Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Od tohoto prodejce jsem v březnu 2020 zakoupil na e-shopu router TP-link. Router sice přišel, ale nefungoval. Nedal se nainstalovat, ani připojit k PC. Byl již vadný. Zboží jsem na dvakráte poslal k reklamaci. Nebyla uznána s tím, že jsem si zboží poškodil sám. Údajně jsem manipuloval firmware. Přišel jsem o 1000 Kč, zboží nemám. Chtěl jsem uplatnit i vrácení zboží do 14 dnů. Nebylo mi tímto obchodníkem vyhověno. Komunikace byla strohá a opožděná. Podávám podnět k české obchodní inspekci a zvažuji i žalobu prodejce o náhradu škody. Jde o princip. Mám podezření, že prodejce tímto nekalým způsobem řeší nákup vadných kusů. Místo aby je poslal zpět do Číny, je prodá a obviní zákazníka s manipulací firmware. Mimochodem, ani nevím, jak by se to dalo udělal. Jsem laik.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Vzhledem k tomu, že nelze reagovat na odpověď na hodnocení obchodu si dovolím reagovat zde. Tvrdíte, že zdroje byly prodávány za dealerské ceny, a že cena zdroje byla již po slevě a tedy správně. Pak ale prosím vysvětlete, proč bylo nutné do objednávky zadávat slevový kód, když by byl produkt prodán za zvýhodněnou cenu, když:

    1. V eShopu byla tato cena inzerována jako koncová bez slevy
    2. Nálepka se stejnou cenou byla i na krabici se zdrojem a rozhodně nebyla podle vzhledu nalepena tentýž den.

    Jedinou možnost vidím v tom, že dealerská cena i cena pro koncového zákazníka byla u tohoto zdroje stejná, ale i pak mi "newsletter" přijde jako klamání zákazníka.

  • Chci se omluvit společnosti za svůj nevhodný komentář, netušil jsem že dojde k jeho zveřejnění prosím o stažení posledního hodnocení.