Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí produkty, který nemají ono ani výrobce skladem..

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • rychlé vracení penez

    Objednané a zaplacené zboží nebylo nakonec skladem, nabídnuta alternativa se nám nelíbila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nereaguji na e- mail a není možno se telefonicky kontaktovat s obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Telefon, který má obchod uveden na web. stránkách pro stav objednávek nikdo nezvedá.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží stále nedorazilo. Už týden má Zásilkovna v přepravě. Na stránkách vodahory není ani telefon, není kam zavolat.

    Reakce obchodu VodaHory.cz

    Dobrý den pane Jiří,
    vzniklá situace nás velice mrzí a ješte jednou se omlouváme. Píši tento komentář se zpožděním a tak už víme jak to dopadlo. Zásilka bohužel zabloudila u přepravce. Byli jsme v kontaktu s přepravcem (nakonec na denní bázi), ale zásilku se i jemu samotnému nedařilo správně a hlavně včas nasměrovat. Naštěstí se nakonec zásilka u dopravce našla a dorazila do cíle. V každém případě děkujeme za podnět, telefonní číslo už svítí na hlavní stránce našeho webu dole v patičce, aby bylo rychle nalezitelné.

    S pozdravem a přáním klidných Vánočních svátků,
    Petr

    Vodahory.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné kladné
    • Není co hodnotit

    Reakce obchodu VodaHory.cz

    Dobry den
    Mrzi nas vznikla situace: Zasilka byla predana k preprave v patek 7.10. Prepravce jsme kontaktovali a zjistili jsme ze zasilka zustala viset na depu. Doruceni jsme urgovali a zasilku by meli dorucit zitra.
    Jeste jednou se omlouvame.

    Petr
    vodahory.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Hlavním problémem je několikanásobné překročení deklarované doby na odeslání zboží. Většina objednávky měla dostupnost "Skladem, expedujeme obratem", jeden předmět "Externí sklad - expedujeme během 2-3 dnů", přesto objednávka byla odeslána až po 8 dnech. Vzhledem k tomu, že uvádění nepravdivé doby odeslání je nekalou obchodní praktikou a ČOI ji hojně pokutuje, už dlouho jsem se s takovým přístupem obchodu nesetkal. Na dobu odeslání jsem proto spoléhal, a nakonec musel za objednané zboží platit v půjčovně.
    • Reakční doba obchodu je strašná. Na webu není uvedeno žádné kontaktní číslo, a na e-mail z 23. 6. jsem obdržel odpověď až 27. 6. s tím, že jeden zaměstnanec byl v pátek pryč. Co to má společného se čtyřdenním prodlením v odpovědi netuším. Na e-mail z 27. 6. o chybně uvedené adrese (podrobněji níže), který vyžadoval okamžitou reakci obchodu, jsem obdržel odpověď až 29. 6.
    • Obchod neplní ani vlastní dodatečné sliby a deklarované termíny. V e-mailu z 27. 6. zaměstnanec uvedl, že zásilka bude odeslána ten samý den, ovšem k odeslání nedošlo.
    • Když konečně došlo k odeslání zboží, byla obchodem uvedena chybná adresa. Chyba byla drobná (namísto "Adresa 123/4" bylo uvedeno "Adresa 123/4 123/4", tedy dvakrát zopakované číslo orientační a popisné), ale dle upozornění dopravce by byla zásilka bez opravy adresy vrácena odesílateli. Informaci o chybné adrese jsem obratem přeposlal obchodu, přesto k nápravě nedošlo a musel jsem si opravu vytelefonovat s dopravcem sám. Obchod reagoval až po doručení zásilky, a to informací, že adresu nemůže po odeslání upravit a mám se podívat do potvrzení objednávky. Takový přístup je naprosto nepochopitelný. Pokud já dokážu dopravci zavolat se slabým signálem v horách, určitě by to zvládl i zaměstnanec v kanceláři. V potvrzení objednávky i na faktuře byla adresa uvedena správně, takže šlo o jednoznačnou chybu obchodu.
    • Menším problémem je i samotný e-shop, který umožňuje filtrovat v podstatě jen podle značek a popisy zboží jsou velmi stručné nebo vyloženě špatné (například u Lyofood Farfalle s gorgonzolou a špenátem se dočtete, že jde o kartuši klasické velikosti se šroubovacím závitem, kompatibilní s drtivou většinou vařičů).

    Přístup obchodu mi nejvíce připomíná objednávání zboží z novin před rokem 2000. Podle ostatních hodnocení nejde o ojedinělé selhání, a nechápu, jak se takový obchod může udržet na trhu. Mrzí mě to, protože prvotní dojem byl dobrý a opravdu bych chtěl dát kladné hodnocení, ale snad i sami zaměstnanci obchodu uznají, že to v tomto případě není možné.

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží nedorazilo ani týden od objednání

    Reakce obchodu VodaHory.cz

    Dobrý den Pavlíno,

    Občas uděláme chybu, ale také se k ní postavíme čelem. Nyní ta chyba není na naší straně. Škoda, že jste nekontaktovala nejdřív nás, než si postežovat. Objednávku jste objednala 29.1. a my už 1.2. expedovali. Bohužel přepravce (v emailu jste dostala i číslo zásilky pro sledování) se zasekl a měl týden zásilku na svém depu. Pak až doručil. Doporučuji přístě kontaktovat prodejce, protože pak zbytečně vypadáme blbě, i když se nejedná o naší chybu :(
    Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Měli co jsem chtěla
    • Komunikují po mailu
    • Nelze dohledat tel.č do obchodu
    • Nelze platit kartou
    • Obskurně dlouhá doba expedice

    Zboží jsem objednala mezi svátky, to chápu, že neexpedují, ale ani první týden v lednu k expedici nedošlo. Dostala jsem pár neurčitých slibů do emailu, ale jestli tedy k expedici došlo nebo ne, zatím stále nevím. Zboží nemám. Takže k datu obdržení tohoto dotazníku bohužel nemohu obchod doporučit. Uvidíme až (a kdy) zboží dorazí, potom třeba hodnocení přehodnotím.

    Reakce obchodu VodaHory.cz

    Dborý den,

    smím poprosit o číslo objednávky? Neevidujeme z období svátků žádnou nekomunikovanou nedodanou objednávku. Děkuji Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednávku jsem musel dvakrát urgovat a nakonec mi dorazila neúplná, nikdo se neobtěžoval dát vědět. Příště raději jinde...

    Reakce obchodu VodaHory.cz

    Dobrý den,

    smím poprosit o číslo objendávky? Děkuji Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu zboží pise inteenet, ze je od17. 8.v depu Zlín a stále nedorazilo, pres kopec je to daleko.

    Reakce obchodu VodaHory.cz

    Dobrý den,

    Vaše situace mě mrzí, bohužel s tímto nejsme schopni nic udělat. Stejně tak nás mrzí i hodnocení, protože za tohle zrovna nemůžeme my, ale přepravce. Objednávku jsme odeslali včas, ale bohužel Vámi zvolený dopravce nedoručil zásilku. Nemáme ani možnost jak vyřešit problém, když se někde zásilka zasekne. Sice nám přepravce řekne pohádku, jak se balík snaží dohledat, ale realita je taková, že se věnuje především nově dovezeným balíkům. Zkoušeli jsme se dříve domluvit s přepravcem, že si tam půjdeme ten balík dohledat (Nejste bohužel první a předpokládám, že ani poslední), ale není možné, aby nás do skladů pustil a dovolil nám se tam volně pohybovat. Snad na nás nezanevřete, když to není naše pochybení a příště to půjde hladce.

    Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržují termíny dodání
    • Na stránce mají skladem a není to pravda

    Objednávka vytvořena 12.5.
    Pán volal asi po týdnu, že lékárnička přijde první týden v červnu, zda počkám.
    10.6. E-mail, že dodavatel posunul termín na 16.6.
    23.6. jsem opět musela urgovat a volat, co je s mojí objednávkou. Pán se velmi omlouval a řekl, že zrovna dostal sms od PPL, že budou zítra doručovat od dodavatele zboží konečně a hned odesílají. Je to týden, zboží nikde. Na stránce u produktu mají SKLADEM, EXPEDUJEME OBRATEM. Mám pocit, že tato hláška byla u produktu i toho 12.5., kdy jsem zboží objednala.
    Objednávku jsem zrušila a zeptala, zda je to celé už vtip. Než bych obdržela dětskou lékárničku z tohoto obchodu, tak syn bude chodit na střední. Za mě tento obchod rozhodně ne a NEDOPORUČUJI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3 týdny čekáte na sortiment, který má přijít do 3 dnů, dotazujete se. Slibují a potom bez omluvy stornují. Nedoporučuji platit předem.

    Reakce obchodu VodaHory.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě vaše reakce. Objednávané rukavice měli být a počítali jsme i z odesláním. termín naskladnění nám sdělil dodavatel. Následně jsem vám i psam e-mail ohledně toho, že dodavatel nám objednávku zrušil. Bohužel není v naších silám zařídit průchodnost spamového filtru a který e-mail vám dorazí a který ne. Pokud nedostáváme odpověĎ po týdnu, automaticky objednávku rušíme. Stejně tak to bylo ve vašem případě. Většina zákazníků, kteří nesouhlasí se stornem volá, nebo píše a my se s nimi spojíme a domlouváme na následném postupu (mnohdy dohledají e-mail právě ve spamu od nás). Proč některé e-maily spadnou do spamu a jiné ne, to bohužel nevíme.
    Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabízejí věci, které nemají skladem, které prý nemá ani dodavatel.
    Po mém upozornění je nabízí stále. Možné klamání spotřebitele, špatná komunikace.

    Reakce obchodu VodaHory.cz

    Dobrý den,

    vámi objednávaný batoh jsme inzerovali v době nákupu (a i nyní) s dostupností na dotaz. Neinzerovali jsme jej skladem a ani k dodání. Tak jak jsme vás informovali v e-mailu, batoh ve vámi zvolené barvě bude k dispozici až příští sezónu (z toho důvodu dostupnost na dotaz). Jelikož batoh bude doskladněn, tak jej necháváme do konce zimní sezóny (tedy do konce března) v nabídce s dostupností na dotaz, abychom mohli případně zákazníky informovat o pozdějším termínu dodání. Stejně tak jsme vám nabídli i alternativní variantu, která byla k dispozici. Mrzí mě vaše nespokojenost, ale v tomto případě si nemyslíme, že jsme udělali chybu. Nejsme neomylní a když uděláme chybu, tak se se sklopenou hlavou přiznáme.

    Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doručili mi jinou značku než jsem si objednal
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednané a zaplacené 26.11.2020 dorazí prý v polovině ledna
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení kupní smlouvy
    • Neochota se domluvit

    Obchod udělal chybu a zboží špatně nacenil. Po objednání zboží, mi prodejce sdělil, že se jednalo o technickou chybu. Obchod mi nabídl 10% slevu, já požadoval 30%. Bohužel další domluva ze strany prodávajícího již nebyla a komunikace dále neprobíhala.

    Reakce obchodu VodaHory.cz

    Dobry den - pouze pro doplnění údajů:
    Jednalo se o boty Hnwag Alaska GTX, ktere stand. prodáváme za 6197,- v době obědnavky byla cena 6,- (špatně nacenil ;-) )
    Nabídl jsem vám cenu blížící se nákupní ceně, kterou jste neakceptoval. Ja zas neakceptoval vaše rady ohledně kompenzace ztráty snížením prémií zaměstnanci...

    Přeji příjemný den. Popravdě i mě by se takové ceny líbily, bohužel zdražování se děje častěji nez slevňování.

    Petr - VodaHory.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatím bez reakce

    objednávka potvrzena, oznámení o prodloužení dodávky a od té doby bez odezvy - pouze tento dotazník

    Reakce obchodu VodaHory.cz

    Dobrý den

    Zboží jsme vám v avizovaném termín odeslali. Protože se avizovaná doba neměnila, nebyl důvod a ani o čem vás informovat.
    Nyní je již, předpokládám vše vpořádku a zásilka je doručena. Proto úplně nerozumím vašemu negativnímu hodnocení.

    Těšíme se na další spolupráci
    Petr - VodaHory.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píšou zboží skladem, ale ve skutečnosti není

    Zatím mi zboží nepřišlo a to bylo psáno skladem. Po mém dotazu mi odpověděli, že jim zboží teprve má přijít. Sami od sebe ale vědět nedali!
    Rozhodně nedoporučuju!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednano 7.4. a zbozi stale nikde :( Kde se stala chyba?

    Zbozi je jiz na ceste nekolik dni, ale to muze byt chyba take Ceske posty (vubec by me to neprekvapilo). No nechame se prekvapit :) Komunikace s e-shopem byla jinak ok. Jen ten balicek se asi nekde na ceste nekde zasekl.

    Reakce obchodu VodaHory.cz

    Dobrý den

    Děkujeme za hodnocení. Nechápeme jen proč negativní hodnocení. Vaše objednávka byla vyřízena v avizovaném termínu. Spolu s odesláním zásilky jsme vám posílali mailem informaci o expedici, včetně odkazu na trasování zásilky. Podle ní byste věděla, že zásilka leží již třetí den na poště v Žamerku. Stačí si jej tedy jen vyzvednout.
    https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=RR9220219203M

    Příjemný den
    Petr - VodaHory.cz