Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Skvělá kamenná prodejna s ochotným personálem
    • Možnost naposlouchat si sestavy přímo na prodejně
    • Ani po týdnu má objednávka z eshopu nedorazila (stále ve stavu "Doručování na prodejnu"). Je to již druhá objednávka se stejně pomalou dopravou
    • Obchod by se měl starat více o svoji logistiku pro e-shop.
    • Poloha e-shopu v centru Prahy
    • Pokud si objednáte zboží pres e-shop čekáte na něj přes týden (bydlím v Praze). Pokud si vyberete vyzvednutí na prodejně, máte problém jak si ho odvézt (u rozměrnějších krabic s repro musíte odvézt autem). Není kde zaparkovat. Koncept prodejny skvělý, ale pro zákazníka problematický transport zboží domů...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lžou
    • Schválně ignorují pokusy o komunikaci

    Rád bych všechny varoval před tímto eshopem kupoval jsem sluchátka která byla vedená jako skladem ale to nebyla pravda na pokusy o komunikaci a situaci řešit nikdo nereagoval až přes portál heuréka jsem zjistil že zboží bylo expedováno ale to také nebyla pravda což jsem si druhý den ověřil u dopravce po tomto zjištění jsem chtěl objednávku stornovat což jsem musel provést opět přes portál heuréka protože objednávka již byla vedená jako vyřízená odpovědí mi bylo že teď balíček odešel což byla zase lež ke které se doznali když jsem je upozornil na to že se dopouští nekalé obchodní činnosti dokonce se i omluvili tak jsem si řekl no dobře možná to bylo opravdu nedorozumění a sluchátka si nechal poslat po bližším ohledání jsem zjistil že sluchátka nemají ty vlastnosti o kterých tvrdili že je mají tj. že je lze poslouchat přes kabel i po vybití baterie na mou žádost o vysvětlení opět nikdo nereaguje takže z mého pohledu to jsou buď naprostý amatéři nebo vědomě lžou a mlží za účelem nalákání zákazníku pravděpodobnější je to druhé

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moje objednávka byla zrušena a peníze za ni nebyly vráceny. Pak prostě ignorují mé e-maily. Okradli mě

    Reakce obchodu voix.cz

    Dobrý den,
    spokojenost našich zákazníků je naší absolutní prioritou, proto bychom rádi osvětlili tuto situaci. K vrácení platby z objednávky došlo 11 dnů po jejím vytvoření, toto jsme spolu s omluvou komunikovali e-mailem. V žádném případě však nedošlo ke krádeži nebo jakémukoli zbytečnému zadržování financí, vše proběhlo dle našich obchodních podmínek v zákonné lhůtě. Z této situace jsme si však vzali ponaučení a upravili jsme naše procesy tak, aby k podobným případů již v budoucnu nedocházelo.
    VOIX.cz