• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Police je naprosto rozlepena a prisla zlomena, nedoporučuji , musim vse znovu slepit.za ty penize aušus.

    Reakce obchodu VIPkoupelny.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojen s naším výrobkem.
    Zásilka byla zabalena v nepoškozeném originál balení (kartónová krabice) a takto byla předána spediční službě. Pokud bylo zboží poškozené, měl jste nás neprodleně informovat, abychom mohli problém řešit. Bohužel o problému jsme se dozvěděli, až z vašeho hodnocení několik dní po převzetí zásilky.

    Naší snahou je, spokojený zákazník a pokud se vyskytne problém snažíme se ho ihned vyřešit.
    Proto, jsme se zákazníkovi telefonicky omluvili za vzniklé problémy a reklamaci k spokojenosti zákazníka vyřešili zasláním nových dílů.

    Lukáš Jedlička
    VIPkoupelny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Požadované zboží bylo třeba u VIP urgovat. Ani s PPL nebylo možné se 2 dni dohodnout. Ve čtvrtek napsali po 10 hod SMS, že se dostaví přes poledne, ukázalo se, že po druhé hod nemohou. Domluvili jsme se tedy na pátek. Zajistili jsme naší přítomnost na adrese v pátek 8-18 hod, ale bez omluvy nedorazili. Po urgenci přijeli se zbožím v sobotu dopoledne.

    Reakce obchodu VIPkoupelny.cz

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za komplikace, které jste měl s dodaním vaší objednávky. Postup spediční služby PPL probereme s odpovědnými pracovníky PPL, ale bohužel chování zaměstnanců PPL nemůžeme přímo ovlivnit.

    Vaše objednávka byla expedována (předána PPL) čtvrtý pracovní den od objednání, což je v souladu s našimi obchodními podmínkami. I když se snažíme zboží expedovat co nejdříve, v tomto případě jsme dobu expedice nemohli urychlit, za což se omlouváme.

    Lukáš Jedlička
    VIPkoupelny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • montážní návod na webu a ten přibalený se liší..

    Nesolidní.

    Reakce obchodu VIPkoupelny.cz

    Toto hodnocení nám připadá nepřiměřené, proto jsme se rozhodli na něj reagovat.
    Jako hlavní problém zákazník uvádí odlišnost montážního návodu na webu a v dodané zásilce. Zboží bylo dodáno v originál balení, jehož součástí byl i montážní návod. Na webových stránkách jsme uváděli montážní návod, který jsme obdrželi od výrobce (odlišnost v návodech byla pouze v příkonu, kdy zveřejněný návod měl 70W a dodaný 60W). Bohužel k této nesrovnalosti došlo u výrobce a my jsme ji nemohli nijak ovlivnit. A proto byla zákazníkovi zaslána oficiální omluva přímo od výrobce.
    Až z tohoto hodnocení jsme se dozvěděli, že dodané zboží není podle představ zákazníka a situaci jsme ihned začali řešit. Přičemž jsme zjistili, že zákazník má již zboží namontované a užívá jej.
    Z těchto důvodů považujeme toto hodnocení jako neadekvátní.

    Věříme, že ostatní zákazníci budou s našimi službami spokojeni.

    Lukáš Jedlička
    VIPkoupelny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné přednosti jsem si nevšiml
    • s balením zboží si problémy nedělali,ani izolepou to nepřelepili
    • takto "zabalené"zboží jsem nezažil a doufám že už nezažiji

    vybral jsem čistě náhodou tento obchod
    na netu nakupuji často,ale toto byl vrchol lajdáctví
    Nedoporučuji,nedoporučuji a zase nedoporučuji
    a z toho plyne nebrat,nebrat atd atd.......

    Reakce obchodu VIPkoupelny.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojen s našimi službami.
    Zásilka byla zabalena v nepoškozeném originál balení (kartónová krabice) a takto byla předána spediční službě. Pokud při převzetí zboží vykazoval obal poškození nebo jiné nestandardní jevy, měl jste nás neprodleně informovat, abychom mohli problém řešit. Bohužel o problému jsme se dozvěděli, až z vašeho hodnocení několik dní po převzetí zásilky.

    Naší snahou je, spokojený zákazník a pokud se vyskytne problém snažíme se ho ihned vyřešit.
    Proto, jsme se zákazníkovi telefonicky omluvili za vzniklé problémy a nabídli řešení vzniklé situace.
    Zákazník žádné z námi nabízených řešení nevyužil, jelikož dodané zboží používá a nechce jej vracet?

    S pozdravem

    Lukáš Jedlička
    VIPkoupelny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zbozi skladem objednano kuryrni sluzbou po praze si predstavuji dorucit ve stejny den, ne treti po urgenci

    Zbozi.cz radit dle ceny -> nejlevnejsi -> zbozi dorazilo

    Takze tento ukol plni dobre

    Reakce obchodu VIPkoupelny.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení.
    Zboží se snažíme doručovat co nejdříve a dle dodacích podmínek je to do 1 - 4 dne od přijetí objednávky. Vaše objednávka byla dodána do 48hodin od objednání. Bohužel v našich dodacích podmínkách nenabízíme službu dodání ten stejný den. Ale díky teto zkušenosti, zkusíme nabídnout i tuto službu.

    VIPkoupelny.cz