Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Až po objednání vodovodní baterie mě obchod informoval o dlouhé dodací lhůtě (2 až 3 měsíce). U baterie, která byla ve výprodeji, mi sdělili, že je pouze na objednávku a s informací o dlouhé dodací lhůtě. Uvedené informace u zboží na webu nebyly uvedeny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nekomunikuje. Jediné co obchod zaslal bylo automatické potvrzení objednávky.

    Po téměř měsíci od objednání jsem vznesl dotaz na stav objednávky bez jakékoliv reakce. Po čase jsem odeslal email rušící objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • horší kvalita
    • deformované vycpávky košíčků podprsenky
    • zatržená niť na kalhotkách
    • nejde si vybrat barvy v sadě

    Chtěla jsem sportovní podprsenky a kalhotky z materiálu, který by příjemně sál pot. Materiál je příjemný. Střih nemoderní, materiál poškozený (deformované vyjímatelné výoplně košíčků, zatržená niť na kalhotkách - spíše kaz už při šití).

    Reakce obchodu vivaeshop.cz

    Dobrý den, paní Pavlo,

    toto hodnocení zřejmě nepatří našemu e-shopu.

    Budeme rádi, pokud hodnocení smažete.

    Tým Vivaeshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nechtějí vrátit peníze pokud vrátíte zboží

    Nakonec peníze poslali, ale byl to doslova boj. Zkoušeli různé taktiky, že vrátí část, že mi vrátí zboží které nechci, že mi nevrátí nic.. Doporučuji jakýkoliv jiný eshop.

    Reakce obchodu vivaeshop.cz

    Vážený pane Dostále,

    19.12.2022 jste nám vrátil baterii, kterou jste si objednal. Baterie byla v černé barvě a měla poškrábaný přepínač - v takovém stavu je baterie neprodejná. Při našem tel. rozhovoru jste uvedl, že nám baterii vracíte protože Vám nevyhovuje, ale jinak je v pořádku. Následně jsme Vám vysvětlili, že je baterie poškozená a nabídli řešení, že z původní částky 7223,- Vám vrátíme 4943,- a za 2280,- si objednáme nový přepínač a na vlastní náklady uvedeme baterii do prodejného stavu. Na to jste odmítl přistoupit a vyhrožoval nám ČOI. Níže přikládám odkaz na článek, kde je jasně uvedeno, že na takové jednání máme právo:
    https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi/
    Po pár emailech jsme Vám nakonec vyšli vstříc a vrátili Vám celou částku. Ačkoliv byla baterie poškozená.

    Vaše hodnocení nám tedy nedává smysl a velice nás mrzí.

    Vivaeshop

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • I přes tvrzení, že je zboží skladem, trvalo doručení přes týden.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Klamavý popis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Byl objednán sprchový set, ale nepřišel kompletní. Důkaz o tom žádný samozřejmě není, pán mi příjemně oznámil, že mám smůlu.....takže, děkuji pěkně :-(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Eshop VIVA jsem poprvé zkusil, protože měli všechno zboží, co jsem potřeboval, skladem ( ne skladem u dodavatele, ale skladem). Dodáno 10 dní od objednání!
    Já chápu, že se může něco stát a mohla to být výjimka, ale tento eshop příště už ne.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nerespektují neotravovat s potomými dotazy na spokojenost.

    Reakce obchodu vivaeshop.cz

    Dobry den.
    Ceho konkretniho se to prosim vas tyka?
    Dekuji

  • Zboží ani po 10 dnech nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží bylo deklarováno - skladem. Telefonicky nám bylo zděleno, že bude dodáno za 3 týdny od objednání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Totálně bez informací v jakém stavu je objednávka.