• Nedoporučuje obchod

    70 %

    Dřevěný regál na láhve je stavebnice, jeho sestavení vyžaduje mírnou truhlářskou zručnost, návod je však nevyhovující, zatajena je o 1 cm se lišící výše nožiček nahoře a dole, proto pro kulhání regálu bylo nutno regál pracně předělávat. Nedodán dostatečný počet šroubů (nebo utajeno, že prostřední lišty nepotřebují šroubovat) ... stačilo by zmínit v návodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nespolupracuje se Zásilkovnou nebo Uloženkou, na poště vyzvednutí trvá.
    • U levnějších vín obchod neuvádí ročník, stáří by kupce varovalo

    Víno, v nabídce s neuvedeným stářím, bylo šest let staré. Nebyla to archivní kvalita, což se za tu cenu ani nedá předpokládat, a stáří se tudíž projevilo negativně. Víno bylo silně cítit korkem. (Týká se Messias Selection red, druhé jsem neotevřel.)

    Reakce obchodu Vínostyl.cz

    Mrzí nás Vaše hodnocení a reagujeme.

    Obchod nespolupracuje se Zásilkovnou nebo Uloženkou, na poště vyzvednutí
    trvá............Vinostyl-jelikož zasíláme víno a snažíme se o co
    nejvyšší kvalitu doručení, tak není možné nechávat zboží na uloženkách a
    tomu podobných místech, kde nejsou podmínky na skladovaní vín.Pokud to
    nějaký prodejce s víny dělá tak se nemůžeme bavit o správném zacházení a
    profesionálním přístupu.

    U levnějších vín obchod neuvádí ročník, stáří by kupce
    varovalo.....Vinostyl-pán byl telefonicky kontaktován a bylo mu sděleno
    co vše mu bude odesláno,jelikož se jednalo o poslední kusy vín.

    Víno, v nabídce s neuvedeným stářím, bylo šest let staré. Nebyla to
    archivní kvalita, což se za tu cenu ani nedá předpokládat, a stáří se
    tudíž projevilo negativně. Víno bylo silně cítit korkem. (Týká se
    Messias Selection red, druhé jsem neotevřel.) ......Vinostyl-každý kdo
    rozumí vínu ví, že korek může být i u rok starého vína a nemusí být
    důsledkem 6 let stáří.Jelikož se jedná o vadu kterou nejde odhalit před
    otevřením, tak není možné dávat vinu výrobci a nebo o to víc prodejci.
    Korek ve víně je vada, která podléhá reklamaci a bohužel nejde zjistit
    před prodejem vína.Zakazník nás vůbec nekontaktoval.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Oba poháre boli v neporusenej krabičke rozbité
    • Rozbité poháre nebolo možné reklamovať, uhradila som 43 euro za rozbité poháre.

    V stanovách obchodu Vás žiadajú spísať s dopravcom správu o škode alebo podozrení ak krabica balíku javí známky poškodenia. Moja bola v poriadku, takže žiadny zápis. V balíku boli poháre rozbité. Ale vinostyl nemôže reklamáciu riešiť bez správy s prepravcom. Výsledok? Zaplatila som 43 euro za krásne rozbité sklo. Majiteľ obchodu navrhuje polovičnú cenu ak si poháre znova objednám. Takže by som kúpila dva poháre za asi 65 euro. To je pre mňa neprijateľné. Majiteľ nenavrhol preplatiť polovicu zo zaplatenej ceny... Takže nemôžem odporučiť. A mám ponaučenie: otvoriť balík pred dopravcom v každom pripade!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zaplaceno ihned ale dosud nedodáno (sedmý den po platbě), pořád se čeká na naskladnění.

    Zboží zaplaceno ihned ale dosud nedodáno (sedmý den po platbě), pořád se čeká na naskladnění.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Limitována edice Heenesy
    Kterou jsem objednal byla jiná nežli mě přišla
    Dále jina láhev nafeocene nežli odpovídá skutečnosti
    Další z mé strany při otevření této zásilky jsem byl fascinován že obal této láhve je poškrában a kolek od láhve je z části oslepený
    Je na každém kdo jak se k tomuto problémů postaví
    Majitel. Mě po telefonu po sleze zdělil že dle jejich kamerových záznamu bylo vše v pořádku .....

    Reakce obchodu Vínostyl.cz

    Dobrý den vážený pane Koksteine,
    velice nás mrzí Vaše negativní recenze. Již v rozhovoru s naším panem ředitelem Vám byla nabídnutá možnost odstoupení od objednávky a vrácení zboží, které nebylo dle Vaší představy. Telefonicky s Vámi byla Vaše reklamace důkladně projednána a bylo Vám vysvětleno, že veškeré balení zboží probíhá pod kamerovým záznamem. Samozřejmě zboží od nás musí ještě absolvovat mnohdy náročnou dopravu, a proto v případě výjimečných „kousků“ zboží naši zaměstnanci dokonce pořizují při jeho balení ještě i podrobnou fotodokumentaci. Jedná se o nafocení např. kolků, které dokazují „rodokmen“ – „původ“ zboží. Na základě Vaší reklamace Vám byla nabídnutá možnost zaslání fotek, záznamů i dokumentů dokládajících původ tohoto zboží (originál certifikát Hennessey), pokud byste měl o toto zájem. Při internetovém nákupu máte samozřejmě vždy také právo být nespokojen se zaslaným zbožím, a proto Vám byla ihned nabídnutá možnost vrácení zboží a z naší strany vrácení úhrady. O nic z toho jste neměl zájem – o to více je pro nás Vaše recenze smutnější.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednala jsem si zboží, které mělo být na skladě po čtyřech dnech změnili objednávku, že se čeká na naskladnění a zboží bude naskladněno až za 2 měsíce, ani nebyli schopni toto oznámit s možností zrušení objednávky. Toto jednání určitě hodnotím negativně. Uvítala bych možnost zrušení objednávky a zboží si objednala jinde.

    Reakce obchodu Vínostyl.cz

    Dobrý den,
    vzhledem k tomu, že se Vaše negativní recenze nezakládá na pravdivých informacích, dovolujeme si uvést naše stanovisko. U vinoték a velkých spotřebičů nikdy neuvádíme dostupnost "SKLADEM", ale vždy je uvedena informace buď "ČEKÁ NA NASKLADNĚNÍ" nebo počet dnů, ve kterých jsme schopni produkt z centrálního skladu doskladnit. Bohužel v současné době je Vámi objednaná vinotéka vyprodána i u dovozce a lhůta dostupnosti se tak nechtěně prodlouží. Byť nás tento stav velmi mrzí, není možné vinotéku v kratším termínu zajistit. Jakmile jsme tuto situaci zjistili, informovali jsme o změně dostupnosti prostřednictvím e-mailu a zároveň byla dostupnost upravena i u produktu. Samozřejmě je pochopitelné, pokud je pro Vás tato změna neakceptovatelná, že dojde ke zrušení objednávky. Na toto máte nejen Vy, ale všichni zákazníci plné právo, a postačí nás o tomto Vašem přání informovat, abychom objednávku mohli zrušit. Věříme, že po telefonickém kontaktu s panem ředitelem již došlo k objasnění a vysvětlení tohoto neúmyslného nedorozumění.
    Kolektiv vinostyl.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé doručení
    • Záměna za jiné láhve vína
    • Za doručenou rozbitou sklenici nevrátili peníze, takže jsme o peníze přišli
    • Neprofesionální prodej a jednání

    Objednala jsem si cca 12ks lahví vína. Po doručení jsem zjistila, že některá vína nebyla skladem, přestože skladem na internetovém obchodě v době nákupu byla. Místo lahví, které jsem si objednala, přišly lahve jiné za jinou - většinou nižší cenu. Myslela jsem si, že se tímto nebudu zabývat a nervovat. Po další negativní zkušenosti, kterou máme jsem se rozhodla recenzi napsat.
    Po objednání sklenic přišla v neporušené krabici jedna sklenice rozbitá. Zboží jsme vrátili ve 14ti denní zákonné lhůtě, obchod nám přesto peníze vrátil pouze za jednu sklenici, přestože jsme ji nerozbili a při přepravě krabice poškozená nebyla. Důrazně nikomu nedoporučuji nakupovat v tomto obchodě, zkouší to na Vás a akorát okrádají zákazníky. Zde už si skutečně nic neobjednáme. Takto se vína ani sklo neprodávají.

    Reakce obchodu Vínostyl.cz

    Vážená paní Arltová,
    27. 9. 2019 jste si u nás zadala objednávku na 13 láhví vína + další
    produkty. Po obdržení objednávky jsme Vás kontaktovali s informací, že
    1 víno z obj. je již vyprodáno a není možné ho doskladnit. Za tento
    nedostatek jsme se Vám omluvili a společně s Vámi jsme upravili podklady
    k úhradě objednávky, které byly o tuto láhev poníženy. Po Vaší úhradě
    bylo zboží okamžitě expedováno a Vámi následně v pořádku převzato.
    E-mailem jste obdržela řádný daňový doklad. Do dnešního dne jsme nebyli
    z Vaší strany jakýmkoliv způsobem kontaktováni nebo informováni o tom,
    že by cokoliv s touto objednávkou nebylo v pořádku. Za důkaz
    spokojenosti s jejím vyřízením jsme považovali také Vaší další
    objednávku na podobné produkty, kterou jsme obdrželi 1. 1. 2020. I tato
    zásilka od nás byla v pořádku odeslána. Po jejím převzetí jste nás
    telefonicky kontaktovala s reklamací prasklé sklenice. Bylo Vám
    vysvětleno, za jakých podmínek je možné u přepravní společnosti podat
    reklamaci poškození zboží při přepravě a byla jste požádána o zaslání
    sepsaného protokolu s kurýrem přepravce. Místo toho jste nám
    nestandardním způsobem odeslala zboží zpět. Vzhledem k tomu, že nebyly
    splněny podmínky možnosti podání reklamace, nemohla Vám tato být uznána
    a byla zamítnutá. Přesto jsme měli snahu v rámci zachování dobrých
    obchodních vztahů Vám vyjít alespoň částečně vstříc zasláním úhrady za
    poškozenou sklenici na Váš bankovní účet. Odměnou za vstřícnost nám je
    bohužel nyní tato nepříznivá recenze. Na nutnost kontroly zásilek s
    křehkým zbožím při jejich přebírání od přepravce upozorňujeme nejen v
    Obchodních podmínkách, v Možnostech dopravy, ale také u samotných
    produktů. Pokud si zboží ihned při přebírání nezkontrolujete a
    podepíšete jeho převzetí bez jakékoliv výhrady, bohužel není možné
    následně reklamaci přepravy uznat. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr
    • po zaplacení objednávky se ukázalo, že část zboží nebyla skladem
    • platba převodem na účet
    • doprava pouze přes FOFR, nemožnost vyzvednout si zboží

    Objednala jsem na eshopu celkem 12 vín + 6 malých lahviček na ochutnávku. Po několika telefonátech jsem se dozvěděla, že některá z vín nejsou, chtěla jsem je tedy nahradit něčím podobným. Výsledkem bylo, že místo 6 různých ochutnávek jsem dostala 5 různých druhů (celkem 6 lahviček), a 3 vína, která nebyla skladem, byla nahrazena levnějšími.
    Navíc poštovné bylo poměrně drahé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednávce jutových tašek se vzhled i funkčnost tašky, lišila od toho co bylo vystaveno v e-shopu - byl tov podstatě jiný druh tašky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo rozbité bez nároku na výměnu.

    Reakce obchodu Vínostyl.cz

    Dobrý den, vážená paní Holečková,
    na základě naší vzájemné e-mailové komunikace si dovolujeme nesouhlasit s Vaší poznámkou o nemožnosti výměny zboží, které jste si u nás objednala a které bylo při přepravě poškozeno. Vzhledem k tomu, že balení zboží u nás probíhá pod kamerovým záznamem jsme si 100% jisti, že zboží pro Vás se balilo absolutně nepoškozené a k jeho rozbití došlo na cestě k Vám. Bohužel přepravní společnosti mají jasné a striktní požadavky na možnosti podání reklamace dopravy a tyto požadavky jsou na našich webových stránkách umístěny hned na několika místech. Pokud kurýrovi podepíšete převzetí zásilky bez jakékoliv výhrady a s tím, že je naprosto v pořádku, bohužel přepravní společnost reklamaci okamžitě zamítne a ani se ji nebude zabývat. Přestože se nejednalo o vadu zboží, které k Vám dorazilo přepravou poškozené - nabízel Vám pan ředitel 2 možnosti, jak poškozenou zásilku kompenzovat. Viz e-mail od nás pro Vás ze dne 15. 10.
    Kolektiv Vinostyl.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přesto, že jsem nakupoval nad 2500,-Kč a zboží vyzvedával osobně, byla celková cena v okamžiku platby navýšena o 3% za platbu platební kartou.

    Reakce obchodu Vínostyl.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s nákupem u nás. Rádi bychom ale uvedli, že za nákup v hodnotě nad 2 500 Kč Vám byla, stejně jako všem ostatním zákazníkům platícím platební kartou, poskytnuta sleva 7 %. Pokud byste nákup platil v hotovosti, byla by sleva za nákup nad 2 500 Kč ve výši 10 %. Výše poskytovaných slev a platební možnosti jsou uvedeny nejen na našem e-shopu, ale jsou také nepřetržitě vyvěšeny na naší prodejně. Vzhledem k tomu, že jsme se dosud s žádnými negativními ohlasy a nespokojeností s poskytnutými slevami nesetkali, o to více nás Váš negativní ohlas mrzí.
    Kolektiv vinostyl.cz

    • Objednávku jsem uskutečnili 11.9.2017 a do dneska ještě nedorazila 25.9.2017 hlavně že píši ze dodání trvá 10 až 12 dní.

    Reakce obchodu Vínostyl.cz

    Dobrý den vážený pane Šíre,
    bohužel s Vaší negativní recenzí nemůžeme souhlasit. U každého našeho produktu je uveden údaj: „DOSTUPNOST“, ve kterém jsou klienti informování, zda je produkt skladem nebo do kolika dnů je DOSTUPNÝ K ODESLÁNÍ. U Vámi objednaného regálu, stejně jako i u ostatních produktů, které vyrábíme na zakázku je uváděná „DOSTUPNOST“: 10-12 pracovních dnů. Váš stojan byl odeslán 26. 9. 2017, což bylo 11. pracovní den po objednání. Nemyslíme si tedy, že by z naší strany došlo k jakémukoliv pochybení a takovouto ošklivou recenzi jsme si zasloužili! Kolektiv vinostyl.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi objednano pred 12dny, zadny email ani telefon, tak kdo vi jestli vubec dorazi. Pri vyzvednuti na prodejne pripocitavaji 10% z ceny nakupu - v dnesni dobe nechapu. Pri vetsim nakupu se vyplati vic doprava domu i kdyz mate obchod za rohem.

    Reakce obchodu Vínostyl.cz

    Dobrý den p. Střížová,
    Jelikož jste si objednala ve své objednávce stojan, který se vyrábí na zakázku, je u něj dostupnost 10-12 pracovních dní (ve vašem případě po obdržení platby na náš účet). Po přijetí objednávky, jste byla automaticky kontaktována emailem, stejně tak, jako všichni naši zákazníci, s informací, že objednávka čeká na naskladnění od výrobce. Dnes je to 9. den od objednání.

    Prosíme Vás tedy o strpení, jelikož dostupnost je zde 10-12 dní.

    Co se týče ceny při osobním odběru, na webových stránkách máme velkoobchodní ceny s tím, že když objednáte nad 2500,- ceny zůstávají stejné jako na internetu i při osobním odběru. Na prodejně máme maloobchodní ceny (+10%) a při objednávkách nižších než 2500,- jsou při osobním odběru počítány maloobchodní ceny, jelikož tyto malé zásilky bereme ze zásob maloobchodu. Vše je přesně specifikováno v našich obchodních podmínkách, dle kterých se řídíme, a které jsou vždy k přečtení a k souhlasu na závěr procesu objednávání.

    • dodávku do 2 dnů
    • termín je pryč, ani zpráva

    zatím nemám zboží, nevím, v jakém stavu bude, nemohu hodnotit ani doporučit známým-to se ale může změnit

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nevím
    • Zboží není kvalitní jak vypadá

    Nevybirejte očima...je lepší si dojet do obchodu osobně a přeměřit si stojan který chcete.

    Stojan, má 2 nohy různě dlouhé, takže po složení se kýve. Není to uplně ideální a musíte si to pak doopravit, aby to bylo Ok.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodané krabice byly při dodání tak stažené stahovacími páskami, že balení bylo poškozené.

    Obchod jsem si vybrala pro jeho pružnost a krátkou dodací lhůtu. Zboží však neodpovídalo dodanému. Velké zklamání. Navíc mne dostali do situace, kdy jsem je potřebovala a neměla čas hledat jinde nové a toto vrátit. A při upozornění uznali, že zboží je jiné, ale žádná další vstřícnoost. Nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost, komunikativnost, vše dobré na jednom místě
    • zboží bylo evidentně ze strany obchodu poškozené, promáčklé víčko na okraji paštiky, odloupnutá vlhká viněta. Zboží jsem objednala jako dárek, velké zklamání oproti minulému roku.

    Vzhledem k poškozeným obalům a to evidentně již takto vyexpedovanému zboží( rozhodně nemohlo vzniknout během přepravy ) nebudu již objednávat.

    Reakce obchodu Vínostyl.cz

    Dobrý den,

    bohužel s Vaší výtkou nemůžeme souhlasit, expedice je prováděna pod kamerovým systémem a tudíž můžeme vidět přesný stav zboží než jde do balíků. A při zpětném posouzení Vaší výtky jsme viděli, že zboží od nás odcházelo v naprostém pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Sortiment, který jsme jinde nenašli
    • Zboží bylo poměrně dražší - můžou si to dovolit, protože jinde zboží nebylo vůbec (objednávali jsme ručně foukanou karafu)

    Zboží dorazilo v pořádku a bylo dobře zabalené na přepravu, ALE... Karafu jsme objednávali jako dárek, je inzerovaná jako zboží, které je zabalené dárkovým způsobem, vystlané "slámou". Balíček přišel vystlaný igelitem, kusy bublinkové folie a s roztrženým víkem krabice. O dárkovém balení jsme si tedy mohli nechat jen zdát a vzhledem k ceně, za jakou jsme dárek koupili, to bylo opravdu veliké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nepochopil jsem zda je možno objednat si povrchovou úpravu zboží, není ze stránek patrné, nebyo v nabídce.

    Všechno super, jen ten výrobek nestojí za nic.

    Reakce obchodu Vínostyl.cz

    Barevné provedení stojanů u nás lze měnit jednoduše hned pod výrobkem.V případě nejasností máme uvedené telefonní čísla v rychlém kontaktu a online chat kde není problém se na cokoli dotázat.Jsme na trhu víc jak 10 let a každý nespokojený zákazník má právo zboží reklamovat či vrátit zpět.Což se tak nestalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží bylo velice složité smontovat. Musel to dělat muž a dalo mu to hodně práce