Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé doručení
    • velmi nekvalitní výrobky, již jsem popisovala. Rozhodně nekupovat.

    Reakce obchodu VTR doplňky k obuvi

    Dobrý den paní Moniko,

    Vaše zkušenost nás mrzí. V průběhu dvou let evidujeme pouze 3 vámi zakoupené produkty (renovátory obuvi). Bohužel se nám nepodařilo dohledat popis problému, který jste s produkty měla. Rádi bychom si také přečetli.

    Pokud by jste měla zájem, můžete nás kontaktovat telefonicky, e-mailem a mohli bychom situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Přejeme Vám krásný den,
    za tým vseproboty.cz,
    Aneta

  • Zboží objednano zaplaceno,ale nedorazilo.Na telefonat nikdo nereaguje.

    Reakce obchodu VTR doplňky k obuvi

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Je mi velice líto, že došlo k tomuto nedopatření.
    Jak jsem Vám již psala do emailu:
    Vaše objednávka z 16.4. (z 19:59) byla odeslána zásilkovnou hned další pracovní den, tedy 19.4.2021.
    Zásilkovna do dnešního dne zásilku nedoručila na místo, kde jste chtěla Vaše zboží vyzvednout.
    Tato situace nás velice mrzí, ale bohužel - pokud se to nedozvíme od zákazníka - nejsme schopni zjistit toto pochybení na straně dopravce.

    Dále tyto případy řešíme znovuodesláním objednávky a reklamaci se zásilkovnou řešíme po své ose.
    Bohužel jsem také nedohledala Váš hovor, který zmiňujete. Až tedy Váš email z pátečního večera.
    Pevně doufám, že vše vyřešíme k Vaší plné spokojenosti :-)
    Děkujeme a za dopravce se ještě jednou velice omlouváme!
    za tým vseproboty.cz Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nepodařilo se mi vykomunikovat objednávku.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • podpora podélné klenby se nedala přilepit, neboť vůbec nelepila, což nebylo na popisu ani na obrázku zřejmé. nedostatečný obrázek

    Reakce obchodu VTR doplňky k obuvi

    Dobrý den, paní Olgo,
    u tohoto produktu máme na e-shopu fotku, kde jde vidět kulaté lepítko, kterým lze klenby přilepit. Z toho jde poznat, jakou mírou budou klenby lepit. Viz odkaz níže.
    https://www.vseproboty.cz/katalog/osetreni-a-doplnky-pro-boty/ortopedie-a-doplnky/podpora-klenby/vtr-podelne-klenby-7010041
    Nicméně pokusíme se zařídit, aby lepítka na klebnách byly větší a lépe tak držely.
    Přeji krásný den! :-)

    Eliška Trličíková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Napínáky na boty měli mít velikost 46 - 48 ,ale dle mého názoru měli tak velikost 40 - 42.Do mých bot (46) vůbec nesedly.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi zaslal použité a zkoušené zboží. Proto nedoporučuji! Poté byla dvoudenní složitá komunikace ohledně vrácení zboží zpět. Proto opravdu negativní zkušenost.

    Reakce obchodu VTR doplňky k obuvi

    Dobrý den,
    i přes veškerou e-mailovou komunikaci, co jsem vysvětlovala, že zboží není v žádném případě použité, stejně argumenty nebyly pochopeny. Následně ihned po prvním reklamačním e-mailu, kdy paní nebyla se zbožím spokojena a chtěla vrátit peníze, jsem ji ihned vyšla vstříc. Nevidím zde žádnou SLOŽITOU komunikaci. Na druhou stranu každý jsme jiný a míru složitosti chápeme jinak. Našich zákazníků si Vážíme, snažíme se tu být každý den pro ně a jakoukoliv reklamaci se snažíme vyřešit nejjednodušeji a nejlépe jak to je možné.
    Přeji Vám, ať máte v životě i krásné chvilky a úsměv na tváři! :-)

    S úctou, Eliška Trličíková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Došlo mi jiného zboží než jsem objednala.

    Reakce obchodu VTR doplňky k obuvi

    Dobrý den,
    velice se omlouvám za vzniklou chybu.
    Nově nám došly limitované série deodorantu Siga s vůní mentolu. Naneštěstí nám původní deodoranty na skladě došly a nastala chyba v komunikaci mezi skladem a prodejem, kdy nám nenahlásili, že klasické Siga Deo již nejsou a máme jen limitovanou mentolovu sérii. Pokud budete mít zájem, můžeme Vám deodoranty vyměnit - do konce týdne nám dojdou na sklad ty původní. Pokud nastane jakýkoliv problém se zbožím, prosíme o zavolání a podání reklamace, kterou můžeme včas řešit a zboží vyměnit či reklamaci jakkoliv vyřešit.
    Ještě jednou se velice omlouvám za nedopatření v komunikaci. Příště bude jistě vše v pořádku!
    Krásný den Vám přeji :-)

    Eliška Trličíková, VseProBoty.cz

    • Velký výběr zboží
    • Špatné informace o výrobcích
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ŽÁDNÉ.
    • - ABSOLUTNĚ NEPŘEHLEDNÝ E-SHOP.

    PO MÉ ZKUŠENOSTI TENTO OBCHOD OPRAVDU NEDOPORUČUJI K NÁKUPU. Dané zboží jsem si objednal - bylo u něj uvedeno: skladem 1 ks. Po uskutečnění mé objednávky v e-shopu naskočilo doprodáno. Najednou mi druhý den přišel z obchodu email s tím, že mnou objednané zboží již bylo doprodáno,.........
    Po mé výtce mi ze strany obchodu přišla odpověď, že e-shop se teprve dolaďuje,......
    NEVÍM A ZÁROVEŃ NECHÁPU, PROČ OBCHOD ZAVÁDÍ INTERNETOVÝ PRODEJ, KTERÝ JE NEFUNKČNÍ?????
    To ať raději nedělají nic,......!!!!!!!

    Reakce obchodu VTR doplňky k obuvi

    Dobrý den Jirko,
    velice mě mrzí tento vzniklý problém.
    Kolega se Vám snažil vyjít vstříc a vysvětlil Vám, že se jednalo o systémovou chybu. Není v našem zájmu klamat zákazníky! Ale i přesto jste na nás byl hrubý.
    Systémovou chybu jsme našli a ihned opravili! Jsme rádi za Vaši připomínku, jelikož jste nám tak pomohl o něco zdokonalit náš systém. Proto za ni děkujeme.
    Nejsme stroje ale lidé. A jak se říká: „chybami se člověk učí“ a zároveň se zdokonaluje.
    Pracujeme tak, abychom tu byli pro naše zákazníky a oni aby byli spokojení!!! A vím, že se nám to (na malé výjimky) daří! :-) Nesouhlasím tedy s Vaší připomínkou, abychom raději nedělali nic. My to, co děláme, děláme rádi a snažíme se maximálně vyhovět přání našeho zákazníka, je-li to v našich silách.
    Ještě jednou se Vám opravdu velmi omlouvám za tento vzniklý problém a přeji Vám mnoho krásných a usměvavých dní! :-)

    S pozdravem

    Eliška Trličíková
    VTR, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • kvalita tkaniček je mizivá

    Reakce obchodu VTR doplňky k obuvi

    Dobrý den,
    s veškerou úctou reaguji na Váš negativní komentář.
    Každý druh tkaniček je určen pro daný druh použití. Nedá se tudíž očekávat, že klasická bavlněná tkanička bude mít např. pevnost tkaničky trekkové apod.
    Tenké bavlněné tkaničky jsou pak určené zvláště do společenské obuvi, kde se také nepředpokládá extra pevnost tkaničky a stížené zacházení a zavazování.
    Pokud se Vám tkaničky například přetrhly při obyčejném zavazování ve vycházkové obuvi, pak se Vám velmi omlouvám a tkaničky je možné samozřejmě vyreklamovat - je zde možnost vadného kusu, kterého nemáme problém vyměnit.
    Jinak netuším, v čem jiném by mohl problém nastat...
    S přáním krásného dne,

    Eliška Trličíková
    VTR, Rožnov

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dvakrát objednáno, ani jednou nedorazilo.

    Reakce obchodu VTR doplňky k obuvi

    Dobrý den,
    velice se omlouvám, chyba vznikla na straně PPL dopravy a ve špatném písmenku v adrese. Ihned po zveřejnění Vašeho komentáře jsem celou situaci prošetřila a ihned se snažila vzniklou chybu vyřešit. Chybka v adrese byla opravena a zítra by Vám měla PPL balíček doručit, jak jsme se telefonicky domluvili.
    Děkuji a přeji krásný den! :-)
    S pozdravem

    Eliška Trličíková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký sortiment zboží, dobré ceny
    • Od objednání zboží obchod vůbec nereaguje. Nedostal jsem informace k platbě ani k dodání. Je vůbec určen pro běžné spotřebitele nebo jen pro firemní zákazníky?

    Reakce obchodu VTR doplňky k obuvi

    Dobrý den,
    děkuji za Vaši reakci. Jsme zaměřeni i na běžné spotřebitele. E-mail s proforma fakturou jsme Vám zasílali ihned po vychystání zboží a poté po telefonické domluvě byla proforma Vámi zaplacena a zboží Vám zašleme 3.8. 2015 dle domluvy.
    Přeji krásný den! :)
    Eliška Trličíková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá nabídka zboží a ceny.
    • Objednané zboží jsem dostal jiné.Objednány podkolenky a došly ponožky.Po telefonátu s obchodem vše vyřešeno a uvedeno do pořádku.

    Obchod je jinak dobrý i chybička se někdy vloudí.

    Reakce obchodu VTR doplňky k obuvi

    Dobrý den, ještě jednou se i prostřednictvím heureky omlouvám za vzniklou systémovou chybu. Jak píšete "chybička se někdy vloudí" a tak i my nejsme bezchybní. Děkujeme vám za vaši reakci, je to pro nás motivace stále se zlepšovat.

    S pozdravem
    Martin Buřt
    reklama-prodej-marketing

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doprava
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejhorší krém na boty co jsem kdy viděl. Při prvním dešti se za mnou táhla červená barva. To má ochránit obuv? To jsem to mohl natřít vodovkama a bylo to totéž !

    Reakce obchodu VTR doplňky k obuvi

    Dobrý den, mrzí mě vaše špatná zkušenost s námi nabízeným produktem. Osobně tyto krémy používám, ale nikdy se mi nestalo, že by při kontaktu s vodou jakkoliv stékaly. Napadá mě snad pouze aplikace na syntetický materiál, nebo nedodržení pracovního postupu při nanášení krému. Jedná se o prověřenou značku. Odkaz na tipy pro péči přímo na youtube od značky Woly http://www.youtube.com/watch?v=92tFBzIlpD4
    S pozdravem
    Martin Buřt
    reklama-prodej-marketing

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nedoporučuji. Poštovné dražší než cena zboží.

    Reakce obchodu VTR doplňky k obuvi

    Dobrý den, děkuji za váš komentář. Pokud se vám zdá, že námi nabízené zboží je moc levné, děkujeme. Ceny dopravného se vždy snažíme stlačit na co nejnižší možnou hranici, ale pokud budete chtít např. jednu tkaničku bude poštovné dražší než je cena tkaničky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Komunikace
    • Fakturace

    Jsem velice nespokojena. Spíše bych hodnotila úroveň komunikace zaměstnanců, což hrubě ovlivnilo kvalitu tohoto obchodu.
    V první faktuře mi špatně naúčtovali dopravné. S omluvou jsem dostala novou fakturu.
    Ale v opravené faktuře( již druhé faktuře) byly špatně zaúčtované položky, čehož si běžný uživatel nevšimne. Takže jsem ji zaplatila, ale dostala jsem ještě jednu omluvu a fakturu.
    Ve třetí faktuře bylo vše v pořádku. Ale musela jsem, zaplatit rozdíl, abych svoje zboží mohla konečně dostat.
    Napsala jsem nespokojený email na adresu uvedenou na webu a očekávala jsem odpověď nějakého nadřízeného. Očekávala jsem omluvu, případně slevu na poštovném, cokoliv. Bohužel bez odezvy, takže jsem firmě avizovala, že přijde zde negativní hodnocení.
    Prosím čtěte a budu se těšit na post-reakci.

    Reakce obchodu VTR doplňky k obuvi

    Dobrý den paní Burianová, na vaši reakci není nic co by se dalo vytknout.
    Je to plně naše chyba a pochopitelně mne to velice mrzí.
    Mohl bych vám zde popsat důvod vzniku těchto zmatků, ale chápu, že vás to nezajímá. Proto se za celý kolektiv omlouvám!
    Do budoucna jsme již zavedli postupy, díky kterým by se tato situace již neměla opakovat.
    Přeji pěkný den.
    S pozdravem

    Martin Buřt
    reklama-prodej-marketing
    VTR s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem před 10 dny objednal, věci měly být skladem (a dodnes na stránkách skladem jsou), ale nedorazil ani balík, nebo alespoň e-mail, či telefon s odůvodněním. Po telefonickém kontaktování z mé strany mi bylo řečeno, že mi všechny podrobnosti (ohledně platby předem apod.) přijdou do dvou dnů na mail s tím, že věci bohužel nemají skladem - ale že do Vánoc určitě dorazí. Ani po čtyřech, pěti dnech jsem se ale slíbeného e-mailu s dalšími informacemi nedočkal. I přesto, že mi do telefonu bylo řečeno, že se vše do Vánoc stihne, tak o tom kvůli nezaslání slíbených informací začínám silně pochybovat. Proto bych nákup na tomto obchodě ostatním nedoporučoval.

    Balík mi nedorazil, stejně tak, jako nedorazily slíbené pokyny k zaplacení. Při mém kontaktování sice obchod slíbil sjednání nápravy, ale té jsem se do dnešního dne nedočkal. Kvůli nepravdivě uvedené informaci o tom, že je zboží skladem, a špatné a nepravdivé komunikaci proto nákup bohužel nemohu doporučit.