-
- nic
- zloději,okradači,protiprávnì jednánì
Okradačský prasata = VODAFONE. Nebojte se výhružek že ste dlužnì když nejste nebojte se soudu! ať vyjdou ty jejich okradačský prasárny na povrch a jsou brzy bez zákaznìku.Brzy bude probìhat soudnì jednánì,datum soudu,misto konáni sem napìšu také a każdý kdo má zájem a koho vodafone okradl ať dorazì.S ťěmito prasaty je třeba skoncovat a taky se tak stane.Hromadná žaloba a mastná pokuta a zákaz činnosti je to co si VODAFONE zaslouži za všechny ty podvedené okradené klienty kterým slibované služby ani nikdy nedodal pouze účtoval.
Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
podle vašeho popisu předpokládám, že už jste situaci řešil reklamací, a tak máte písemné stanovisko naší společnosti. Jestli tomu tak není, máte samozřejmě možnost podat reklamaci přes Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ (pokud máte u Vodafonu aktivní službu), případně poštou na adrese Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5 (pokud se záležitost týká zrušené služby). Martina -
- O Prachy se vždy hrdě ohlásí
- Zlodějí
- Nefunkční internet, a prakticky vše
- Infolinky nefungují, čekací doba cca hodinu
- Nefunkční technici, vše co zkusí opravit ještě víc zničí
- Hodně peněz za málo muziky
Už přes půl roku po odstěhování z Prahy řešíme krátkodobé výpadky internetu. Pevného.
Přes 5 měsíci to konečně někdo opravil. Před pár dny se zase ve skříni hrabali dva technici, kteří dle jejich slov nejsou povinni ohlašovat plánované opravy protože by nedělali nic jiné než volali.
A od té doby jsou problémy zpět.
Volání dopoledne na podporu, řekli že protože jsou krátkodobé nic udělat nemohou, jen pustit diagnostiku.
Při večerním volání na podporu po čekací době 50 min, mi slečně řekla že s tím stejně nic neudělá.
Takže podtrženo a sečteno, hledám podmínky o vypovědění smlouvy.
Po 11 letech u Vodafon.Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den, Trisso,
mrzí mě, že máte potíže s pevným internetem. Prosím napište nám podrobnější informace přes https://tam.je/googlezpetnavazba, rádi se na to s vámi podíváme online cestou. Martina -
- Dnes na pobočce ve Futuru člověk, který byl ochotný a některé věci vysvětlil.
- nepřehledné vyúčtování
- katastrofální komunikace se zákazníkem
- museli jsme několikrát na pobočku, aby se situace vyřešila
- řešení problému v aplikaci nebo na stránkách vodafone nemožné
Řešíme problém s modemem a výměnou set-top boxu, následné nastavení služeb a fakturace pro naši babičku. Sami máme problém úspěšně toto dotáhnout do zdárného konce a nevím, jak by to zvládala babička. Už nás nebaví chodit řešit na pobočku.
Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
vysvětlení, co znamenají položky ve Vyúčtování, najdete v Centru péče na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/vysvetleni-vyuctovani/rozumite-polozkam-na-vyuctovani/. Pokud máte nějaké nesrovnalosti v účtování služeb, napište nám prosím přes https://tam.je/googlezpetnavazba, rádi vám pak odpovíme e-mailem nebo zavoláme. Co se týče komunikace, přehled všech možností, jak se s námi můžete spojit, najdete v Kontaktech na našich webových stránkách - konkrétně na https://www.vodafone.cz/kontakty/. Martina -
- Internet úplně na nic
- Při trochu horším počasí ani nezapnu online hru
- Pouze kabelový internet
- Špatná komunikace se zákazníky
- Špatné řešení problémů
Nechápu jak jako jediný poskytovatel internetových služeb v ČR nemá internet vedený vzduchem. Dalo by se to prominout. Ale bohužel to není jediný problém. Další problém je, že internet dosáhne přes dvě zdi pouze jednou čárkou. Internet mám na hraní her při špatném počasí 250 až 350kb/s a při normálním počasí 900kb/s až 1.2Mb/s. Takže asi takto. Problém by se měl řešit zesilovačem, ale ovšem že tento zesilovač není tak silný jako wifi. A navíc proč bych kupoval další "krám" za 1500kč když by wifi měla fungovat bezproblémově. Opravdu nechápu způsob "řešení" problémů zákazníka.
Reakce obchodu Vodafone
Dobré odpoledne,
chápu správně, že u nás využíváte pevný internet přes LTE a máte potíže s rychlostí připojení? Prosím napište nám přes https://tam.je/dotazheureka, abychom mohli vaši službu zkontrolovat. Martina -
Internet doma katastrofa. Tv katastrofa. Jednání obchodního zástupce absolutně na bodu mrazu!!! Slíbené dobropisy neřeší. Uvažuji o vrácení bagetu a zrušení smlouvy.
Ke smlouvě si navíc nemůžete vzít další mobilní přístroj i kdyby jste jej spláceli. Prý po vyčerpání bagetu již nelze. Chtěla jsem jej splácet ne zadarmo.Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
prosím napište nám bližší informace k celé situaci přes https://tam.je/dotazheureka. Fungování pevného internetu i televize prověříme a také zjistíme, jak by to bylo s pořízením telefonu k vaší smlouvě. Martina -
- Internet v mobilu bez problémů.
- Mobilní tarify v pořádku.
- Domácí iternet přes modem naprostá katastrofa. Velice často nefunguje. TV katastrofa. Set top box velice často nefunguje,píše to,že byl pozastaven. Po zkontrolování kabelů,síťového kabelu a restartování modemu,také nefunguje. Což teď děláme několikrát v týdnu. Po výměně modemu a set top boxu a zkontrolování technikem stále stejné problémy. Při zkontrolování výpadků na webu přes mobilní data,výpadky nejsou evidovány. Když to mělo ještě UPC,takto časté problémy nikdy nebyly! Na to samé si stěžují moji známí a rodina.
Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
prosím napište nám přes https://tam.je/dotazheureka, rádi fungování vašich služeb zkontrolujeme. Věřím, že pro vás dokážeme najít řešení. Martina -
- Časté výpadky internetu
Máme od Vodafone neomezený tarif + internet již několik let. Vše by bylo v pořádku ale bohužel ten pevný internet je opravdu dost mimo. Několikrát týdně nepříjemné výpadky a nedávno jsme museli dokonce čekat od 16h do 9h ráno druhého dne než internet zase nahodí. O tomto delším výpadku sice později informovali v Aplikaci Můj Vodafone, ale kdybychom neměli data tak si to bez internetu asi těžko přečteme. Tohle jsem opravdu jinde nezažil. Jelikož v domácnosti nám jede téměř vše přes Wi-Fi (smart home, IPTV, a samozřejmě Netflix atd..) tak to člověku vážně pokazí sobotu. Když už platíme se vším všudy každý měsíc 2500,- tak bych aspoň počítal s tím že za tu cenu mi budou poskytovány služby bez problému (samozřejmě nějaký ten krátký výpadek 1x-2x ročně bych pochopil ale několikrát týdne je fakt masakr. Proto už po osmi letech u Vodafone začínáme silně uvažovat nad přechodem k jinému operátorovi.
Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
výpadky na vaší adrese rádi prověříme. Prosím napište nám přes zabezpečený formulář na https://tam.je/dotazheureka, abychom se na celou situaci mohli podívat konkrétně. Odpovíme vám pak e-mailem nebo zavoláme. Martina -
Služby jako takové fungují (mám neomezený tarif s internetem).
Do služeb je však zahrnuta komunikace a ta je na nejhorší úrovni, co jsem zažila.
Měla jsem paušál u T-mobile, O2 a ČEZ a VŠICHNI tito operátoři fungovali skvěle.
U Vodafonu trvá věčnost se dovolat a u zpráv uvádí - odpovíme do 4 dnů - ale není to pravda.
Čekám na odpověď už přes týden.
Nedoporučuji - z důvodu velmi špatné kvality komunikace.Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
je mi líto, že jste měla potíže s kontaktováním naší infolinky. Co se týče dotazů zaslaných přes kontaktní formulář, vždy se snažíme odpovědět co nejdřív, nejpozději ve lhůtě, kterou uvádíme v automatické e-mailové odpovědi. Tato lhůta je aktuálně 4 pracovní dny, proto věřím, že jste naši odpověď na váš dotaz již obdržela. Martina -
- minimální ochota vůči zákazníkům
- zloději
Již delší dobu jsem s těmito služby nespokojena. Největší zlem je jendání společnsoti se zákazníky, ze kterého chtěji vyždímat každou korunu. Rušení tarifu a jakékoliv zrušení plateb dělají zybtečně komplikované. Přitom naopak, když si chce člověk něco zařídit nebo připlatit, tak to jde hned na pobočce. Myslím, že 99% negativních recenzí, nejen na heurece, o tom dost vypovídá.
Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
je mi líto, že jste s Vodafonem nespokojená :( Jestli potřebujete pomoct s vyřízením nějaké změny nebo máte nesrovnalosti v účtování, napište nám prosím přes https://tam.je/dotazheureka, rádi vám pomůžeme. Martina -
- Neustálé výpadky
- Člověk se nedovolá na linku
- Na svych stránkách žádné informace o probíhajících problémech
- Kvalita služeb mizerná zato drahá
Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
bohužel nevím, jaké výpadky jste zaznamenal. Pokud se jedná o pevný internet, můžete si ověřit, jestli na vaší adrese evidujeme nějaký výpadek, na stránce https://www.vodafone.cz/vypadky/. Jestli máte na mysli mobilní služby (volání, SMSky, mobilní data), zjistíte informaci o probíhajícím výpadku v mapě pokrytí na https://www.vodafone.cz/mapa-pokryti/.
Naši infolinku můžete kontaktovat na *77 nebo 800 77 00 77. Na těchto číslech se dostanete do Hlasové samoobsluhy, ve které budete vyzván k zadání hesla. Poté zvolte jakoukoliv možnost z hlavní nabídky (třeba jedničku) a pak nulu pro přepojení na operátora. Nebo můžete heslo potvrdit třikrát chybně a také vás spojíme s operátorem. Martina -
- nefunkční stránky
- nedá se dovolat
- aplikace taky na hovno
po hodině co jsem se snažil zrušit roaming na den a neúspěšně. tak jsem rozmlátil i ten zkurvený telefon. Vyjebaná firma ani zamrdaný příkazový sms nefunguje prostě nic, pak se jen dozvíš že jim máš zavolat ale jak ? když těm dementům se nedalo dovolat. zasraný zmrdi
Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
potíže s webovými stránkami, kontaktováním infolinky, SMS samoobsluhou ani aplikací Můj Vodafone neevidujeme. Pokud se vám nedaří zrušit službu Roaming na den, napište nám prosím přes https://tam.je/dotazheureka, zařídíme to. Jestli chcete raději mluvit s operátorem, zavolejte na *77 nebo 800 77 00 77. Na těchto číslech se dostanete do Hlasové samoobsluhy, ve které budete vyzván k zadání hesla. Poté zvolte jakoukoliv možnost z hlavní nabídky (třeba jedničku) a pak nulu pro přepojení na operátora. Nebo můžete heslo potvrdit třikrát chybně a také vás spojíme s operátorem, se kterým už se na změně roamingu domluvíte. Martina -
- Pokrytí signálem
- Poskytování kontaktů nabídkám energií
- Přístup k zákazníkům
- Chování zástupců v kamenných prodejnách
- Řešení reklamací - neřešení
Slušný přístup pouze pokud jste v pozitivním. Pokud je problém, ... je problém.
V současné době byla zakoupena dobíjecí SIM pro malinkou dceru, která nastoupila do školy. Po obdržení byla večer zprovozněna. Během druhého dne proběhly tři pokusy nabídek. Poslední jsem si vzala osobně a paní konfrontovala s dotazem: kde vzala kontakt. Prý z veřejného zdroje. Na otázku od kdy je operátor veřejný zdroj začala vysvětlovat že stačilo aby jsme někde na internetu dali potvrzení přijetí podmínek a už je kontakt veřejný. Což mě opravdu rozčílilo ( udáno v začátku, dobíjecí SIM = bez možnosti přístupu k internetu, pouze v případě domova na WiFi ). Tam rozhodně není nikde udán tento kontakt. Poté paní začala vysvětlovat že se ztrácí spojení, haló haló já vám nerozumím ... Vtipné že? V tuto chvíli už jsem na ni vylétla důrazně. Rozumíte velmi dobře a nezkoušejte na mě divadlo. S tím že nebude více kontakt volat, co by chtěla s malým dítětem řešit!!!! Ozvalo se zoufale nashledanou. Tak, schválně. Kde mohou vzít kontakt??? Dopředu upozorňuji že na varianty jako předchozí majitel, .... opravdu nenaletím. Navíc upozorňuji že moje křestní jméno je pro mladého člověka výjimkou a celá věc tak ještě navíc upozorňuje na fakt že bylo předpokládáno že SIM zakoupili stáří lidé. Bohužel. Telefonní čísla se možná opakují, ovšem takhle rychle po obdržení mě vede věc jednoznačněReakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
mohu vás ujistit, že kontakty na naše zákazníky nepředáváme nikomu nepovolanému. Ochrana osobních údajů našich zákazníků je pro nás prioritou, vždy postupujeme v souladu s platnými právními předpisy a s Prohlášením o zpracování osobních údajů, které najdete na https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/prohlaseni-o-ochrane-osobnich-udaju1/.
Mrzí mě, pokud máte nějakou špatnou zkušenost s našimi pracovníky. Budeme rádi, když nám o tom napíšete podrobnější informace přes https://tam.je/dotazheureka, abychom mohli vaši zpětnou vazbu řešit s konkrétními operátory nebo prodejci.
Pokud máte v úmyslu podat reklamaci, můžete využít Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, reklamaci poslat poštou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5 nebo reklamační dopis předat v kterékoliv naší prodejně. Odpovíme vám pak e-mailem nebo poštou, podle toho, jakým způsobem reklamaci podáte. Martina -
- Vsechno
Zkurveny zloději podporující ukrajinskou svoloč táhněte do prdele
Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
ráda bych vás ujistila, že naše pomoc lidem uprchlým z války na Ukrajině nijak neovlivňuje služby, které poskytujeme našim zákazníkům. Zároveň si za naší pomocí stojíme, stejně jako jsme pomáhali a pomáháme i jiným skupinám, přijde nám zcela správné pomoct lidem, kteří kvůli válce museli opustit své domovy. Martina -
- Nic
- Internet nefunguje i přes to, že neevidují žádné výpadky
- Hlásí to, že do 15 hodin vylepšovali připojení, ale je 21:08 a do této chvíle internet nefunguje
- 12x jsem se zkoušela dovolat na podporu, ale je to nemožné! Odpoledne to hlásí přehlcení jinými zákazníky a večer zase, že řeší pouze ztracené SMS a takové blbiny
- Zkusili jsme všechny možnosti, které radí na stránkách, ale nic nepomohlo
- Internet poměrně drahý, a za ty časté výpadky ( za poslední týden každý den na několik hodin) ani nic nenahrazují… Takovouhle smlouvu jsem opravdu nepodepsala.
Už nikdy více!
Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
je mi líto, že máte potíže s pevným internetem :( Pokud služba nefunguje, určitě doporučujeme modem odpojit z napájení a po cca minutě zapojit zpět. Kdyby to nepomohlo, zavolejte nám prosím na 800 77 00 77, kde si v Hlasové samoobsluze vyberete volbu pro poruchy internetu a TV. Díky tomu se spojíte rovnou s techniky. Nebo nám napište přes https://tam.je/dotazheureka, rádi se na to s vámi podíváme. Martina -
Naprosto příšerná až nepoužitelná kvalita služeb (internet - dříve UPC), mimořádně špatný zákaznický servis, stupidní zadávání hesla při volání na linku, neschopnost řešit základní úkony a požadavky, ubohé služby na pobočce a všude čekání a fronty.
Nedoporučuji jakékoli služby od této společnosti.
Dokonalá ukázka jak zcela zničit relativně dobře fungující služby pomalým, diletantským a zbytečným začleněním do navíc již nekvalitní infrastruktury jiné společnosti.
Se zákazníkem navíc jednají jako s rukojmím a hlavní a snad jediná starost je o lhůty a vyúčtování...Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
je mi líto, že máte potíže s pevným internetem. Při řešení požadavků si potřebujeme být jistí, že jednáme s oprávněnou osobou, proto je nutné ověření administrátorským heslem. Pokud si na svoje heslo nevzpomínáte, nabízíme několik způsobů, jak získat nové - všechny je popisujeme na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zapomnel-jste-heslo/.
Co se týče potíží s internetem, na stránce https://www.vodafone.cz/vypadky/ si můžete ověřit, jestli se jedná o výpadek, který už řešíme. V případě, že zde záznam nenajdete, stačí nám zavolat na 800 77 00 77, kde si v Hlasové samoobsluze můžete vybrat volbu pro poruchy internetu a televize. Díky tomu se spojíte rovnou s našimi techniky. Další možností je zavolat na 800 77 77 31 nebo nám napsat přes kontaktní formulář na https://tam.je/dotazheureka. Martina -
- Příšerné jednání!
Příšerné jednání na všech stranách. Akorát obírají staré lidi o peníze!! Když jsem volala jako jejich vnučka, 2x mi položili telefon a nic se nevyřešilo. Babičce a dědovi neustále chodí sms, kde po nich chtějí peníze. Děda, který je na jedno oko slepý, skoro úplně hluchý chodil po pobočkách po Praze. Jen platil a platil, odevzdal veškeré příslušenství a přesto neustále požadují peníze. Platil na pobočce za to, že problém neřešil online přes internet, ale dovolil si obtěžovat přímo na pobočce! Opravdu nechutná firma. Je mi na zvracení!!!!
Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
bohužel nevím, jaké změny vaši prarodiče potřebovali provést. Ale v každém případě vám se vším pomůžeme, když nám napíšete přes kontaktní formulář na https://tam.je/dotazheureka. Odpovíme vám pak e-mailem nebo zavoláme. Martina -
- Nestabilní Internet
Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
jestli máte potíže s pevným internetem, zavolejte nám prosím na 800 77 77 31 nebo napište přes https://tam.je/dotazheureka, rádi vám pomůžeme. Martina -
- nic
- všechno
Nedala bych ani jednu hvězdičku, pokud by to bylo možné. Nic horšího jsem nezažila.
To, že jsem týden musela chodit pracovat po kavárnách, protože nefungoval internet, bych ještě přežila. Stačilo by ale zkz správně odkomunikovat, a ne každou hodinu posouvat výpadek o další tři... týden. A ještě s tím, že vylepšují služby, že může být dočasně zhoršená dostupnost? Což u nich znamená, že internet nefunguje vůbec. Vlastně, ano, každý den od cca 23 h. večer do 2 h. do rána.
Ale to, že převod čísla z firemního pod osobní mě a partnera stálo asi 25 hovorů s absolutně neschopným operátorem, který se ještě chlubil tím, že číslo převede k 1. 7, že za to má prémie, a jednu návštěvu pobočky (v 21. století!), a dnes, 7. 7. se dozvím, že číslo převedené není, že má firma poslat žádost, kterou tam ale měli již před 14 dny (potvrzeno tamtím ope)??? O čekací době na lince ani nemluvím...
Děkujeme pěkně, odcházíme.Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
mrzí mě, že jste měla potíže s pevným internetem a že změna, kterou jste potřebovala, neproběhla v pořádku :( Rádi celou situaci prověříme a postaráme se o nápravu, když nám napíšete bližší informace přes https://tam.je/dotazheureka. Martina -
- Žádná
- Špatné připojení
- Arogantní jednání
Dobrý den,
mám asi totožnou zkušenost jako většina ostatních.
Naprosto ubohou kvalitu připojení při HO. Nepotřebuji zázraky, stačilo by mi prostě pracovat bez přerušování kolísavou kvalitou připojení.
Infolinka je nedobytná, a když se dovolám, očekávám řešení, nikoliv aroganci.
Přes deset let jsem byla u UPC a s výjimkou pár výpadků jsem byla spokojená. Od chvíle co se poskytovatel změnil na Vodafone je mé připojení tragické, na lince čekám na spojení a po půl hodině vypadne. Volám několikrát se stejným výsledkem. Nakonec to zvedne drzý mladík a můj problém ho obtěžuje.
Chápu, zjevně mají tolik zákazníků, že se jich potřebují zbavit. Tak u mě se jim to povedlo.Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
kabelový internet funguje dál přes původní optické rozvody, naopak Vodafone investuje do modernizace této pevné sítě. Ale to samozřejmě nevylučuje, že může dojít k nějakému výpadku. Na stránce https://www.vodafone.cz/vypadky/ si můžete kdykoliv ověřit, jestli na vaší adrese evidujeme poruchu, kterou už řešíme. Pokud zde záznam nenajdete, prosím vyzkoušejte tipy, které popisujeme na https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-datovat/nefunguje-pripojeni-k-internetu/. Kdyby nic nepomohlo, zavolejte nám na 800 77 77 31 nebo napište přes https://tam.je/dotazheureka, abychom mohli zkontrolovat přímo vaši službu. Martina -
- nic
- obtížné sehnání podpory
- arogance na straně operátora
- nesmyslné přihlašování
- nestabilní internet
Pro práci na HO potřebuji funkční internet. Bohužel wi-fi je u nás doma značně nestabilní. Dovolat se na podporu je docela problém - po pěti pokusech, kdy se číslo zákaznické linky chovalo jako nedostupné, jsem zkusil přihlášení přes internet, bohužel do mailu jsem sice dostal přihlašovací kód (číslo plátce), ovšem heslo, které mělo být posláno SMS nedorazilo. Zkusil jsem tedy opět zkontaktovat podporu přes mobil, cca po dalších pěti pokusech jsem byl konečně spojen s operátorem. K mému velkému údivu se mnou operátor bohužel nechtěl nic řešit z důvodu neznalosti hesla. Jediná možnost je prý zajít na pobočku a vyřešit to namístě - důvod ,,ověření totožnosti". Na mou námitku, že pro mne bude jednoduší přejít k jinému providerovi my bylo suše zděleno, že ,,to je taky možnost".
Pokud se o dlouhodobé zákazníky staráte tímto způsobem, nedivte se, že odchází.Reakce obchodu Vodafone
Dobrý den,
je mi líto, že jste nespokojený :( Pro řešení konkrétních požadavků je skutečně nutné ověření administrátorským heslem, které standardně posíláme SMSkou při pořízení našich služeb, případně ho mohou zákazníci získat později po ověření náhradním způsobem. Pokud se vám nepodařilo náhradní ověření online cestou ani prostřednictvím operátora infolinky, můžete se stavit v kterékoliv naší prodejně, kde ověříme vaši totožnost podle občanského průkazu, nebo můžete podat písemnou žádost. Podrobné informace k těmto možnostem najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zapomnel-jste-heslo/. Martina