Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednával jsem uv filtr magnetický, ale přišel se závitem

    Reakce obchodu vffoto

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení , i když nás mrzí.
    Zákazník si objednal magnetický UV filtr, obdržel magnetický UV filtr. To, že se šroubuje je pravda, ale tento sytém jinak vyrobit nelze. První filtr nebo adaptér se musí našroubovat do objektivu. Ostatní filtry se na něj přiloží a drží na něm magnetickou silou. Potřebuje-li zákazník něco speciálního, je třeba to nejdříve projednat, zda to jsme schopni vyrobit a zda to bude zákazníkovi vyhovovat.
    Přejeme hezký den
    Vladimír Fučík
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno, ale doposud nepřišlo ani zboží ani jakákoliv reakce z obchodu (potvrzení nebo zamítnutí objednávky).

    Reakce obchodu vffoto

    Zákazník uskutečnil dne 06.02.22 v 19:08 hod. objednávku v našem e-shopu. Jako formu úhrady si zvolil bankovní převod na firemní účet. Ve stejný čas mu bylo, na jím uvedený e-mail v objednávce, odesláno potvrzení o jejím přijetí, včetně instrukcí a QR kódu k platbě. Vzhledem k tomu, že objednávka nebyla ani do 12.02. uhrazena a zákazník s námi dále nekomunikoval, došlo tímto dnem ke zrušení uvedené objednávky z důvodu jejího neuhrazení.

    Vladimír Fučík, majitel www.vffoto.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • lži
    • arogantní sprosté jednání

    filtr jsem vyzkoušel a vrátil v zákonné lhůtě, ale obchod tvrdí, že je poškrábaný - tolik k jeho vychvalované kvalitě a desítkám ochranných vrstev.

    Reakce obchodu vffoto

    Zákazník vrátil v zákonné lhůtě 14 dní polarizační filtr v poškozeném stavu. Na tuto skutečnost byl zákazník slušnou formou upozorněn. I přes tento problém mu byla obratem vrácena kompletní cena filtru včetně dopravy. Pokud toto je lživé, arogantní a sprosté jednání, pak je vše v naprostém pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • arogantní chování majitele obchodu

    Bylo to pět pracovních dnů do Vánoc a obchod nebyl schopný splnit moji podmínku dopravy, ale to mi tolik nevadilo. Věděl jse, že to je v tomto období našponované. Daleko více mi vadilo arogantní chování majitele obchodu pana Fučíka, protože jsem přehlédl cosi v objednávce, ale on se přes to nedokázal bohužel přenést. Že někdo něco splete a nebo tomu ihned nerozumí, to se bohužel občas asi stane všem, kromě pana Fučíka...Služby v ČR jsou bohužel pořád na nižší úrovni a často to zavání socialismem...jako v tomto případu, protože socialismus dobře pamatuji...

    Reakce obchodu vffoto

    Ano, Anonym má pravdu. Jelikož uvedená osoba není schopna porozumět významu 3 či 4 jednoduchých českých slov, je arogantní a bezdůvodně uráží mou firmu, bylo ji odpovězeno z mé strany ve stejném duchu. Vladimír Fučík :-)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • ..
    • ..

    Obidve batérie LP-E17, do fotoaparátu Canon EOS-M3, sa nesprávajú štandardne. Už počas nabíjania signalizovala nabíjačka problémy s procesom nabíjania - (oranžová kontrolka pravidelne blikala, hoci by mala pri nabíjaní súvisle svietiť). Odhadom po troch hodinách nabíjania a následnom vložení batérií do fotoaparátu mi prístroj ohlásil, že bude s batériou pracovať len po súhlase užívateľa a na jeho vlastné riziko, keďže nejde o originálny výrobok. Následne sa po celý čas používania na displayi fotoaparátu nezobrazuje ukazateľ stavu nabitia batérie, teda neviem počas fotenia zistiť, nakoľko je už používaná batéria vybitá. Chcel by som preto vedieť, či mi môže táto batéria poškodiť fotoaparát, prípadne jeho softvér, resp. procesor. Ďakujem

    • Vysoké ceny + vysoké poštovné.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • priatelne ceny

    OBCHOD OK. v minulosti som bola spokojna, preto som chcela nakupit opat no z poslednej objednavky mam zmiesane pocity a som sklamana. Uz tu nakupovat urcite nebudem...Snad vy ostatni budete mat viac stastia

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekvalitní zboží

    Nekvalitní zboží, z adaptéru pro žárovky se po 2 hodinách začalo kouřit, občas problikává žárovka, několikrát to vyhodilo jističe, dvě žárovky mám zničené. Zboží z tohoto eshopu hodnotím jako nekvalitní. Možná to byla náhoda, někdo jiný může mít štěstí s lepší kvalitou.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Cena.
    • Nespolehlivost.

    S majitelem internetového obchodu jsem se domluvil o vrácení zboží v zákonné lhůtě.
    Obchod ale zásilku nepřijal.

    Reakce obchodu vffoto

    Ač bylo zákazníkovi řádně vysvětleno, jak má zásilku poslat ( + obchodní podmínky) , odeslal zásilku na dobírku. Takovéto doručení firma nekaceptuje

  • Nebrat, kecá ...

    Reakce obchodu vffoto

    nedodávat, neplatí... .

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • částka byla účtovaná správně
    • místo kde si můžete vyzvednout zásilku, neni nijak označeno a prodavač ani nevěděl že tuto službu poskytuje. Nebo to tak vypadalo a já jsem dlouho se snažil komunikovat s prodavačem než jsem z něj dostal tuto informaci.

    Reakce obchodu vffoto

    Dobrý den,
    zde se vyskytly dva problémy. Budu reagovat pouze na ten svůj - a to je přecenění zboží.
    Zákazník si zakoupil zboží za domluvenou cenu. Bohužel jako dopravu si vybral osobní vyzvednutí v sídle e- shopu za 0 kč a zásilku chtěl zaslat do Zásilkovny v Písku.
    Zákazníka jsem informovat telefonem a snažil jsem se mu situaci vysvětlit (vydání v Zásilkovně je zpoplatněno). Nakonec zákazník s cenou souhlasila já mu zboží odeslal.
    Dovolím si tvrdit, že jsem zboží zákazníkovi svévolně nepřecenil a o všem ho řádně informoval.
    K druhému problému- vydání zboží- se vyjadřovat nebudu, to je problém Zásilkovny.
    Klidný den přeje
    Vladimír Fučík

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednávka přes internet.
    • Nelze si vybrat dodavatele balíčku a nejde to na dobírku.

    Průměr

    Reakce obchodu vffoto

    Dobrý den,
    marně přemýšlím za co zákazníkovi poděkovat v případě takovéhoto tohodnocení. Nemám problém s mizerným hodnocením ( 60%), pokud si ho zasloužíme, ale s jeho korektností.

    Takže to vezmu popořadě:

    - dodací lhůta: ač si zákazník zakoupil zboží , které nebylo skladem, bylo mu odesláno druhý pracovní den od obdržení platby.

    - kvalita komunikace : o všech krocích byl zákazník řádně informován.

    - to, že neposílám na dobírku je pro mě naprostá novina , o které jsem doposud neměl ani tušení :-) .Jen pro ilustraci - u nás existuje dobírka Česká pošta, dobírka DPD i dobírka Zásilkovna. Ale vše je asi málo.

    -způsob dopravy: další, doufám neúmyslná mystifikace zákazníka. Zásilky dodáváme Českou poštou,kurýrní službou DPD a přes Zásilkovnu. Myslím, že i tady je na výběr.

    Obvykle končím tuto reakci slovy v tom smyslu, že se budeme těšit na další setkání se zákazníkem. V tomto případě takto končit nebudu.

    Klidný den přeje
    Vladimír Fučík

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Výborná komunikácia s predajcom
    • Tovar (žiarovka) nemá všetky označenia, ktoré vyžaduje zákon: Výrobca?! ani kvalita nie je na želateľnej úrovni: trvalé svetlo som musel hneď opravovať: chýbal jeden šroub.

    Uvedené vyššie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nižšia cena oproti ostatnym obchodom
    • Nedostatocna komunikacia obchodu so zakaznikom

    Ak mozte nakupujte radsej cez niekoho ineho,ktoreho mate overeneho z nejakych inych zdrojov

    Reakce obchodu vffoto

    Zákaznice uvedla nejen nefunkční e- mailovou adresu, ale i špatnou adresu bydliště. Zásilka odešla během 24 hodin. Komunikujte se zákazníkem , když není jak !