Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koupil jsem u Vás nejdražší kousek hadice. V inzerátu je hadice 1" ale 25 metrů a já jsem od Vás dostal jenom 1 metr a s dopravou to vyšlo na 154,00 Kč. Takže kousek hadice nepotřebuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží přišlo pozdě. Lihoměr orientační bez teploměru. Měl být s teploměrem. Nevím jak řešit reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Delší doba dodání.
    • Nekompletní dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobré ceny a výběr

    Za normálních okolností nelze zaměstnaným člověkem zboží vyzvednout. Pracovní doba do 16:00...v sobotu zavřeno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Mám pouze přijetí zaplacené objednávky a zprávu, ze se objednávka zpracovává. 6 dní se zpracovává…bez dalšího info z obchodu :-(
    Dnes jsem zaslal dotaz, tak čekám na reakci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod zaslal prošlé zboží, kde byla uvedena doba použitelnosti max 6 týdnů od výrobky. Ta byla 2.10.2023, tedy použitelné do cca poloviny prosince 2023. Objednávka uskutečněna 8.1.2024.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Filtrační papír pro soukromníka je k nepoužití, kozí mléko , které se přes papír snažíme přecedit, skoro vůbec neteč, jen tak pomalu kape a na to nemám nervy, abych u půl litru mléka stála půl hodiny, jsem zklamaná

    Reakce obchodu Vinařský dům Kopeček

    Dobrý den, Věro.
    Vůbec nechápu vaše celkové hodnocení i to, že nás nedoporučujete. Objednala jste si produkt, který jsme vám ještě ten den vyexpedovali a který vám přišel přesně tak, jak měl.

    Již z názvu našeho obchodu musí být jasné, že nabízené zboží je primárně pro výrobu vína a pokud to tak není, naše obsáhlé texty a články u jednotlivých výrobků jasně vysvětlují jejich použití. Krom toho, zakládáme si na tom (a dle ostatních hodnocení zde na Heuréce zřejmě správně), že rádi s každým zákazníkem zkonzultujeme jeho nákup a poradíme, co by pro něj bylo nejvhodnější, což je ve vašem případě filtr látkový, jelikož ten papírový je na čiré tekutiny, jako je právě víno, eventálně pálenka.

    Vaše hodnocení mě opravdu mrzí, celá naše rodinná firma je založená na maxmální nápomocnosti zákazníkovi. Občas chybujeme, jsme také jenom lidi, ale v tomto případě mám za to, že je hodně nefér. Kdyby by jste si koupila Audi se sníženým sportovním podvozkem a pak s ním na poli zapadla, také by jste výrobce auta takto ztrestala?

    Pokud máte zájem, rádi s vámi zkonzultujeme, který produkt použít pro vaši situaci tak, aby jste byla maximálně spokojená. Stačí nás kontaktovat.

    S pozdravem,
    Zbyněk Kopeček jr.,
    obchodní ředitel.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velké prodlevy

    Zboží objednáno a zaplaceno v úterý ráno kartou, první zpráva o tom že to obchod řeší dorazila až další den k večeru.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zcela jiné zboží

    Bohužel poslali úplně jiné kanystry, než jsem si objednala. Vzhledem k tomu, že kanystry byly hodně rozdílné vzhledově i finančně, nedovedu pochopit záměnu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poté co odeslali zásilku na jiné výdejní místo a byli na to upozorněni, mailem sdělili, že je zařízeno přeposlání. Po dalších několika dnech a další urgenci mi slíbili, že zjistí co s balíkem je a napíšou. Slib opět nedodrželi a nakonec jsem si pro balík musel dojet do jiné balíkovny, kde jsem se dověděl, že tam leží od začátku a nikdo nic nežádal. Kdyby firma Kopeček s omluvou sdělila, že s tím už nemůže nic udělat, bylo by to OK, ale takhle nepokrytě lhát zákazníkovi, to už je trochu moc.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Žádná informace o tom kdy budu moci vyzvednout!

    Reakce obchodu Vinařský dům Kopeček

    Dobrý den

    Tato objednávka byla řešena standartně, dle zákazníkem podepsaných obchodních podmínek. Okamžitě po objednání a zaplacení dostal zákazník mailem potvrzení o přijetí objednávky a dva dny po obdržení objednávky bylo zboží připraveno v pobočce Mělník k vyzvednutí. I k tomuto úkonu byl zákazníkovi odeslán mail (všechny tyto maily můžeme doložit). Protože zákazník nereagoval, pokoušela se ho naše pracovnice z pobočky Mělník telefonicky zastihnout a sdělit, že zboží má již připravené k odběru. To se jí podařilo až na několikátý pokus. Bohužel pan Rozsypal, který si zboží objednal, byl na ni nurvalý, hrubý a v polovině hovoru položil telefon.
    Musím se tedy výrazně ohradit, že jsme nepodali panu Rozsypalovi informace o odběru zboží. Spíše mě napadá, zda je nutné si své osobní problémy kompenzovat na cizích lidech, kteří se jen snaží svou práci dělat jak to nejlépe jde. O tom, že naši zaměstnanci berou svou práci vážně svědčí i to, že si pan Rzsypal zboží objednal 1.1.2023, tedy na Nový rok, což je den volna, a už na druhý den bylo zboží připraveno k odběru. Stačilo si jen přečíst mail, popřípadě zvednout telefon.
    Omlouvám se za delší vysvětlení, ale u tohoto velmi přísného hodnocení naší firmy mě bohužel, nic jiného nezbývalo.

    Zbyněk Kopeček, majitel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    devátý den a nic se neděje

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nekompletní dodání.

    Zboží dorazilo nekompletní.
    4.11 jsem objednal a 16.11 bylo doručeno. 9.11 my bylo řečeno, že objednávka přijde do konce týdne (11.11) ‍♂️
    Chybí kvasná zátka a těsnění pro zátku,u kvasné nádoby.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednal jsem a zaplatil zboží okamžitě, ale produkty stále nikde. Nedostal jsem ani žádnou informaci, proč je dodávka zpožděna.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednáno 31.3., do 11.4. zatím nic nepřišlo. Co dodat?

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    nic

    Reakce obchodu Vinařský dům Kopeček

    Dobrý den
    Musím se k této reklamaci výrazně ohradit! Objednávka č. 22002249 od naší zákaznice Petry, která uvedenou recenzi zveřejnila, byla vytvořena 15.2., ještě v ten stejný den byla objednávka připravena k odběru, paní si ji vyzvedla 17.2.

    Zákaznice měla objednané zboží v hodnotě 1691 Kč, ale na prodejně si k tomu ještě dobrala další zboží, tudíž celková částka byla 2241 Kč. Dle prodavače, který ji obsluhoval, byla milá, neřekla, že by měla nějaký problém, poděkovala a odešla. Když přišla tato negativní recenze na Heureku, naše pracovnice jí volala, paní telefon nezvedla, poté dostala zprávu SMS na kterou také nereagovala.

    Naše firma splnila všechny své závazky tak, jak měla. Negativní recenzi na to, že jsme zrušili obednávku proto nemůžeme brát jako seriozní stížnost, či připomínku. Jde o naprostou fabulaci.

    Nám nezbývá než věřit, že šlo ze strany paní Petry o omyl, a nikoliv zlý počin s úmyslem poškodit naši dobrou pověst i dobré výsledky hodnocení.

    Zbyněk Kopeček, jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží za cenu prodali.

    Reakce obchodu Vinařský dům Kopeček

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za chybu, způsobenou velmi turbulentními výkyvy cen na trhu, která se aktuálně děje. Toto zboží se vyprodalo těsně před uskutečněním vaší objednávky a po naskladnění nové várky produktu (které proběhlo obratem) nám dodavatel poslal i nové ceny, které byly tak vysoké, že nebylo možné udržet původní cenu produktu.

    Jedná se o mimořádnou situaci celoplošného zdražování, o které se mmj denně mluví v televizi a tisku a která bohužel zasáhla i náš obor. Plastový granulát, z něhož jsou bedny vyráběny, se někde zdražil dokonce o více než 100 %. I tak se ceny těchto produktů snažíme držet na co nejdostupnější cenové hladině - můžete se o tom přesvědčit porovnáním našich cen s konkurencí.

    I tak se ještě jednou omlouváme za způsobené komplikace. Kolegyně vás ihned po obdržení objednávky několikrát kontaktovala, nedostali jsme od vás ale žádnou odpověď, prosím tedy o vaši reakci i našim směrem, abychom věděli, jak máme ohledně vaší objednávky postupovat dále.

    S přátelským pozdravem,
    Zbyněk Kopeček jr,
    obchodní ředitel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani jeden s pěti zaměstnanců neměl na roušku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím bez reakce po týdnu a půl od objednávky a potvrzení. Pochopil bych, kdyby něco nebylo a dali vědět jako to dělají ostatní.

    Reakce obchodu Vinařský dům Kopeček

    Dobrý den,

    velmi se omlouvám za pozdní reakci. Naši zaměstnanci se Vám pokoušeli několikrát zavolat a informovat Vás o průběhu objednávky. Jedna položka z Vaší objednávky nebyla k dispozici, bohužel jste nezvedal telefon a tak jsme nemohli rozhodnout, co z Vaší objednávkou.
    Do toho naneštěstí měla Vaši objednávku na starost nová zaměstnankyně, která o tom, že se nedovolala nedala vědět operátorce, která by Vám zaslala mail.

    I když nejde jednostraně a stoprocentně jen o naši chybu, velmi mě mrzí nedorozumnění a Vaše následné negativní hodnocení našeho e-shopu.

    Zaměstnáváme jen lidi a ti dělají chyby.

    Tímto se Vám ještě jednou omlouvám, zaměstnankyně dostane pracovní postih a já věřím, že se tato situace už nikdy nebude opakovat.

    Přeji krásný den
    Zbyněk Kopeček, majitel společnosti
    Vinařský dům Kopeček s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic mi nepřišlo a už chcete reklamu jakou asi mohu dát šmejdům.

    Dejte si na ně pozor!