• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedošla kompletní objednávka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádný výsledek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jsem si objednala 18.12.2015, zahy zaplatila bankovnim prevodem, dnes je 8.1.2016 a zbozi stale nemam. Ke spojojenosti bohuzel nevidim duvod.

    Reakce obchodu Vše pro zdraví

    Dobrý den, Vaši objednávku jsme prověřili. Platba byla připsána na náš účet 23.12.2015 a vzhledem k začínajícím vánočním svátkům a dovoleným nemohla být tentýž den již expedována. Vlivem chybného označení v systému nebyla Vaše objednávka ale bohužel odbavena při další expedici. Za tuto naši chybu se velmi omlouváme. Jen nás mrzí, že jste nás nekontaktovala dříve, zboží bychom Vám ihned odeslali. Věříme, že se nám naši chybu podařilo napravit a že nám zachováte přízeň. Jiří Rolný, Vše pro zdraví