• Chybí zpětná vazba..

    Nemám nůž

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Pravděpodobně originální zboží.
    • Hezky zpracovaný web.
    • Doprava zdarma (přesto jsem ji nakonec zaplatil při doslání balíku na jinou adresu)
    • 1. Neobvykle zdlouhavé zpracování objednávky.
    • 2. Chybějící špendlík u nože, který měl být součástí nože.

    1. Zdlouhavé zpracování
    Koupil jsem poslední kus skladového nože na dobírku. Obchod objednávku potvrdil s uvedením, že do 2-3! dnů objednávku odešle. Opravdu odeslali až za 3 dny :D
    Toto zdržení spolu se zdržením dopravce způsobilo, že jsem se již nacházel na jiné adrese a musel jsem platit poštovné za tzv. doslání balíku u ČP.
    Objednávku jsem sice zadával 14.12.2016, s dosláním dorazila 23.12, což je snad jakási malá omluva a já samozřejmě chápu vytížení obchodů okolo svátku, nicméně z jiného, poměrně vytíženého obchodu, mi zboží, které jsem si objednal 20.12., přišlo již 22.12, což je v současnosti poměrně běžné. A já, zhýčkaný takovýmto servisem, musím příště upřednostnit konkurenci :D

    2. Nekompletní zboží:
    Dále mi u nože chybí špendlík, který měl být součástí nože. To ale nijak řešit nehodlám. Naštěstí to byl navíc dárek pro mě samotného, tak jsem ten trapas ututlal... :/ :D Ale být to dárek pro někoho jiného, tak si obdarovaný pomyslí, že jsem kupoval nějaké šméčko za nejnižsí cenu... :/

    Je to sice maličkost, ale u "takového" obchodu bych to nečekal...


    Shrnutí:
    Obchod mě zlákal svým názvem, který koresponduje se značkou kupovaného nože.
    Z výše uvedených důvodů bych však služeb tohoto obchodu již víckrát nevyužil a další nůž objednám v jiných specializovaných obchodech (kde je občas cena lepší a hlavně odeslání skladového zboží mnohem pohotovější).

    Komu uvedené nedostatky nevadí, ať zde klidně nakoupí. Já jsem možná moc náročný a obchod nedoporučuju a uvedené mi ani nestojí za řešení s obchodem. Přece jen zas o tolik nejde a posílat špendlík zvlášť by bylo nanejvýš nehospodárné :D

    Co se týká dopravy, tak je to sice shoda náhod, že se zdržel jak obchod, tak i pošta, ale svižnější přístup obchodu by toto nezpůsobil, zejména pokud jsou tři dny od podání objednávky po odeslání u tohoto obchodu standard (to však nevím).

    • Dodavatel nebyl schopen odpovědět na to, kdy je schopen doručit objednanou zásilku, proto jsem po týdenním mlčením dodavatele objednávku zrušil
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Inzeruje zboží, které není na skladě. Doporučovala bych uvádět počet kusů na skladě a případnou lhůtu dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velmi dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Na mou ruku není škrabka anatomicky vhodná, a obávám se, že ani na řadu jiných rukou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Asi kvalitní nože, ale jistej si nejsem, zatím nedorazili
    • Komunikace, komunikace, komunikace + špatný web v uživatelské části.

    1/ registrace na web je zcela zbytečná, chybí na něm sekce "mé objednávky", kde by bylo možné zjistit stav a další informace k provedeným objednávkám

    2/ nemají asi automatizované propojení účet/platba vs objednávka
    v úterý jsem objednal a zaplatil, ve středu v poledne mi psali, ať zaplatím
    - to že mi nikdy nepřišel email o zaplacení asi nemusím připomínat

    3/ prachmizerná komunikace

    3a/ ačkoli jejich výše zmíněný mail byl poslán z/na celkem 3 interní adresy a má odpověď šla do hodiny, nikdo na něj nereagoval

    3b/ o týden později jsem se opět zeptal na stav, bylo mi sděleno, že byl balíček předán dopravci - k dnešnímu datu nedošel - je to 19 dnů...

    3c/ na můj dotaz 6 dní starý dotaz dosud nikdo nereagoval

    nákup na tomto eshopu nemůžu doporučit

    strašně rád bych napsal, že aspoň nože Victorinox jsou super, ale vzhledem k tomu, že jsem z nich dosud neviděl ani ostří...

    • Žádné.
    • 1 ze 2 objednaných nožíků vůbec neměli (nedorazil).
    • Prodavačky se chovaly vulgárně a nedokázaly nabídnout žádnou náhradu - vlastně o to ani neměly zájem.
    • Za nedodané zboží se neomluvily, jen se vymlouvaly na neschopného manažera, kterému se v jeho nepřítomnosti otevřeně posmívaly.
    • V prázdném obchodě posedávaly hned tři, ale ani jedna nebyla ochotná se zabývat zklamaným zákazníkem, natož aby mu poradila, že zboží, které oni nejsou schopni dodat, prodává konkurenční obchod hned za rohem.

    Katastrofa.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží nedorazilo, eshop nereaguje na mail ani telefon
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace. Neprislo potvrzeni ze jsem si dane zbozi objednal. Zadna reakce (odpoved) na dotaz: moznost zaslani v darkovem baleni.

    Podprumner

    • Zaplatila jsem okamžitě převodem 27.5., a ani po mém dotazu emailem - co je se zbožím, se mi dosud nikdo neozval. Tak nevím co si mám myslet.
    • Špatná komunikace.

    Nevím co si mám myslet - nekomunikují.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • kvalitní zboží
    • šíleně dlouhá doba dodání zboží, v dnešním světě to působí přímo směšně

    pokud chcete zboží používat, poohlédněte se po jiném obchodě,zde je to opravdu jen virtuální

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • množství kvalitního zboží
    • nedorazilo přesně to co jsem si objednal
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic neni skladem.

    Byval to dobry obchod

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    V obchode mi do nakupniho kosiku opakovane naskocili dva kusy misto jednoho, takze jsem dva i omylem objednal a zaplatil. Svuj omyl jsem si uvedomil v momente kdy jsem obdrzel potvrzenou objednavku. Napsal jsem jim, aby zrevidovali moji objednavku na 1 kus. Nikdy se mi nikdo neozval a zbozi promptne vyexpedovali...