Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Takže to uvedeme jak to bylo: Zvoní mi telefon pana no name, vzdělil mi, že nyní odeslal peníze na účet a arogantně mi vzdělil, že okamžitě ať mu odešleme objednaný parfém. Řekl jsem, že musíme platbu zkontrolovat a pak parfém odešleme. On na to začal řvát do telefonu a urážet mně. Nechápu jeho jednání. Samozřejmě, že mě to urazilo a vzdělil jsem mu, že když je nespokojen, tak objednávku zrušíme a peníze vrátíme zpět na jeho účet. Tak se stalo a ihned po tomto vulgárním telefonickém hovoru jsem převedl ihned peníze zpět na jeho účet. Už nikdy více tohoto pana Jaroslava Winklera !!!

  • Tak sice nemohu dat recenzi. ale mohu napsat prispevek.

    Nejen ze je pan Jankovski velice neochotny a arogantni, ale take zcela umyslne lze:
    Penize poslany pres Air na Air >pripsany ihned (23.5.)
    Podle webu ma byt doruceno:
    BANKOVNÍ PŘEVOD - Česká pošta (cenný balík) - dodací lhůta 2-4 dny

    Po telefonickem dotazu 24.5., jak je mozne, ze balik jeste ni neni na ceste, byt penize byly pripsany na ucet den pred, mi bylo sdeleno, ze ani nebude, neb je pan v zahranici a bude poslan az v patek 26.5. Neskutecna arogance a neochota.

    Shrnuto:
    23.5. poslany penize pres Airbank na Airbank (okamzita platba)
    dodaci lhuta 2-4 dny podle webu:
    23+2(4) = 27.5. Maximalne. Avsak pan Jankovski hodla balik poslat az v patek. Doruceni tedy nebude driv jak 29.5.
    Moc nerozumim masazi a lzim, ktere uvadi na svem Webu.
    Na finale mi sdelil, ze mi nic neposle, protoze se zlobim, ze nedodrzel slovo a obchodni podminky. On mi jeste vyhrozoval, ze mi noc neposle a penize posle zpet :D :D :D Velice korektni jednani obchodnika.

    Dejte si pozor!