Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Teploměr nefunguje, posílám zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo bohužel rozbaleno a toto nebylo nikde uvedeno. Nesnáším rozbalené zboží, ale když už ho náhodou potřebuji např. z důvodu skladové dostupnosti koupit, tak to tam musí být uvedeno abych věděl co kupuji a mohl se rozhodnout.
    Jinak vše v pořádku, zboží funguje, dodání bylo rychlé, ale nemohu bohužel doporučit obchod, který prodává rozbalené (použité?) zboží aniž by to uvedl.

    Reakce obchodu Vše pro gril

    Dobrý den,

    děkujeme za upozornění a příjemný telefonát, pokud bychom mohli v budoucnu nějak pomoci, tak se nám určitě ozvěte.

    Jeden méně zkušený kolega udělal chybku, ale už jsme ho poučili a tato situace se nebude opakovat.

    Omlouváme se za způsobené komplikace.
    Pavel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace s obchodem.

    Reakce obchodu Vše pro gril

    Dobrý den, Jirko,

    děkujeme za zprávu a hodnocení, velice nás mrzí, že došlo k nedorozumění. V průběhu celého týdne od objednávky jsme se Vám zkoušeli celkem 4x dovolat, psali jsme 2 e-maily, bohužel vše bez odezvy. Zkontrolujte prosím složku spam nebo hromadné v e-mailu, zda naše zprávy nenajdete, případně prosím překontrolujte, jestli jste zadal správné telefonní číslo.
    Všechno zboží na e-shopu máme skladem a je ihned k odeslání. Zastavte se u nás na prodejně, případně nás prosím kontaktujte telefonicky, moc rádi s vámi celou situaci probereme a nalezneme vhodné řešení, které vám bude vyhovovat.

    Děkujeme a přejeme hezký den.

    S pozdravem,
    Robin
    +420 777 132 800
    [email protected]