• Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Vyloučení osobního kontaktu s prodejcem, klid a soukromí při výběru zboží, rychlost dodání.
    • Byla jsem velmi zděšena, když mi na naší vesnické poště, kde zná každý každého, předávali zboží v měkké obálce, takže bylo naprosto jasné, co obálka obsahuje(vibrátor)!!! Takové zboží by mělo být vždy baleno do kartonové krabičky!!!

    Nevyhovující způsob balení zboží do měkké obálky, který nezaručuje diskrétnost!!! Ostatní hodnocené parametry jsou na vynikající úrovni. Nedojde-li ke změně balení zboží, nebudu si je takto objednávat.

    Reakce obchodu vibro4you.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, pokud došlo k takovéto situaci. Zboží balíme dle rozměrů a typu do různých obalů
    (jak je zabaleno si můžete prohlédnout v sekci průvodce nákupem). Všechny používané obaly jsou zcela
    neprůhledné a odolné proti poškození. Distribuci pak řešíme přes dodavatele tak, aby byla zachována maximální
    diskrétnost. Napište nám prosím číslo Vaší objednávky na náš email: [email protected] a my prověříme,
    jaké zboží Vám bylo zasláno (balení jsou různá podle druhu a značky).
    Nadále pak budeme tento typ produktu distribuovat pouze v pevné krabičce,
    abychom udrželi diskrétnost zásilky na maximální úrovni.
    S přáním hezkého dne,
    tým www.vibro4you.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    objednala jsem si u vás zboží podle vašeho popisu na internetu, a přišlo mi úplně něco jiného něž jste propagovali, takže si u vás už rozhodně nic objednávat nebudu!!!

    Reakce obchodu vibro4you.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, pokud máte s naším obchodem takovou zkušenost. Vzhledem k tomu, že jste neuvedla v recenzi své jméno a nepokusila se nás zatím žádným jiným způsobem kontaktovat, můžeme Vám na Vaši anonymní recenzi odpovědět pouze zde. Pokud se zbožím, které jste si objednala,nejste spokojená, pošlete nám je prosím nepoužité zpět. My Vám neprodleně po jeho obdržení vrátíme peníze zpět na účet nebo zašleme složenkou (dle Vašeho výběru). Je obvyklé, že pokud zákazník zboží vrací, oznámí nám to předem na náš e-mail [email protected]. V každém případě budeme z pochopitelných důvodů potřebovat alespoň číslo Vaší objednávky, abychom vrácení zboží vyřídili.
    Chápeme, že při objednání přes internet může dojít k omylu při výběru a proto se snažíme být zákazníkům v tomto směru maximálně nápomocni.
    S pozdravem, Váš team vibro4you

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • nedodává české návody, což je v rozporu se zákonem
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • výborná cena, i jsem obdržela propisku
    • nedodán český návod

    byla jsem spokojená se vším, kromě toho nedodaného českého návodu, ostatním doporučuji