Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebudu se bavit s obchodem, který chce zaplatit předem. U slušných lidí bývá zvykem zaplatit když si zboží převezmu a zkontroluji.

    Reakce obchodu vinisto

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, že prozatím nemůžeme vyhovět Vašim požadavkům.
    Dobírkou u nás platit lze, bohužel pouze do výše 2000 Kč.

    Děkujeme,
    tým vinisto

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku som zrušila pre neskutočne drahu dopravu

    Reakce obchodu vinisto

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za to, že Vám v tuto chvíli nedokážeme nabídnout způsob dopravy do zahraničí, který by Vám vyhovoval.

    Neustále se snažíme své služby pro zákazníky rozšiřovat a v tuto chvíli pracujeme na spolehlivém a efektivním řešení doručení do zahraničí.

    Ještě jednou se omlouváme a přejeme krásný zbytek dne,

    tým vinisto

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží přišlo otevřené, tím pádem vracím

    Reakce obchodu vinisto

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za to, v jakém stavu Vám zboží dorazilo. Již jsme ve spojení a kurýr Vám doručil nepoškozenou láhev výměnou za tu původní.

    Ještě jednou se omlouváme a přejeme šťastné a veselé Vánoce, tým vinisto

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakázku jsem neobdržel a info také ne

    Reakce obchodu vinisto

    Dobrý den,

    ke zpoždění objednávky bohužel došlo z důvodu poškození přepravcem při cestě k Vám.
    Již jsme se s Vámi spojili a náhradní objednávka je na cestě k Vám.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace, tým vinisto.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 0
    • nedodáno

    Reakce obchodu vinisto

    požádali jsme heureka.cz o smazaní neoprávněné recenze. Tato objednávka byla vytvořena 14. 09. 2023 11:05:20 a zákaznik si jí sám stornoval v 14. 09. 2023 v 11:07:04. Nemohli jsme mu tedy nic poslat. :-)
    tým vinisto
    -