• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • šíře sortimentu

    všechno objednané zboží je údajně skladem, hned po zaplacení mi přišlo info, že objednávka se připravuje.. a po týdnu stále stejný stav, objednávka se připravuje. komunikace v mezičase žádná. na dnešní poměry se mi to zdá málo

    Reakce obchodu Vidoza.cz

    Vážený pane B...u,
    děkujeme za Váš nákup i recenzi. Již jsme s Vámi mluvili, ale pro upřesnění pro ostatní zákazníky uvedu další informace. :) Ve Vaší objednávce byl jeden produkt s uvedenou dostupností "skladem v Německu (dodání běžně do 10 dnů)" - konkrétně vzduchová talková hadice, ostatní produkty - čistič na gril a plynový ventil byly skladem u nás. Dnes, tedy 9. den jsme kompletní objednávku expedovali, tak věřím, že to do těch 10 dnů stihneme. :) Uznáváme, že jsme Vás mohli pro jistotu kontaktovat, zda s tímto transparentně uvedeným termínem počítáte, víme pro příště. Na budoucí poměry se zasnažíme více.

    S pozdravem

    VIDOZA s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Úchyt teleskopického držáku je snad až úmyslně vyhotoven z křehkého plastu, navíc v je místě působení sálavého tepla a výrobce i prodejce si je jistě vědom, že tento úchyt nemá žádnou žívotnost.

    Reakce obchodu Vidoza.cz

    Vážený pane Č...,
    abych Vaše hodnocení uvedl na pravou míru, tak nejprve jste napsal recenzi (ještě špatně umístěnou) a pak až jste kontaktoval nás telefonicky. Váš komentář se týká spíše výrobce a produktu, my jsme prodejci zboží, nevyrábíme jej.
    Za nás jsme poslali objednávku následující pracovní den. Případné reklamace také řešíme bez prodlení přes webovou aplikaci. Zde se jednalo o prasklou plastovou matici (může se stát např. dopravou, přetažením) u topidla se kterým obecně není problém a vše souhlasí s popisem a obrázky. Jak jsme avizovali, matici zašleme novou, pouze příště poprosím, nejprve kontaktujte nás, vždy věci řešíme, nebo napište recenzi na produkt a ne na obchod.

    S přáním krásného dne

    VIDOZA:CZ

  • Nedoporučuje obchod

    po první akci se stan téměř rozpadl

    Reakce obchodu Vidoza.cz

    Vážený pane S...o,
    neobdrželi jsme od Vás žádný podnět k reklamaci a nekontaktoval jste nás, tudíž nemůžeme nijak reagovat. Na stránkách máme reklamační aplikaci, která Vás procesem provede, neváhejte ji použít. Reklamace se snažíme vyřizovat co nejrychleji. Takto můžeme pouze spekulovat, nevíme, zda stan poničil velký vítr, bouřka, atd. Je škoda, že hodnotíte obchod, když jste zboží ani nezkusil reklamovat. My objednávku, která přišla o víkendu, odeslali ihned v pondělí.

    S přáním hezkého dne

    VIDOZA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    28.4.2020 odpoledne a zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Vidoza.cz

    Vážený pane D...e,
    ano, bohužel u Vašeho balíku nastala procesní chyba, kdy elektronicky byl expedován - byl Vám i odeslán email a SMS o expedici (proto se mělo za to, že vše běží, jak má), ale fyzicky balík zůstal na skladu a kurýr jej neodvezl. Ihned po Vašem telefonátu se vše vyřešilo a zboží bylo ten den expedováno. Za tuto chybu se omlouváme a proto nám při další objednávce toto nedopatření připomeňte a my si posypeme popel na hlavu ještě jednou a nabídneme Vám slevu, nebo dárek.

    Děkujeme za přízeň a pochopení.

    S pozdravem

    tým VIDOZA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nekomunikoval, po deseti dnech jsem objednávku zrušil

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena
    • Komunikace obchodu
    • Objednané zboží ani po měsíci nedorazilo, dle webu skladem

    Reakce obchodu Vidoza.cz

    Vážená paní J........á,
    omlouváme se za nepříjemnosti námi způsobené, nebudeme hledat výmluvy, ale bohužel se stalo vlivem několika skutečností (doba Vánoc, novoroční firemní dovolená u dodavatele), že Vámi objednané zboží, které mělo být skladem u dodavatele nebylo doručeno ani v takto dlouhé lhůtě. Každopádně je to naše chyba a ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem

    VIDOZA s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    zboží inzerováno jako skladem nebylo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Klamavá nabídka zboží!!!!

    Reakce obchodu Vidoza.cz

    Vážená paní K...á,
    děkujeme za hodnocení, i když ne pozitivní. Bohužel u Vaší objednávky pánve WOK nám výrobce víckrát posouval termín dodání, o čemž jsme Vás vždy ihned a na rovinu informovali e-mailem i telefonicky. Protože chápeme Vaše rozhořčení, kolega Vám slíbil k pánvi také dárek.
    V určitých případech je to v sezoně s výrobci a dodavateli občas složité a naše možnosti jsou omezené, to nás ale samozřejmě neomlouvá. Chybu bereme na sebe i přes naše maximum a stále doufáme, že nakonec budete spokojená. Nezbývá nám nic jiného, než se Vám omluvit za nepříjemnosti, jak jsme již učinili několikrát. Vězte, že pro nás takovéto situace také nejsou příjemné.

    S pozdravem

    VIDOZA s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Specifické zaměření na výrobky Enders
    • Zboží bylo poškozeno, chyběl manuál v lokálním jazyku.

    Obchod i samotný nákup proběhl dobře. Dodací doba byla velmi krátká = supr. Bohužel produkt byl poškozený (škrábance a pokřivení plechů krytů láhve). Vzhledem k línosti jsem je nereklamoval.

    Nelíbí se mi však, že manuál byl k starší verzi produktu a jenom v němčine.
    U zboží tohoto typu, kde se používá plynová láhev to považuji za hrubý nedostatek!

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží není ve smontovaném stavu, kdyby to bylo v letáku uvedeno, volil bych jiný výrobek.