Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • obchod zasila automaticky stupidni dotaznik Heureky aniz by dal moznost s tim nesouhlasit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávají zboží bez českého návodu !

    Reakce obchodu VOLTWORLD.cz

    Dobrý den,
    za vzniklou situaci se omlouváme. Chybějící návod byl zákazníkovi po předchozí telefonické dohodě doposlán elektronicky.
    S pozdravem tým VOLTWORLD.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží vedené jako skladem mi po odeslání objednávky nabídli za 14 dní...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízejí skladem co nemají
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace. Po objednání (většinou to generuje robot) mi vůbec nepřišla faktura s informací, na jaký účet mám zaplatit objednané zboží. Kzyž jsem objednal v pátek v 11:00, čekal bych, že třeba nejpozději v sobotu budu mít fakturu v mailu, abych mohl zboží zaplatit. Po nečinnosti jsem v neděli objednávku stornoval. Zboží jsem koupil jinde. Od objednávky u Conradu v pondělí, jsem měl zboží ve středu fyzicky na stole.

    Reakce obchodu VOLTWORLD.cz

    Dobrý den,
    za vzniklou situaci se omlouváme, objednávky vyřizujeme postupně v pracovní dny od pondělí do pátku.
    S pozdravem tým VOLTWORLD.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    délka dodání asi 10 dnů

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • dlouhá dodací doba, zboží ještě nedorazilo!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu VOLTWORLD.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojen s vyřízením Vaší objednávky. Po dohledání údajů k Vaší zásilce jsme zjistili, že objednání zboží proběhlo 17.dubna ve večerních hodinách. Z důvodu velikonočních svátků bylo zboží odesláno dne 23.dubna a dle informací od dopravce proběhly již tři pokusy na doručení Vašeho balíčku, všechny však byly neúspěšné.

    S pozdravem tým Voltworld

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • od objednání po vyzvednutí na poště vše velmi rychlé
    • neposlali mě fakturu

    Reakce obchodu VOLTWORLD.cz

    Vážený zákazníku,
    z Vaší strany zřejmě došlo k záměně s jiným obchodem, jelikož naše firma balíčky Českou poštou nezasílá. Faktura k námi odesílanému balíčku Vám byla doručena emailem dne 27.9.2017 spolu s informací, že Vaše objednávka byla vyřízena a předána dopravci.
    S pozdravem
    tým Voltworld

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • V nabídce obchodu je uváděno zboží, které není v uvedeném terminu možno dodat. Toto je velmi nepříjemné, pokud se jedná o vánoční dárek.

    Obchod je nespolehlivý. Nabízí zboží, které nejsou schopni dodat.

    Reakce obchodu VOLTWORLD.cz

    Vážený zákazníku,
    Vaše objednávka dorazila do našeho systému dne 27.12.2016. Již v „košíku“ bylo zobrazeno informační sdělení, že je přes Vánoce obchod uzavřen a veškeré objednávky budou vyřizovány od 2.1.2017. Stejnou informaci jsme Vám zaslali i dne 28.12.2016 na Vaši emailovou adresu.
    Tým Voltworld.cz

  • Již nikdy více. To, že objednávka byla zrušena ze strany obchodu jsem se dověděl náhodou, když jsem pátral po tracking number. Že by se alespoň obtěžovali napsat e-mail, tak to ani náhodou. Ani nezavolali.

    Je opět vidět, jak je Alza daleko.

    Reakce obchodu VOLTWORLD.cz

    Vážený zákazníku,
    velice se omlouváme za vzniklé komplikace, došlo k chybě ve skladovém systému, který vykazoval, že je zboží skladem. Nicméně dle našich záznamů jsme Vám tuto informaci i s omluvou sdělili při telefonickém rozhovoru.
    Tým Voltworld.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží se obchodě jevilo jako značkové za nižší cenu, ale parametry uvedené u zboží se lišili od originálu. Nebylo mi sděleno zda je zboží značkové nebo ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    hrůza!!! Zboží za akční cenu jsem si řádně objednal. Poté, co nebylo doručeno, následovala výměna několika mailů s obchodním oddělením, které se dušovalo, že zboží je již na cestě a zda mám o něj stále zájem, když bude později. Po potvrzení mého zájmu přestali úplně komunikovat. Ještě že jsem zboží nezaplatil přes internet, měl bych teď pravděpodobně o starost více. Obchod je nesolidní a pokud chcete mít své zboží včas a nechcete se jej dožadovat s nejistým výsledkem, NEdoporučuji stránky obchodu vůbec navštěvovat.

    Reakce obchodu VOLTWORLD.cz

    Vážený zákazníku, velice nás mrzí, že u Vaší objednávky došlo ke komplikacím. Jelikož jste si, bohužel, objednal zboží, které bylo v danou chvíli vyprodané, nemohli jsme Vám jej ihned doručit. Jak sám uvádíte, byl jste z naší strany informován, že zboží bude doručeno později, s čímž jste souhlasil. Bohužel, ohledně termínu naskladnění vycházíme z informací, které nám poskytne náš dodavatel a které nemůžeme z naší strany nijak ovlivnit. Termín naskladnění je vždy orientační a někdy může v průběhu dané doby dojít v důsledku různých okolností k posunutí uvedeného data (a to oběma směry). Zákazník samozřejmě může během této doby svou objednávku kdykoli zrušit, k čemuž z Vaší strany prozatím nedošlo. S pozdravem tým VOLTWORLD.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nevnímám velké rozdíly oproti jiným
    • Nevnímám velké rozdíly oproti jiným

    Služby považuji za vyhovující, pouze u výrobku nebyl uveden klíčový údaj, že displej výrobku - budíku nesvítí trvale, zhasíná se po cca 10 s. To je pro mnedůležitý para,etr výrobku.
    Proti Voltworldu nic špatného říci nemohu, podklady o zboží by měl spíše řešit dodavatel.

  • Hodnocení bylo odstraněno - jedná se o hodnocení jiného eshopu.