Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vše fungovalo skvěle do doby, než jsem potřeboval vrátit nesprávně objednané zboží. Zboží jsem vrátil v poškozené krabici, peníze mi kvůli tomu vráceny nebyly. Prodavačka neví kdy a zda vůbec mi peníze vrátí. Velmi mě obtěžuje, že se s tímto vůbec musím otravovat.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Jednání
    • Omezený výběr Zboží skladem

    Objednal jsem náhradní díly, napsal jsem si pouze o ověření shod ND dle přiloženého vin. Obchod mi poslal zboží kde jeden produkt byl změněn za jinou značku, řekl jsem si ok, proč ne tedy ( u toho produktu to bylo jedno). Vyrazil jsem vyzvednou objednávku a cestou jsem si znovu rozklikl fakturu co mi poslali, zjistil jsem, že mi vyměnili ještě svíčky za jiného výrobce. Za prvé objednávka byla dražší, nevadilo, ale ty svíčky vadily. Svíčky které jsem objednával mají stále skladem, chtěl jsem pouze tyto svíčky, kupuji jedny a ty samé svíčky minimálně co dva roky po dobu 12 let, nehodlám na tom nic měnit.

    U tohohle obchodníka již nikdy nenakoupim.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Telefon neodpovida.

    Reakce obchodu Voton.cz autodíly

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Máte pravdu, že se nám občas stává, že telefon ani jeden z prodejců v některý okamžik nemůže zvednout, protože obsluhují každý z nich zákazníka na prodejně. Snažíme se volat zpátky, jakmile je chvilka volna. Pokud jsme Váš telefonát přehlédli, omlouváme se za nepozornost. Ideální je v takovém případě se připomenout esemeskou, nebo dotaz zaslat e-mailem na [email protected], abychom se k němu pak mohli vrátit a dořešit vše k Vaší spokojenosti.

    Doufám, že Vás tato nepříjemnost úplně neodradila a že Vám příště dokážeme, že to umíme lépe.

    Za Voton. cz autodíly
    Míša Votavová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Autožárovky H7 mi dorazili v zdeformovaném obalu,tak doufám že budou svítit

    Reakce obchodu Voton.cz autodíly

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. V prvé řadě Vás chceme ubezpečit, že pokud jsou žárovky poškozené, určitě neváhejte nám je vrátit zpět. Pokud bylo zboží poničeno dopravou (a ideálně pokud máte třeba fotografii balíku při převzetí), zboží Vám nahradíme a s přepravcem si to dořešíme. Zásilky se snažíme balit co nejlépe, ale nedokážeme už zabezpečit to, co se s balíky děje po vyzvednutí přepravcem dále.
    V případě, že by se zbožím byl jakýkoliv jiný problém, určitě pošlete k reklamaci, případně využijte možnost vrácení bez udání důvodu ve 14denním okně, pokud si nejste jistý, jestli je zboží pro Vás vhodné. Formuláře pro oba případy jsou přímo na hlavní stránce Voton.cz ke stažení.

    Za Voton.cz Míša Votavová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží lze objednat a pak se zjistí, že se díl nevyrábí, tak nevím ...

    Reakce obchodu Voton.cz autodíly

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojen s výsledkem Vaší poptávky. Originální BMW díly máme na objednávku, a na e-shopu je tak máme označené, právě proto, že se může stát, že poptávaný díl již není v české distribuci k sehnání. Ani my to dopředu nevíme, dozvíme se to až v momentě, kdy díl poptáváme v BMW. Výjimku pro originální BMW díly máme také uvedenou přímo v obchodních podmínkách, ale zdá se, že tuto výjimku špatně komunikujeme směrem k zákazníkům. Máte nějakou představu, jak bychom to mohli dělat lépe?

    Děkujeme, za Votoňáky Míša.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
    • Špatně fungující eshop

    Přišlo mi potvrzení objednávky a za pár minut její zrušení. Bez udání jakéhokoliv důvodu. Tak jsem žárovky objednal jinde. Druhý den mi přišel mail, že si mám zboží vyzvednout. Napsal jsem, že jsem si již objednal žárovky jinde. Také nedorazila žádná odpověď.

    Reakce obchodu Voton.cz autodíly

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Prověříme, kde se stala chyba, protože objednávka byla připravena k vyřízení a expedování, jako každá jiná. Napadá mě, že se někdo překlikl, a místo informace o připravení k expedici odeslal tlačítkem hned vedle zprávu o stornu. To, že Vám pak dotyčný pracovník nedal vědět a nevykomunikoval to s Vámi dále, je hrubá chyba, za kterou se omlouváme. Vaše reakce je pro nás cenná, víme, na co se v našich službách dále více zaměřit.
    Za Votoňáky Míša.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Jine ceny na eshopu a v prodejne.

    Reakce obchodu Voton.cz autodíly

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Samozřejmě nás mrzí, že jste s nákupem nebyl spokojený a rádi bychom to s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti.

    Chápeme, že rozdílná cena u zakoupené položky je náš velký průšvih. Stává se sice jen občas, ale stává se to. Pokusím se vysvětlit proč. Naším záměrem totiž není nikoho obírat o peníze nebo podvádět.

    E-shop je nastavený tak, aby každý den upravovat automaticky ceny podle našich dodavatelů tak, aby cena, za kterou je díly možné nakoupit, byla co nejblíže reálnému stavu. Pokud ten nejlevnější z našich dodavatelů, podle kterého je nastavená cena primárně, na skladě doprodá tento produkt, e-shop automaticky vybere druhého nejlevnějšího dodavatele, který díl má, a cenu dopočítá podle této nové zásoby. Když to řeknu úplně na rovinu, tak abychom díl neprodávali zbytečně draho (pokud bychom nastavili nějakou průměrnou cenu), ale ani pod naše náklady.

    Ceny u jednotlivých produktů se tedy mohou měnit každý den, dokonce každou minutu. Protože ale máme povinnost mít u všech produktů, které máme na prodejně vystavené, štítky s cenou, znamenalo by to, že bychom v nejlepším případě každou hodinu, v horším každý den ráno museli překontrolovat všechny ty stovky položek a etikety přepisovat. Domnívám se, že je to reálný postesk, že to skutečně není v našich silách. Proto se snažíme to kontrolovat průběžně, v řádu 1-2 týdnů. Díky této nerovnováze se tedy může stát, že cena se skutečně lišit může.

    Nicméně chápeme, že Vy jako zákazník jste touto situací znepokojen. Pokud jste za zboží při odběru zaplatil více, než jste měl, určitě se na nás obraťte třeba mailem i mimo tuto recenzi. Rozdíl v ceně Vám samozřejmě vrátíme zpět. Aktuálně to udělat nemůžeme, protože nevíme, který z našich zákazníků jste...

    Děkujeme za přečtení,
    s pozdravem za tým Voton.cz
    Míša Votavová, správa e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná manipulace.

    Zakoupena motobaterie, na origo krabici šipky, že musí být na stojato, ale vložena do další krabice bez označení, takže se s baterií při přepravě kutálelo jak se to hodilo.

    Reakce obchodu Voton.cz autodíly

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nejste spokojený s dodáním zboží. Byla-li baterie přepravou poškozena, určitě neváhejte nám ji vrátit zpět.

    Problém možná vznikl tak, že jste jako dopravu zvolil Zásilkovnu, která je výrazně levnější, než specializovaná přeprava Toptransem, která je za 400 Kč. Nicméně protože šlo o baterii gelovou, rozhodli jsme se respektovat Vaše nákupní rozhodnutí a zaslat přes Zásilkovnu. U gelové baterie dovolují konstrukční vlastnosti baterii bez obav naklápět, v některých motorkách dokonce jsou naležato již z výroby (a při naklápění stroje jsou tedy i vzhůru nohama).

    Problém s orientací baterie na výšku je kritický u klasických baterií, kde hrozí riziko vylití elektrolytu. V takovém případě bychom Vás samozřejmě kontaktovali, že jediný možný způsob přepravy je pouze drahá specializovaná doprava.

    Každopádně pokud máte podezření, že by baterie mohla být v nepořádku, a přitom nemáte "jistotu", že poškozená byla, lze ji vrátit v rámci 14denní zákonné lhůty. Použijte prosím příslušný formulář z našeho e-shopu.

    Doufáme, že jsme alespoň trochu rozptýlili Vaše pochybnosti nebo obavy.

    S pozdravem
    tým Voton.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nepřehledné stranky,dorazil jiný díl.

    Reakce obchodu Voton.cz autodíly

    Dobrý den,
    neevidujeme žádnou Vaší reklamaci na dodané zboží.
    Pokud Vám dorazily díly jiné, než máte v objednávce, je to naše chyba a určitě ji napravíme.
    Pokud dorazily správně, ale špatně jste je vybral, určitě dejte vědět, bereme díly ve většině případů zpátky i nad rámec povinné 14denní lhůty.
    Pro výběr, pokud si nejste jistý, je lepší zaslat v objednávce i posledních 7 znaků VIN, díly pak kontrolujeme podle originálního katalogu, aby naši zákazníci meli 100% jistotu, že jim zboží bude pasovat.
    Na přehlednosti e-shopu pracujeme, finišujeme kompletně nové řešení e-shopu, pokud to půjde dobře, budeme ho spouštět v prvním čtvrtletí 2017.
    S pozdravem
    tým VOTON.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují

    Přišlo mi úplně jiné zboží než jsem si objednal. Poslali mi olej v hodnotě 130,-Kč za litr a chtěli zaplatit 190,- Kč za litr. Když jsem jim vše vrátil a žádal o nápravu vůbec se neozvali.

    Reakce obchodu Voton.cz autodíly

    Dobrý den, rozdíl nebyl v ceně oleje, ale zobrazovaném názvu, Shell Helix Ultra AM-L 5w30 místo Shell Helix Ultra AM-L Professional 5w30 za což se omlouváme. Peníze Vám byly automaticky vráceny po přijetí zboží 7.3. na účet. Žádnou další komunikaci z Vaší strany neevidujeme, v případě nějakých nejasností nebo pokud peníze nedorazily prosím pište na email [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zboží přišlo použité, špinavé a poškozené

    Reakce obchodu Voton.cz autodíly

    Dobrý den,
    určitě nám zboží zašlete zpět. Ideálně včetně fotografií zboží tak, jak Vám přišlo. Pokud se problém stal při přepravě, dopravu budeme reklamovat.

    Použijte prosím formulář na našich stránkách. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta, zboží nedošlo ani ve slíbeném termínu, místo něho přišel tento dotazník - děláte si legraci?

    Reakce obchodu Voton.cz autodíly

    Dobrý den, u zboží je uvedena dostupnost "na dotaz", byl jste infrmován že zboží bude dostuné 22.11. a ten den Vám bylo také odesláno. Tento dotazník nezasíláme my, ale heuréka.cz. Hezký den. Voton.cz