Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Opakovane nedoruceni zbozi
    • na e-shopu je zbozi evidovane jako naskladnene, ale na sklade neni a nikdo nevi, kdy prijde
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala a zaplatila jsem si zboži 8.1. a doposud není potvrzená objednávka. Dotaz e mailem zůstal bez odezvy a tel. nikdo nezvedá. Velké zklamání!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na udávané adrese výdejního místa Praha žádné výdejní místo není.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Platbu za zboží jsem provedla ze stejné banky během pár minut týž den, co mi byly zaslány podklady k platbě. Po šesti dnech, když už jsem čekala, že si balíček budu moci vyzvednout , mě obchod urgoval o zaplacení, a znovu zaslal podklady k úhradě ( přitom měl již platbu šest dní na svém účtu). Zkrátka trochu bordel.