• Chceš-li vědět co znamená výraz "Skladem", objednej si u Vitaltech.

    Reakce obchodu Vitaltech

    Dobrý den pane Tomáši,
    děkujeme za Vaší připomínku. Velice dobře víme co znamená slovo SKLADEM. Bohužel toto slovo je v dnešní době velikou vzácností. Pokusím se Vám vysvětlit jak k tomu došlo. Naše společnost Vitaltech má obrovský záběr v sortimentu a většina zboží a jeho dostupnost se nám přímo importuje do e-shopu od dodavatele. Dodavatelé i mi se běžně snažíme vše hlídat a dostupnost opravovat. V této době kdy jsou výpadky dodávek zboží tak obrovské a snad úplně ve všech oborech se nám toto bohužel nedaří a není to ani v našich silách.
    Vím, že nás to neomlouvá, ale kolega Vás o této situaci s omluvou 2x informoval e-mailem. Vaše objednávka byla vytvořena v pátek 18.června ve 23:08. První omluvu s informací o problematice dostupnosti včetně podložené informace o termínu dodání od výrobce Vám kolega posílal v pondělí 21.června v 7:26. Druhou omluvu s doplňující informací posílal kolega v úterý 22.června v 7:57.
    To považuji za velmi důležité.
    Ještě jednou se Vám tedy omlouváme.
    Přeji hezký den.
    Za Vitaltech Michal Novák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouha dodaci doba

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • informácia o tovare bola neúplná, zavádzajúca,

    kto si kúpi náhradnú strechu na altánok, ktorá nie je impregnovaná, čo v ponuke nie je uvedené. teraz sa to môže použiť ako tienidlo proti slnku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strecha bola nekvalitná, presakuje cez ňu a je kratšia oproti originálu, čo skomplikovalo jej ukotvenie. Obrázok altánku nezodpovedá tomu, čo firma dodala. Celkovo som maximálne nespokojný a najradšej by som tovar vrátil!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaná sekačka byla vyrobena před dvěma lety.Už v autě z ní trochu kapal olej,ale po nastartování z ní už olej tekl.Měli ji ve velkoobchodě skladovanou bůch ví kde a zřejmně zpuchřelo gufero u klikovky.Prodavač byl velice nepříjemný a a nechtěl mně vrátit peníze až po zásahu zřejmně jeho vedoucího,který na rozdíl od prodavače chápal technickou závadu a jelikož jsem se sekačkou nesekal peníze mně byly vráceny.Dvě zbytečné cesty,ztracený čas a špatný dojem mně už nikdo nevrátí.

    • žádné
    • nedodržení dodání zboží ,které nemám ještě dnes

    špatně

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    - skoda, ze nabizi zbozi "skladem", ktere pak nemuze dodat, kazi to duveryhodnost

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dorazilo nekompletní a nepoužitelné, následně okamžitě napraveno. V inzerátu bylo výčepní zařízení inzerováno jako výprodej. Po zakoupení mi bylo telefonicky sděleno, že je použité, ale funkční. Nyní je již opravdu funkční, ale bez jakéhokoli příslušenství. I napájecí kabel je asi z holícího strojku, ale to je řešitelné, protože mi stačilo ukrást napájení s tiskárny.
    Veškeré příslušenství, jako je adaptéry na menší plynové bombičky, čistící adaptér, atd. atd. chybí.
    Ale dle inzerce se jedná pouze o funkční zařízení, napsali, že kompletní. Takže si nemohu stěžovat.
    Kdo neumí číst mezi řádky, tak nemá na internetu co nakupovat.
    Nedovedu si představit kupovat tady např. el. sekačku, to by chybějící napájecí kabel, a chybějící žací nůž či sběrný koš by asi byl také problémek (ale řešitelný) u konkurence si můžete poshánět veškeré patřičné příslušenství, když trochu se to trochu prodraží. Ale s hřejivým pocitem dosaženého kýženého výsledku.
    Já jsem na S-Bazaru koupil další výčepní zařízení, které je zcela kompletní (1x použité) a stálo mě pouze 1100.- Kč. Takže to nekompletní za 2500.- mám nyní jen na náhradní díly.
    POZOR na nákupy přes internet, chce to opravdu pořádně číst a pozjišťovat co a jak. Na netu nakupuji mnoho let a tohle byl můj první super vydup.
    Takže podle hesla "Když nejde o život ta jde o ho.no"

    Reakce obchodu Vitaltech

    Dobrý den pane Anděli, velice nás mrzí Vaše reakce na objednávku v našem e-shopu. Znovu se omlouváme za prvotní dodávku nekompletního výčepního zařízení, u kterého chyběla výčepní jehla. K chybě došlo při balení zařízení. Po Vašem upozornění, že tento díl chybí, jsme Vás telefonicky kontaktovali s omluvou a dle dohody Vám byl obratem díl zdarma zaslán. O Vaší nespokojenosti s výrobkem jste se nezmínil. Pokud byste tak učinil, bylo by Vám z naší strany nabídnuto vrácení zboží a zpětné vyplacení peněz, přesto, že tento výrobek byl uveřejněn v sekci „BAZAR“. Z tohoto důvodu musíme nesouhlasit s Vaším neoprávněným názorem na případný nákup elektrické sekačky v našem obchodě. Firma Vitaltech funguje již přes 20 let a internetový obchod 2 roky. Naší snahou není za každou cenu zboží prodat, ale je pro nás důležité, aby každý zákazník byl spokojen a rád se do našeho obchodu vracel. Realizace Vaší objednávky nebyl rozhodně z naší strany myšlen jak uvádíte „super výdup“. Pokud tedy jste nespokojen s výrobkem, zašlete nám ho zpět na naši adresu a bude Vám vrácena finanční částka v plné výši včetně dopravy.

    S pozdravem
    Michal Novák