Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Po menších problémech(i se službou PPL)mi je stále nucena další objednávka kterou jsem si neobjednal.

    Reakce obchodu VybavKancl

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto, pokud jste měl jakékoliv problém s Vámi zvoleným přepravcem, je to především o lidech a komunikaci. V silách žádného e obchodu bohužel není ovlivnit chování nebo jednání externího přepravce. Nicméně věc samozřejmě prověříme a pokud nastal jakýkoliv problém s doručením, budeme jej aktivně ve spolupráci s dopravcem řešit a zjednáme nápravu. Děkujeme Vám za pochopení a věříme, že nám zachováte přízeň i do budoucna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatná komunikace se zákazníkem - velmi zdlouhavé zjišťování dostupnosti zboží na dotaz. Reakce až na základě intervencí zákazníka po telefonu.

    Reakce obchodu VybavKancl

    Dobrý den, děkujeme za informaci. Asi by bylo správné dodat, že za velmi zdlouhavé zjišťování dostupnosti pokládáte méně jak 24 hodin od doby, kdy jsme Vám napsali zprávu o tom že momentální dostupnost zboží není známa a proto zjišťujeme další informace, do doby než jste volal a řekl nám, že 24 hodin je pro Vás věčnost a vyjádřil absolutní nepochopení pro tuto situaci. V dnešní době je zcela běžné všude ve světě, že něco není a neví se přesně kdy to opět bude. Kdo tohle zatím nepoznal, to je šťastný člověk. V takovém případě chápeme, že viní obchod z nezjištění přesné dostupnosti obratem. Je nám opravdu líto, že jsme Vám nemohli poskytnout přesné datum dostupnosti obratem poté, co jste udělal objednávku. Vzhledem k Vašemu postoji k této věci by Vás ale nejspíše stejně neuspokojilo.