• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka nedorazila i když byla hned při objednání zaplacena.Firma nekomunikuje,telefon nezveřejnila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bez vysvětlení byla objednávka po 4 dnech na straně e-shopu "úspěšně stornována" s tím, že se těší na další návštěvu

    Reakce obchodu Vitagen.cz

    Dobrý den,

    vaše objednávka byla stornována, protože jste zadala platbu kartou online, ale platbu jste neprovedla.

    Odeslali jsme vám celkem dvě výzvy pro zaplacení nebo o změnu způsobu platby. Ani jednou jste nereagovala.

    Z toho důvodu jsme objednávku vyřídili stornem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,
    URGENT
    stále nedoručili, objednávky č. 51016719, ze dne 22.4.2023
    Amal Köttnerová
    774 042 833

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebylo mi dodáno zboží , které jsem si objednal. Noční krém byl dodaný jiný , než jsem si objednal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 6 dní čekám na doručení - nic, dost velké zklamání
  • žádná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Termín dodání

    V tomto obchodě jsem nakupoval již po několikáté a až dosud byla zkušenost dobrá. ALE! Dokážu pochopit, že vybraný produkt může být vyprodán, když se v čase sejde více objednávek. Dokážu pochopit, že obchod má dovolenou a určitý čas nefunguje. Co ovšem nepochopím je, že když se tyto okolností sejdou a zaplacené zboží dostanu pravděpodobně za 3 týdny a možná i za více, obchod není schopen o takové skutečnosti napsat e-mail. To opravdu má obchod tolik zákazníků, že mu nevadí o nějakého přijít?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo údajně doručené, ale nebylo. Dopravce uvádí jiné jméno osoby, které doručil, než bylo na dodání. Gely jsem objednávala pro mateřskou školu, kde doposud nejsou a chybí. Jsem opravdu nespokojená. Dopravní společnost nereaguje vůbec příznivě. Skoro 17 stovek je pryč a gely nemáme.

    Zboží nemám jen je naše školka o skoro 17 stovek lehčí. Opravdu jsem nespokojená.

    Reakce obchodu Vitagen.cz

    Dobrý den,
    vzniklá situace nás velice mrzí. Dopravce, který přijal zásilku do přepravy nejspíše zásilku ztratil/vydal špatně. Mrzí nás, že se o této situaci dozvídáme z recenze . Byli bychom ochotni vám pomoct, kdybyste nás kontaktovali přímo. Již jsme zahájili reklamační řízení a budeme tuto situaci řešit. O jejím vývoji vás budeme kontaktovat. Děkujeme za pochopení.