže by se měl tím pádem problém vyřešit. Pokud byste nicméně potřeboval v této věci ještě nějak pomoct, neváhejte se na nás znovu obrátit.
S pozdravem
Zákaznický tým
Výborný Mobil s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- servisní partner Servatech s.r.o.
- problematická reklamace
Nákup u firmy ,,Výborný mobil" NEDOPORUČUJI kvůli postupu při následné reklamaci. Problémem je jejich servisní partner Servatech s.r.o. Mají již řadu negativních hodnocení za zaslání zboží, které nešlo zapnout, neuznané reklamace a neplacení nákladů spojených s reklamací.
Zboží jsem koupila 22/6/2023. Chytré hodinky Honor Band se mi nepovedlo zapnout, ani poté, co byly přes noc v nabíječce. Použila jsem originální kabel. Přítel má stejné hodinky), tak jsem ho poprosila o pomoc. Ani jemu se hodinky nabít nepodařilo. Po neúspěšných pokusech řekl, že "baterka je mrtvá", že možná ležely příliš dlouho ve vybitém stavu ve skladu. Přítel má technické vzdělání, k nabití použil vlastní nabíječku (ke stejným hodinkám).
Nabíjela jsem hodinky ještě půl dne v práci, ani poté je nebylo možné zapnout. Dohromady trvalo nabíjení přes 30 hodin! Odeslala jsem je 3/7/2023 zpátky firmě Výborný Mobil s.r.o. k reklamaci, jenomže jejich servisní technik Jakub Prchal prohlásil moji reklamaci za neoprávněnou, do protokolu napsal, že hodinky byly při příjmu do servisu vybité! Podotýkám, že hodinky doporučil vyreklamovat jako nefunkční i vystudovaný elektrotechnik, který má stejnou značku i model hodinek. Před odesláním zboží e-shopu proběhlo nabíjení neúspěšně celkem 4x, pokaždé na několik hodin.
Napodruhé už naštěstí dorazilo funkční zboží. Se službou DPD nebyl žádný problém. Balíček byl k vyzvednutí 14/7/2023. Nicméně jsem zbytečně zaplatila 133,- Kč navíc za poštovné za neuznanou reklamaci. Beru to jako zkušenost a příště zvolím určitě jiného prodejce, aby byla větší šance, že budu mít funkční zboží do týdne.Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
mrzí nás komplikace, které jste zaregistrovala během Vašeho nákupu. Poprosili bychom však o objektivní hodnocení skutečností.
Po shlédnutí servisního protokolu, kde Vám nutno poznamenat byla reklamace odeslána zpět i v celkem svižném tempu, je nutno zmínit, že bohužel vypouštíte vcelku důležité informace, tak aby Vaše recenze mohla být objektivní. Zboží jste nám opravdu zaslala zpátky s Vámi popsanou závadou. Servisní technik zboží převzal, nabil a do pár minut mu chytrý náramek běžel zcela bez problému. Tak je i uvedeno v servisním protokolu, ze kterého jste citovala pouze to co se Vám hodilo. Reklamace byla tedy zamítnuta z logického důvodu, že výrobku vůbec nic nebylo, tak jak i potvrzujete po následném převzetí. Poštovné je logicky propláceno jen ze reklamace, které jsou opodstatněné a uznané. Obecně navíc v teoretické rovině žádný prodejce neovlivní, jestli zboží originálně balené, bude po rozbalení zákazníkem vykazovat nějakou vadu z výroby. To už je odpovědnost výrobce, kterého si vy volíte svým výběrem nákupu. Poznámka o elektrotechnikovi je nemístná. Nerozumíme tedy poznámce, co s tím v tomto případě má tedy dle Vás servisní partner společného nebo z jakého důvodu z toho viníte a negativně hodnotíte náš eshop.
S pozdravem,
Tým Výborný mobil -
Nedoporučuje obchod
Zboží přijelo nefunkčním .
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
je nám líto, že zboží dorazilo nefunkční, bohužel jste nás vůbec nekontaktoval, abychom tento problém mohli vyřešit k vaší spokojenosti. Občas se může stát, že je zboží již z výroby vadné, tyto kusy však ihned po zjištění měníme za nové. Pokud chcete zboží vyměnit, obraťte se prosím na naše reklamační oddělení.
S přáním hezkého dne
zákaznický tým Výborný Mobil s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednala som si Univerzální držák na mobil do auta na ventilaci s bezdrátovým nabíjením ale kábel sa nedá kde pripojiť, takže nabíjanie nie je možné.
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
nastalá situace nás moc mrzí. Omylem došlo k záměně při balení, protože jsou si nabíjecí a nenabíjecí držáky velmi podobné. Po zjištění, jsme vám poslali nabíjecí držák, se kterým jste, jak doufáme, už spokojená.
S přáním hezkého dne
zákaznický tým Výborný Mobil s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Baleni neobsahovalo nabijeci krabicku na sluchatko, na netu ji meli, v baleni nikoliv.
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace a děkujeme za upozornění.
V inzerátu byla opravdu jedna zatoulaná fotka včetně pouzdra. Byla to ve skutečnosti fotka k verzi 5200 UC namísto 5200, které jste objednával. Cena však odpovídala dodanému zboží ( tuto verzi by jste obdržel bez pouzdra i u veškeré konkurence) a byla jedna z nejnižších na webu. To však nic nemění na našem pochybení a rádi bychom Vám nabídli kompenzaci.
Ozvěte se nám z vašeho mailu, z kterého proběhla objednávka a poskytneme Vám slevu 100 Kč na další nákup.
S pozdravem,
Vybornymobil.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Cena
- Platba přes Twisto
- Nekomunikují
- Reklamaci neřeší
Objednány sluchátka do uší, po doručení jsem je vč.dokovací stanice nabil, dle BT byla baterie 100% , levé sluchátko přestalo po chvíli hrát, že je vybité, opětovně vloženo k dobití do dokovací stanice, po 2hod.nabíjení hrálo 5min. Zavolal jsem do e-shopu ,,Výborný mobil", kde mi zaměstnanec sdělil, abych je zaslal zpět s ,, odstoupením od smlouvy", odeslal za 133,-Kč, aby mi poté přišel e-mail od ,,ServaTech", že z hygienických důvodů je nepřijímají a zasílají zpět. Následovala odpověď na e-mail se zasláním reklamačního protokolu a telefonická informace servisu o reklamaci kvůli nefunkčnímu levému sluchátku, kde mi bylo sděleno, že je tedy zpět nepošlou a vyřídí reklamaci. Druhý den mne informovala Česká pošta, že mi doručí zásilku od ServaTech. Doufal jsem tedy v nová sluchátka,i když jsem si mezitím pořídil jiná. Z balíku jsem vybalil stejná nefunkční sluchátka, se stejným protokolem, který mi byl doručen předtím e-mailem. Evidentně se reklamací vůbec nezabývali a odbyli mne konstatováním, že z hygienických důvodů...a že jsem ze sluchátek nesundal před nabíjením transportní fólii a že fungují. Ano, fungují, pět minut..Počítám, že je ,,technik" zapnul, hurá fungují a čtením reklamačního protokolu se vůbec neobtěžoval. V neznámém e-shopu jsem nakoupil pouze proto, protože nákup byl proveden přes Twisto, a tak to bylo pro mě garantem, že se něco podobného nestane. Bohužel mne nenapadlo, že ,, Výborný mobil" (..vskutku..) nebude komunikovat ani s Twisto a tudíž pokud nepotvrdí, že zboží převzali zpět jsem stále nucen jej zaplatit. Takže mám nefunkční sluchátka za 480,-Kč a jsem ještě minus 133,-Kč za poštovné zpět e-shopu! Takže vřele NEDOPORUČUJI nakupovat cokoliv u ,, Výborný mobil "!!!! A vlastně u žádných takovýchto e-shopů, právě kvůli následné reklamaci.
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den Leoši,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Vzhledem k tomu, že všechny hovory jsou nahrávány, rád bych Vám jen osvěžil paměť s tím jak to opravdu bylo, jelikož to vypadá že Váš pohled je lehce zkreslený.
Telefonicky jste kontaktoval zákaznickou linku přesně s tímto dotazem:
"mám na Vás takovou prosbičku, potřeboval bych Vám vrátit zboží objednaný, tak se chci zeptat jak mám postupovat" - > s tím váš kolega odkázal na formulář pro odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů. Nezmiňoval jste nic o reklamaci, nic o jakékoliv závadě, nic o tom že se jednalo o sluchátka. Na odkazu níže jste měl přesné podmínky co a za jakých podmínek lze vrátit.
https://www.vybornymobil.cz/content/13-vraceni-zbozi
Poštovné při vrácení zboží do 14 dnů logicky padá na zákazníka, poštovné v rámci reklamace je propláceno, pokud se ukáže být reklamace oprávněná . Po vašem zjištění, že použitá sluchátka nelze vrátit, jste se přeci jen rozhodl zaslat reklamační protokol jak jste zmiňoval. Servisní technik sluchátka znovu otestoval a Vámi popsaná závada se neprojevila. Logicky Vám tedy byly zaslány sluchátka zpátky. Sluchátka nevykazovaly závadu kterou jste popisoval, použitá sluchátka nelze vrátit z hygienických důvodů.
Twisto je uživatelská platforma která Vám usnadní financování nákupu. Těžko Vám však poskytne nějakou záruku, pokud vracíte zboží navzdory tomu, že jste se očividně neobtěžoval pročíst podmínky za kterých lze zboží vracet. Není to o nedostatku komunikace, který jste si vsugeroval. Bohužel jen ležérnost a očividné zaujetí z vaší strany. Sečteno podtrženo - celkový postup z Vaší strany byl více než podivný.
S pozdravem
Vybornymobil.cz -
Nedoporučuje obchod
Jedna velká katastrofa a arogance. Nedoporučuji
Reakce obchodu Výborný Mobil s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi. Je nám líto, že jste neměl dobrou zkušenost s naším obchodem.
Situaci jsem prověřil a Vámi objednaná myš byla fakturována a předána dopravci hned následující pracovní den. Druhý den poté jste objednávku stornoval z důvodu délky dodání a objednávky v jiném eshopu.
Obecně se snažíme, aby naše zboží bylo doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů od objednávky. V tomto případě se však doručení zdrželo u dopravce, což neovlivníme.
Ohledně zmiňované arogance, nenašel jsem v emailové komunikaci mezi Vámi a kolegou aspekty takového jednání.
Pokud taková situace můžete nás kontaktovat na emailu: [email protected]
S přáním hezkého dne
zákaznický tým Výborný mobil