Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ráno- zásilka odeslána, odpoledne- nic jsme neodeslali, nemáme. Sice velmi slušně s omluvou, ale ...

    • Zakoupily jsme si u vás automatickou pračku Beko a dodnes nám nepřišla Faktura za zakoupené zboží i když jsem to několikrát urgoval.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace, zboží bylo v nabídce na eshopu, ale po doptání již jej nebylo možno zakoupit, protože bylo již prodané.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Od podání objednávky se nikdo neozval a nic se neděje.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka nebyla mi dosud doručena (obj. č. 202200618). Dotazem dne 13. 7. kdy bude objednávka doručena, bylo neurčitě zodpovězeno buď tento týden nebo v průběhu příštího týdne. S touto odpovědí nejsem spokojen.

  • zboží nedorazilo a už ho ani NECHCI !!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objenáno 30.3.Dnes je 27.4. a nic.Nikdo se neobtěžuje podat nějakou informaci.Nedoporučuji!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemají nic

  • Příšerné, už nikdy víc !!!!

    • objednáno před 14 dny - zatím bez odezvy

    Reakce obchodu www.vfelectric.cz

    Dobrý den,
    dne 25.1 vám byl odeslán 1 email s informací, že vaše zboží stahujeme z centrálního skladu.
    Následně 9.2 vám byl zaslán email s žádostí o vyzvednutí.
    Pokud vám email nedorazil pravděpodobně jste zadali špatný doručovací email a nebo jste si nezkontrolovala dobře schránky s poštou.
    s pozdravem
    VF Electric

  • Dnes je to týden a obchod se vůbec neozval, ani nereagoval na můj email.

    Reakce obchodu www.vfelectric.cz

    Dobrý den,
    Kolega vám psal v úterý 25.1. , že je pro vás zboží připraveno k vyzvednutí.
    zboží máme stále na prodejně připraveno.
    S pozdravem
    VF Electric

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Firma není schopna mi zaslat fakturu za zboží

    Při obdržení zboží jsem nedostala fakturu. Již 3x/7.12 21, 10.12.21 a 13.1.22/ jsem firmu žádala o zaslání faktury a ani jedenkrát mi firma neodpověděla.Už vážně nevím, jak se domoci faktury a jak bych postupovala v případě reklamace výrobku, když nemám žádný doklad o koupi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pan Heřman by v mém podniku nesměl ani zametat dvůr a vy ho necháte komunikovat se zákazníky.
    U vás si přes e-shop už nikdy nic nebudu ani zkoušet kupovat.
    Až se s Vláďou Filipem uvidím, tak mu to co jsem zažil vylíčím!

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Objednala jsem si zboží s dodáním na prodejnu. Ani po týdnu zboží na prodejně k vyzvednutí není s tím, že se čeká na jiné ( ne moje zboží), aby mohlo být dodáno na prodejnu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízí zboží,které nemá :(((((((

  • Byl slíben dárek (svítilna), ale žádný jsem neobdržel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží jsem objednal - no a pak i dostal, to je pozitivní.
    • komunikace - neni vyloučeno že to byla náhoda, ale ptáte se mně, já odpovídám za sebe. komunikace byla "nulová, naprosto nevyhovující"