Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nebudu se bavit s obchodem, který chce zaplatit předem. U slušných lidí bývá zvykem zaplatit když si zboží převezmu a zkontroluji.
Reakce obchodu vinisto
Dobrý den,
velice se omlouváme, že prozatím nemůžeme vyhovět Vašim požadavkům.
Dobírkou u nás platit lze, bohužel pouze do výše 2000 Kč.
Děkujeme,
tým vinisto -
Nedoporučuje obchod
- Objednávku som zrušila pre neskutočne drahu dopravu
Reakce obchodu vinisto
Dobrý den,
velice se omlouváme za to, že Vám v tuto chvíli nedokážeme nabídnout způsob dopravy do zahraničí, který by Vám vyhovoval.
Neustále se snažíme své služby pro zákazníky rozšiřovat a v tuto chvíli pracujeme na spolehlivém a efektivním řešení doručení do zahraničí.
Ještě jednou se omlouváme a přejeme krásný zbytek dne,
tým vinisto -
Nedoporučuje obchod
Zboží přišlo otevřené, tím pádem vracím
Reakce obchodu vinisto
Dobrý den,
velice se omlouváme za to, v jakém stavu Vám zboží dorazilo. Již jsme ve spojení a kurýr Vám doručil nepoškozenou láhev výměnou za tu původní.
Ještě jednou se omlouváme a přejeme šťastné a veselé Vánoce, tým vinisto -
Nedoporučuje obchod
Zakázku jsem neobdržel a info také ne
Reakce obchodu vinisto
Dobrý den,
ke zpoždění objednávky bohužel došlo z důvodu poškození přepravcem při cestě k Vám.
Již jsme se s Vámi spojili a náhradní objednávka je na cestě k Vám.
Omlouváme se za vzniklé komplikace, tým vinisto. -
Nedoporučuje obchod
- 0
- nedodáno
Reakce obchodu vinisto
požádali jsme heureka.cz o smazaní neoprávněné recenze. Tato objednávka byla vytvořena 14. 09. 2023 11:05:20 a zákaznik si jí sám stornoval v 14. 09. 2023 v 11:07:04. Nemohli jsme mu tedy nic poslat. :-)
tým vinisto
-