Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • objednal jsem si včelí šampón, obdržel jsem pěnu do koupele.Bohužel jsem si neudělal scan objednávky a zaslané potvrzení sice už obsahovalo změnu ,to jsem bohužel nekontroloval.Takže reklamace nemožná.
    • nekvalitně vylisovaná plastová stropní krmítka-zvlněné

    Reakce obchodu VP Ještěd

    Dobrý den,
    v objednávce je od počátku pěna do koupele, takže jste se zřejmě překlikl při objednávání. Potvrzení chodí automaticky ihned po objednání, takže jsme ani nic měnit nemohli. Samozřejmě je možné pěnu vrátit, pokud není načatá.
    A dále co se krmítka týče - zvlněné okraje jsou běžné - objednal jste si nezastřižené, což je v podstatě polotovar. Zvlnění zmizí při zastřižení na požadovaný rozměr. I krmítka můžete vrátit, pokud jste je ještě nezastřihl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velké výhrady kvality dodaných produktů s velmi strohým návodem k použití a veškeré produkty nedokonalé a u všech nutnost vyhotovení úpravy k ideálnímu použití. Dále při dotazech neochotné a neprofesionální jednání. Příklad : Jste jediný, který má malý obvod ruky , tak proto Vám rukavice nesedí, dále na dotaz krmítka, které netěsní mi nikdo ani neodepsal, protož dle komunikace zaznělo : zašleme dotaz k výrobci.!!
    Lituji, že jsem tak nekvalitní dodání produktu převzal, můžu ho samozřejmě vrátit, ale při nákladech přepravného jsem raději zvolil vlastní úpravu s vlastními náklady.

    Reakce obchodu VP Ještěd

    Dobrý den,
    byl jste nespokojený s každou položkou z objednávky, nabídli jsme Vám tedy možnost zboží vrátit. Pravdou je, že jste si stěžoval na zboží, kterého opravdu prodáváme tisíce kusů ročně a nikdy s ním nikdo neměl problém. Vlastně nevím, co jiného jste čekal, než možnost zboží vrátit, zboží bylo bez vad. Pomstu v podobě další objednávky, kterou jste nepřevzal, aby nám vznikly alespoň náklady s marně odeslanou objednávkou, asi ani nemá cenu komentovat..
    Snad budete spokojenější jinde.
    S pozdravem
    Radka Neugebauerová, Včelařské potřeby Ještěd

  • nefunguje to tak jak popisujete

    Reakce obchodu VP Ještěd

    Dobrý den, co přesně nefunguje? Udáváme popis od výrobce, nicméně jde o včelí vosk na nábytek, nerozumím, co by mohlo nefungovat. Máme na tento produkt jen samé pozitivní ohlasy. Pokud máte nějak problém, napište prosím na [email protected].

  • Nedodáno vše. Ale !!! fakturováno všechno.

    Reakce obchodu VP Ještěd

    Dobrý den,
    řešili jsme po telefonu - máme záznam z balení objednávky a Vaše objednávka prošla dvěma kontrolami, opravdu jsme dodali vše, bohužel rozpěrák byl zabalený v balicím papíru (aby nepoškrábal ostatní zboží), který jste nezkontrolovali a vyhodili.
    Včelařské potřeby Ještěd

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Neochota personálu

    Produkty povětšinou v dobrém stavu avšak chování personálu bych čekala lepší.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    NEDODRŽENÍ DATA DODÁNÍ NA OBÉDNÁVCE BYLO PŘISLÍBENO V PÁTEK 21.6. A VE SKUTEČNOSTI PŘIŠLO 24.6. CELÝ ROJ VYMŘEL

    Reakce obchodu VP Ještěd

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale na e-shopu upozorňujeme na to, že v měsíci červnu může dojít k jednodennímu zpoždění ve vyřizování objednávky, což se stalo i ve Vašem případě.
    Radka Neugebauerová, Včelařské potřeby Ještěd

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Již po dodání vždy jedna lišta na víku byla částečně odpadlá. Ale horší závada byla po prvním použití, kdy se celé bedny začaly rozpadat. bylo nutné vše znovu upevnit šrouby.

    Reakce obchodu VP Ještěd

    Dobrý den,
    jak jsme spolu řešily po telefonu - reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně. Pokud si zboží sami opravíte a nemáte ani fotografii, nelze už nijak vyřešit.
    V každém případě se omlouváme za způsobené komplikace.
    Radka Neugebauerová, Včelařské potřeby Ještěd

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka 04.06.2019 mělo být doručeno do 5 dní. Na zasilkovnu k vydeji došlo 13.6.2019 mezitím zakoupeno jinde. Při reklamaci sdělení od paní z obchodu, že to není jejich problém zboží poslali 6.6.2019, že to neovlivní ať si počkám. Reklamace na zásilkovně ve stejnem duchu zdá se, že zasilkovna začala fungovat jako Česká pošta.

    Reakce obchodu VP Ještěd

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené problémy. Ve chvíli kdy jste volal už jsem Vám opravdu neuměla pomoci - nestihli bychom doručit už ani jiným dopravcem. Určitě jsem neřekla, že to není náš problém, pokud to jen trochu jde, snažíme se zákazníkům vždy vyjít vstříc.
    Děkuji za pochopení

    Radka Neugebauerová, Včelařské potřeby Ještěd