Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Lze objednat dárkový certifikát.
    • Dárkový certifikát 5.000,-Kč přišel poštou, ne avizovaným kurýrem. Nabízená prémie za první nákup ve vinotéce také nedorazila.

    Vše je uvedeno v hodnocení.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod s vínem nemá uvedenou otevírací dobu, kterou je nutné si vyžádat prostřednictvím emailu nebo telefonátu. Následně jsem se marně snažil téměř deset minut před uzavřenými dveřmi obchodu o to, abych se tam dostal, ačkoliv tam byly přítomny dvě pracovnice, nezvedaly mi ani telefon, kterým jsem zkoušel zjistit, zda je vůbec někdo přítomen. Jedna z nich potom náhodně prošla okolo dveří a uviděla mne, a proto otevřela. Následně se ukázalo, že mi objednali úplně jiné víno, nikoliv české z Třebívlic, ale francouzské z Alsaska. Paní to začala řešit a mezitím mi sdělila, že se stal omyl, protože přehlédla, že chci moravské víno (sic!). Upozornil jsem ji, že Třebívlice nejsou na Moravě a že jde o české víno. Objednané víno bylo doručeno asi za dalších dvacet minut. Nejméně žena, která obchod s vínem vede, vínu vůbec nerozumí. A to považuji za dost tristní. Takže úhrnem: složitá komunikace za účelem realizace osobního odběru, nemožnost dostat se normálním způsobem do obchodu, i když jsem svůj příchod oznámil na minutu přesně a oni s tím počítali, přesto jsem deset minut čekal a volal telefonem, než mi náhodně otevřeli, objednali špatné víno a vedli k tomu komentář, že bylo jasné, že ta špatná objednávka nemohla být náhodná. Paní má prostě za to, že když je nějaké víno např. Tramín, bude to asi nějaký unikátní název, a proto objedná první víno s takovým názvem, které jí její skladový prohlížeč vygeneruje.