• Nedoporučuje obchod

    10 %

    naktualizuji nabídku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejdříve lyže byly a potom že jsou bez vázání.Tak jsem si je opatřil jinde.Hezký nový rok.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádná
    • nepřehledné
    • neaktuální informace

    Zboží skladem nedodáno, protože není skladem...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na e-shopu bylo uvedeno skladem, ale ve skutečnosti nebylo. Na mail od obchodu jsem odpověděl a poprosil ať nabídnou alternativu. Bez odezvy.

    Míra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedoporučuji z toho důvodu, že od objednávky trvalo obchodu 4 pracovní dny, než mi dal vědět, že mnou objednané zboží, které bylo na stránkách vedené jako skladová položka a tudíž ihned k dispozici, není skladem a tudíž mi jej nemohou prodat. Alternativu nenabídli. Naštěstí jsem nezvolil platbu předem, takže jsem nemusel řešit navrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednány lyže Volkl Speedwall, po týdnu odpověď: "Zboží již není.
    • Můžeme se pokusit nabídnout Vám nějakou alternativu dle Vašich
    • preferencí? Pokud nám pošlete barevnou představu, rádi Vám ověříme fyzickou skladovost a zašleme možnosti." Na dotaz co mi můžou jako alternativu nabídnout již nepřišla žádná odpověď. Možnosti nezaslány žádné. Vyřízeno raz dva...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí co nemají, nejdříve potvrdí objednávku a následně oznámí, že zboží není
    • nejde se s nimi spojit
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dorazilo jiné zboží než jsem si objednala a dodací lhůta byla velmi dlouhá, kontakt s obchodníkem osobně nemožný, nedostupný telefonní kontakt

    nedoporučuji, nikdy už vašich služeb nevyužiji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne
    • Komunikace a pristup

    Objednano_potvrzeno_probehlo info o nemožnosti provést dodání s možností nabídnuti alternativního výrobku_na dotaz jakou dostanu navrzenou náhradní alternativu, nedorazila nikdy odpověď_obdržel jsem storno objednávky.

    Já se že můžu vykašlat na vypisovaní o nedodržení NOZ a bla bla. Nic jsem nekoupil a nekoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nemožnost vrátit zboží na adrese obchodu osobně, ačkoliv v obchodních podmínkách tato možnost je.

    Na adrese fakticky nesídlí, jsou nedohledatelní, osobně nic nevyřídíte, reklamace a vracení jen poštou, což znamená, že i pokud bydlíte ve vedlejší ulici, budete muset:
    1) napsat písemně (raději ne mailem - ten nemusí uznat) reklamaci nebo písemně odstoupit od smlouvy - toto prokazatelně doručit prodejci - nejlépe doporučenou poštou, list vložený do balíku mohou popřít, že tam byl
    2) koupit vhodný obal na zboží k poštovní přepravě
    3) zabalit zboží tak aby se nepoškodilo (zalepení do papíru, smršťovací folie, přetažení páskou...)
    4) dovézt zboží na poštu nebo kancelář dopravce - např. PPL
    5) zaplatit poštovné nebo dopravní náklady - mohou to být stovky Kč
    6) budete čekat, jetli reklamaci nebo vrácení zboží uznají a pak vám třeba pošlou peníze.
    Mají vás v rukou. Jen tím že nemají faktické sídlo - adresu na níž fungují.
    Moje doporučení: nenakupujte v takových obchodech, které nemají provozvnu - prodejnu, pokud nechcete mít výše uvedené problémy.

    Reakce obchodu Voelklshop.cz

    Vážený pane Polanský,

    velice nás mrzí Váš názor na náš internetový obchod.

    Můžeme Vás ujistit, že vrácení Vašeho zboží proběhne v naprostém souladu s obchodním zákoníkem a proto nemusíte mít obavy o své peníze, které Vám samozřejmě vrátíme v co nejkratší době po obdržení nepoškozeného zboží.

    Můžeme Vás také ujistit, že náš internetový obchod má desítky spokojených zákazníků, kterým se snažíme vždy vyjít vstříc a poskytnout jim, jak kvalitní zboží, tak kvalitní servis a služby, proto není nutné pochybovat o přijetí Vašeho vraceného zboží a vyřízení reklamace.

    Adresa Černokostelecká 111, Praha 10 je jak pravdivě uvádíte sídlo společnosti MiKL TRADE, s.r.o., provozovatele obchodu Voelklshop.cz. Náš internetový obchod nemá prodejnu ani shoowroom, jak je uvedeno na našich internetových stránkách (http://www.voelklshop.cz/kontakt). Díky tomuto faktu a nižším nákladům na provoz, jsme schopni nabídnout svým zákazníkům nízké ceny za naše kvalitní produkty.

    Věříme, že na náš internetových obchod změníte po úspěšném vyřízení Vašeho nevydařeného nákupu názor. Omlouváme se za případné komplikace a v případě jakýchkoliv dotazů nebo dalších připomínek jsme Vám k dispozici na e-mailu: [email protected] nebo tel.: 777 560 073.