Přihlásit se a přidat příspěvek
  • VARUJI PŘED TÍMTO OBCHODEM!!!
    PRODÁVAJÍ POLSKOU DISTRIBUCI A PÍŠOU SI SAMI RECENZE NA HEURÉCE

  • jsem velice zklamána a nespokojena s jednáním firmy. Při objednávání chladničky bylo přislíbeno, že jakmile bude zboží doručeno, ozve se montér, který chladničku zabuduje (montáž jsem zaplatila). Dopravu jsem si musela urgovat sama a zboží bylo doručeno místo ve čtvrtek až v pondělí. Emailem jsem potvrdila doručení s dotazem, kdy se ozve montér. Protože jsem nedostala odpověď, na telefonický dotaz jsem se dozvěděla, že montér je v zahraničí a chladničku by možná zabudoval koncem tohoto měsíce, nebo ať si někoho seženu sama. Chladnička není zrovna malá věc a měsíc ji mít v bytě kde překáží, není nic příjemného.
    Předpokládám, že když se objednávka vyřizovala, museli jste vědět, že montér není k dosažení a přesto jste montáž slíbili a nechali si ji zaplatit.
    Toto považuji za velmi neseriózní a neprofesionální a ještě jsem se s takovým jednáním nesetkala.
    Obchod nikomu nedoporučuji
    Irena Jelečková

  • Dobrý den,

    mrzí mě, že nejste spokojený. Mikrovlnka Whirlpool byla pro Vás připravená dnes skladem. V době objednání jsme Vás informovali, že bude k dodání do 3 dnů. Podle systému vidím, že jsme s Vámi komunikovali každý den, s tím, že včera se potvrdilo, že u Vás mikrovlnka bude v pátek. Dnes nám mikrovlnka skutečně dorazila a mohla k Vám být i na pátek dodána.

    Samozřejmě chápu, že je někdy potřeba dodání do druhé dne, ve většině případů tomu tak i je.

    Děkuji, Michal Jesika

  • Dobry den
    Pro vaši neschopnost dodat mi objednane zboži v dohodnutem terminu 24.8 rušim
    Timto jeho objednani
    Z takto neprofesionalni eshopem jsem se ješte nesetkal!!!
    Inzerovane zboži mate uvedeno že je skladem a nejste schopni mi ho do 5dnu dodat
    Z pozdravem Milan Baranec

  • Dobrý den, omlouvám se za špatnou zkušenost s obchodem u nás. Pokud nám v budoucnu dáte důvěru, napište přímo na můj mail [email protected], kromě poradenství s výběrem V8m garantuji nejlepší cenu a poprodejní serivs na jakýkoliv nákup u nás. Děkuji Michal Jesika Elektrocz.com

  • Rád bych se podělil o své zkušenosti. Sice vše nakonec dorazilo vpořádku , ale doposud inzerují zboží skladem o kterém mi tvrdili , že již nemají. Z 6 objednaných položek jsme 3 byli nuceni zaměnit . Bohužel jsme udělali tu chybu a zaplatili předem a tak jsme se snažili objednávku dokončit i přes neustálé opravy a záměny v objenávce. Jejich způsob jednání je opravdu zvláštní a určitě bych už zde zboží neobjednával.

  • oprava-produkt neposlalo vestavné spotřebiče-vestavné spostřebiče jen slibují a nabízí a pak se nedočká člověk....jen stále vybírá z nových produktů

  • : souhlasím s p.Zelenkou. Nabízí-pošlou promáčklou ledničku-pak že už není-prý výprodej. Z nové nabídky si vyberu-napíší,že už není.....no přestalo mě to bavit.

  • Bohužel musím naprosto souhlasit s předchozími negativními komentáři. Myslel jsem si, že už jsou starší a praktiky tohoto eshopu se změnili - nikoliv, jde nejspíš jen zkrátka o jejich strategii jak oklamáním nalákat zákazníky. Jen stručné shrnutí mojí zkušenosti:

    - Objednal jsem ledničku Siemens KG 39 VVW30, podle eshopu na skladě.
    - Slečna z eshopu elektrocz (i když jsem objednával z vestavnych-spotrebicu.cz) mi nabídla emailem zboží jiné, protože to které měli mít na skladu, již "není dostupné"
    - Majitelé se zřejmě domnívají, že toto je kvalitní služba zákazníkovi - NENÍ !!! Nabízení a prezentování neexistujícího zboží "skladem" je normální podvod a tahání za nos, jak už tu zaznělo.
    - Bohužel, o tuto zkušenost se nejde podělit v hodnocení obchodu.

    Pokud tedy chcete ztrácet čas s neuskutečněnými objednávkami, jsou amatérské eshopy elektrocz a vestavnespotrebice.cz přesně pro vás.

    Jan Zelenka

    (Předchozí příspěvěk jsem omylem odeslal jako anonym)

  • Bohužel musím naprosto souhlasit s předchozími negativními komentáři. Myslel jsem si, že už jsou starší a praktiky tohoto eshopu se změnili - nikoliv, jde nejspíš jen zkrátka o jejich strategii jak oklamáním nalákat zákazníky. Jen stručné shrnutí mojí zkušenosti:

    - Objednal jsem ledničku Siemens KG 39 VVW30, podle eshopu na skladě.
    - Slečna z eshopu elektrocz (i když jsem objednával z vestavnych-spotrebicu.cz) mi nabídla emailem zboží jiné, protože to které měli mít na skladu, již "není dostupné"
    - Majitelé se zřejmě domnívají, že toto je kvalitní služba zákazníkovi - NENÍ !!! Nabízení a prezentování neexistujícího zboží "skladem" je normální podvod a tahání za nos, jak už tu zaznělo.
    - Bohužel, o tuto zkušenost se nejde podělit v hodnocení obchodu.

    Pokud tedy chcete ztrácet čas s neuskutečněnými objednávkami, jsou amatérské eshopy elektrocz a vestavnespotrebice.cz přesně pro vás.

  • Jaroslav Turna:

    Dobrý den,

    opravdu nás mrzí vaše špatná zkušenost. Ještě jednou bych se Vám chtěl za celý náš tým omluvit. Ať už se jedná o telefonické nedorozumění, tak i za souhru špatných náhod a to vše vedlo k vaší nespokojenosti. Plně celou věc chápu. Určitě to nezanechalo dobrý dojem a věřte, že se sešel celý tým a celou situaci si ještě jednou prošel, tak aby se něco podobného v budoucnu nestávalo. Bohužel výpadky systému se občas stávají a s tím se dá málo co dělat. Naším zájmem je přinášet zákazníkům nejlepší služby a perfektní poradenství. To se ve Vašem případě bohužel neodehrálo a to nás velmi mrzí.

    S přátelským pozdravem

    Jaroslav Trousil
    [email protected]

  • Dobrý den, tak už jen pár informací závěrem.
    Požádal jsem technickou podporu společnosti Heureka ohledně možnosti podělit se o své zkušenosti prostřednictvím dotazníku spokojenosti zákazníka. Tento dotazník by měl dostat automaticky každý zákazník do 10 dní od objednávky zboží, ale v případě e-shopu vestavnespotrebice.com toto bohužel opět neplatí.
    Cituji jejich vyjádření: "ve dnech 23.1.-25.1. ve večerních hodinách byla na všech našich e-shopech instalována nová splátková společnost a během testování programátorů nedocházelo k importování objednávek do našich systémů. Všechny objednávky jsme do systému zadávali ručně po telefonu se zákazníky, kterým dorazil alespoň potvrzovací e-mail." Tedy v mém případě není technicky možné tento dotazník vygenerovat.
    Jinými slovy, další výmluvy online v přímém přenosu opravdových profesionálů.
    Tento e-shop opravdu nikomu nedoporučuji a tímto z mé strany diskuzi končím.
    Pozdrav všem normálním lidem a slušným férovým prodejcům. Jaroslav Turna

  • Jaroslav Turna:

    Dobrý den,

    jak jsem Vám již i telefonicky vysvětloval, došlo ke zdržení ze strany výrobce. Kolegyně je opravdový profesionál a rozhodně by se nikomu z klientů nesmála jak uvádíte. Snažíme se vždy vyjít maximálně vstříc.Na tento model bylo velké množství objednávek. Mrzí mě, že upozornění o zdržení se k Vám nedostalo. Včera byl tento model naskladněn, ale jak jste mi i říkal- chápu Vaši nedůvěru a objednávka byla tedy nakonec zrušena. Mrzí mě, že zdržení objednávky zašlo až takto daleko.

    S pozdravem

    Milan Zoubek
    vestavnespotrebice.cz

  • Dobrý den,
    pro eventuální zákazníky uvedeného internetového obchodu uvádím následující informace.
    Dokázal bych pochopit, že uvedené zboží, tedy pračka AEG L76275FL, je momentálně nedostupné (dle informací na webových stránkách prodejce ze dne objednávky, tedy 23.1. zboží skladem za cenu 11379.-) nebo prodej tohoto zboží za původní cenu již není pro uvedeného prodejce atraktivní, po průběžném zdražení na 13990.- Kč.
    Nemám ve zvyku si stěžovat ani přispívat k hodnocení internetových obchodů i když je poměrně často využívám. 11 dní je na můj vkus příliš a nehodlám nadále ztrácet čas pravidelnými telefonickými dotazy ohledně dostupnosti objednaného zboží ani si zatěžovat svoji nervovou soustavu. Poslední kapkou, kterou moje trpělivost definitivně skončila a po které jsem uvedenou objednávku zrušil byl dnešní hovor na tel. čísle 603 330 448 s pracovnicí obchodu vestavnéspotřebiče.com, která se mi nepokrytě vysmívala do telefonu. Možná ji pobavilo to, že se již přes 10 dní snažíme zjistit, zda a kdy bude naše objednávka vyřízena. Ze strany prodejce veškerá nutná komunikace spočívala pouze v automatickém potvrzení o přijetí objednávky. Relativně dlouho využívám různé internetové obchody, ale něco podobného jsem ještě nezažil. Strojené omluvy a fráze, odeslané společně s potvrzením o zrušení objednávky zapadají do celkového obrazu této firmy, který jsem si postupně vytvořil.
    S pozdravem, Jaroslav Turna

  • Dobrý den,
    už jsem pochopil jak na Heurece vzniká převaha kladných hodnocení obchodů – zákazníci, kteří žádné zboží neobdrželi nebo objednávku po neúnosně dlouhé době zrušili se nemohou záporně vyjádřit ke kvalitě obchodu.
    Využívám proto této diskuse a důrazně bych chtěl varovat před nákupem na vestavnespotrebice.com, nadobicz.com a elektrocz.com (a možná ještě existují další…). Nevím co maskují různými doménami a jmény, ale jedná se o stejnou firmu nabízející stejné zboží.
    Objednal jsem si za nemalé peníze nádobí, vše skladem, termín dodání do 3 dnů. Okamžitě došla automatická odpověď s potvrzením objednávky. Dále nikdo nekomunikoval. Po 10-ti dnech jsem nevydržel a vznesl dotaz na stav objednávky. Další den teprve došla omluva, že zboží již není dostupné a objednávka byla stornována. Zajímalo by mě, kdy, a zda-li vůbec by mi tuto skutečnost sami oznámili?
    Mé hodnocení, které se bohužel nepromítne do recenzí obchodů:
    Nesolidní obchod s nulovou komunikací, nabízející zboží skladem, které je nedostupné.
    Naštěstí důsledně dodržuji zásadu nikdy nikomu dopředu neposílat peníze!
    Jako důkaz posílám odkazy na mnou objednané zboží, které ještě v době kdy vkládám tento text mají v nabídce skladem s dodací lhůtou 3 dny:
    http://www.nadobicz.com/nadobi/produkt/213104-fissler-original-profi-servirovaci-panev-prumer-32-cm-bez-poklicky.html
    http://www.nadobicz.com/nadobi/produkt/213249-Fissler-panev-protect-steelux-premium-prumer-28-cm.html
    http://www.nadobicz.com/nadobi/produkt/213093-fissler-original-profi-collection-5-dilna.html
    Ing. Hanzlík

  • Dobrý den,

    určitě se nesnažíme zákazníky tahat za nos. Každopádně, jestli chcete problém řešit, velice ráda s Vámi vyřeším. Nevím o co se konktrétně jedná, budu ráda, když mi napíšete na můj e-mail [email protected].

    S pozdravem


    Eva Blechová

  • Prosím, nevím jak někdo může být spokojen s tímto internetovým obchodem. Pokud se chcete nechat tahat za nos, klidně zde objednávejte zboží. Protože tohle jim jde na jedničku s hvězdičkou!!!!!

  • A v normálních recenzích obchod samozřejmě ohodnotit nemohu, neboť mi žádný email na hodnocení nedorazil (netuším z jakého důvodu).

  • Nákup v tomto obchodu určitě nedoporučuji... Komunikace ze strany společnosti vůbec žádná. Objednala jsem si myčku (2.12), tentýž den mi telefonicky objednávku potvrdili a oznámili, že zboží do 2-3 pracovních dní dorazí.. Provedla jsem platbu a když zboží ani 5. den nedorazilo, obrátila jsem se na společnost elektronicky s dotazem, co se dějě.. Na email mi nebylo odpovězeno, tudíš jsem další den telefonovala, paní mi oznámila, že zboží není a bude asi až po novém roce, nabídla mi nějakou alternativu ve stejné cenové relaci, ale já chtěla typ, který jsem si objednala a vzhledem k tomu, že mi objednávku potvrdili myslela jsem, že v tom nebude problém. Objednávku jsem tedy stornovala (10.12), je sice pěkné, že mi dorazil omluvný email s nabídkou kdejakých slev na další nákup, ale i kdyby mi nabízeli něco zdarma, z tohoto obchodu bych to stejně nechtěla. Čekala jsem tedy na navrácení peněz. Ze zákona mají bankovní společnosti povinnost peníze připsat do 24hod, v praxi to však bývá tři dny. Když peníze nedorazili ani pátý den, opět jsem do obchodu volala co se děje. Přihlouple se mě zeptali, zda-li jsem zaslala číslo svého účtu (samozřejmě že ano), poté znovu nějaké (mám pocit neupřímné omluvy) a že to tedy znovu zasílají na účtárnu. Peníze mi dorazili třetí den. Suma sumárum, celý tento proces objednání a stornování objednávky včetně navrácení peněz trval od 2.12. do 18.12. (17 dní) a hlavně ta KOMUNIKACE!!! Když vím, že zboží nemám na skladě tak snad objednávku nepotvrdím a neslibuji doručení, popř. když zjistím, že zboží nebude, okamžitě zákazníka kontaktuji a snažím se to CO NEJRYCHLEJI vyřešit. Za mě 0% na všechno, a kdyby to šlo tak obchod hodnotím -100% !!!