Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tento obchod Nedoporučuji.
    Majitel nedodržuje obchodní podmínky e-shopu
    Stornoval jsem objednávku 24.01 z důvodu zpozděni dodaní zboží. Objednávku já zaplatil předem 4803 Kč a 2 týdni
    nemohu dostat zpět peníze ... V obchodních podmínkách je uvedeno 2 týdni. Majitel porad výmluva na chybu v čísle učtu,
    ale já číslo učtu specifikoval správné!

  • Tento obchod nedoporučuji. Nakupoval jsem tu třikrát a naposledy. Obsluha je arogantní připitomělý prodavač, který neumí ani slušně odpovědět. Na dotaz: Faktura je asi v balíku se zbožím? jsem se dozvěděl, že "jak by mohla být v balíku, když to balili v Číně, tak nemohli vědět, že si to koupíte zrovna vy.... V podobném duchu probíhal i další rozhovor. Předchozí dva nákupy proběhly obdobně. Být ten člověk můj zaměstnanec, rovnou ho vyrazím.

  • chtěl jsem zde původně udělat nákup.
    ale sorry jako.
    velké množství negativ na tento obchod mne odradily,a jdu na nákup jinam,byť za vyšší cenu.

  • Co se týče rychlosti objednávky zboží nebyl nikdo problém, ale mít notebook v servisu 4 měsíce je opravdu moc.

  • Naprosto nedoporučuji tento obchod, nebyl schopný dodat zboží v avizovaném termínu. Žádná komunikace ze strany obchodu. Zaplatit zboží předem, musel bych nyní řešit vrácení platby. V dnešní době naprosto neprofesionální přístup.

  • Už nikdy nic nezakoupím u těchto zlodějů..
    něco jsem si objednal a chtěl jsem si osobně vyzvednout asi po dnu mi přišla SMS že je zboží k vyzvednutí na pobočce tak jsem přišel na prodejnu.Pan prodavač mi řekl že mě nic nedá ..... neprofesionálové nedoporučuji ...

  • Velmi dobrý obchod,nízké ceny, a ani s reklamací jsem neměl nikdy problém.Vřele všem doporučuji

  • zdenek30: Dobry den, reaguji na Vas email, pokud je zbozi jakkoliv poskozene nikdy neni problem toto zbozi reklamovat. Zaslete nam cislo objednavky, popripade cislo dokladu a zalozime Vam na to reklamaci,

    V zadnem pripade umyslne neprodavame spatne zbozi, natoz abychom neco lepili lepidlem:) Asi to v Cine na lince trosku prehnali s lepidlem a slepili neco co nemeli.


    ------------- obsah emailu --------------------------------------
    dobrý den dnes jsem od vás obrdžel balík vněm byl i http://www.vmshop.cz/index.php?ware_id=204674&parent_id=-1&group_id=903 regulátor otáček kolečko bylo slepeno sekundovim lepidlem nešlo otočit pak teda jo myslel sem že to bude nový vím je to blbost za 70kč reklamovat to nechci ale mám docela strach si tu objednat grafiku a procesor co jsem původně chtěl aby stím taky něco nebylo.s pozdravem Zdeněk

  • tak jsem se rozhodl že si postavím celý počítač ve vm shopu ,udělal jsem to jako každý nedřív si objednám nejlevnější komponenty na zkoušku pak pokračuji v nákupu dál,ovšem pokračovat teda nebudu objednal jsem si ty komponenty jeden znich byl opravovaný sekundovym lepidlem ,ptal jsem se tedy přes e-mail nikdo neopověděl ,tímto mě ochod velmi zklamal a končím v nákupech tady.

  • DA: se zakaznikem bylo vyreseno po telefonu, stacilo a platno zatnout;)

  • DA: Vyřešeno po telefonu

  • Nově máme otevřeno i v sobotu od 9:00 do 11:00

  • POZOR!!!
    Vcera mi privezli platno, ktere mi nejde navinout zpet. Navod na montaz pouze v nemcine, francouzstine a italstine. Do obchodu nejde si dovolat...

  • Chaos: Nwm o co se jedna, takze nemuzu soudit... Muzu ti ale rici, ze jsem ve vmshopu kupoval veskerou elektroniku a celkem uz tam mam nakupy tak pres 30k... Vzdy jsem se setkal s paradnim pristupem a ochotou poradit... Zadne zbozi jsem tu jeste nereklamoval, tak nwm, ale myslim si ze je to vsechno o toleranci...

  • pavlous - je pekne ze jsi se omluvil, ale celkem mne rozesmala tvoje recenze - Doporučuji zákazníkům (obecně) ověřit si dostupnost zboží i telefonicky,což jsem já zatím z časových důvodů neučinil - to aby jsi napsal negativni komentar, na to cas je, ale zavolat jim nebo napsat na icq, na to cas neni? :D Zajimave...

  • Dobrý den,chtěl bych se tímto veřejně omluvit za svoje negativní hodnocení doby doručení zásilky.Chyba nebyla na straně obchodu,ale prokazatelně na straně přepravce - problém už s nimi řeším.

  • Sidi: Ano, nemohou řešit reklamace sami, ale musej splnit zákonem danou lhůtu na reklamaci. Opakuji - prodat umí každej trouba...

  • Chaos: Reklamace resi vyrobce a obchody to musi posilat vyrobci/autorizovanymu servisu, nemohou resit reklamace sami. Maximalne ti muzou v obchodu dat nove zbozi s tim, ze si reklamaci vyresi sami pozdeji (ale je riziko,ze reklamace neprojde a oni prijdou o penize).

    Kluge: Pri nakupu porovnavam ceny vmshopu a czc. Jeste se nestalo, ze by se mi vyplatilo si to poslat z czc (120kc postovny + doba nez to prijde a prip. dalsi postovny a zdrzeni pri reklamaci)

    Spocital jsem si, ze mam na vmshopu nakoupeno celkem za 53 638kc v prubehu 1,5roku (+ asi dalsich cca 6 000 mimo ucet, ale tam nevim presne castku) a muzu rict, ze az na uroven popisku zbozi na eshopu (tam maj hodne co dohanet), jsem spokojen (dodaci lhuta,chovani lidi z vmshopu, stav zbozi).

    A ne, nikdo neni pribuzny, znamy, ... proste otevreli u nas novy obchod, vyzkousel jsem a jsem spokojeny.

  • Chce se mi něco na adresu této firmy napsat, ale musel bych být asi vulgární. Nic jiného než cenu nabídnout nedokážou, přijde první problém a ten zvostane na straně zákazníka, protože ten jako takový přeci nepotřebují. Prostě a jednoduše jen kazí ceny na netu, nic víc nedokážou. Myslím, že jim brzy někdo zatne tipec.......

  • To R@z0R: namachrovanost a arogance = urážka??? Ne chlapče, to je slušně popsané chování nejmenonaných lidí z vmSHOPU.

    Mimochodem právě tak se pozná dobrej prodejce, podle servisu, reklamací atd. Nakoupit ve velkoobchodu, hodit na to pár procent a pak prodat, umí každej matlák. Ale řešit reklamace ve lhůtě max. 30 dnů, normálně jednat se zákazníkem, to už chce trochu umu...