Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží přišlo včas, komunikace s obchodem velmi dobrá, vše bylo v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Slevové akce, kvalitní materiály.
    • Dlouhá dodací lhúta
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Výborná komunikace s obchodem, rychlé dodání a vyřízení objednávky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Všechno bylo v pořádku, komunikace výborná, doporučuji

  • Doporučuje obchod

    80 %

    + možnost vyzvednutí na prodejně
    - i za vyzvednutí na prodejně účtováno balné....

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký sortiment, dobré ceny, rychlé vyřízení objednávky

    Doporučuji všem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Prostěradla jsou pěkná, hebká a krásně hřejí :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychlé vyřízení objednávky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nakupovala jsem přes e-shop poprvé. Vše bylo o.k..

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Vše seriózní a v pořádku. Dodání zboží celkem rychlé.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé doručení
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zásilku jsem v pořádku vyzvedla v obchodě, bohužel vyobrazení neodpovídá skutečnosti!

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost a je nám líto, že naše zboží nesplnilo Vaše očekávání. Po prověření objednávky našimi zaměstnanci jsme neshledali na vyřízení objednávky pochybení.
    Naše zaměstnakyně se již s Vámi spojila, aby zjistila důvod Vaší spokojenosti a vyřešila jej.
    Nechceme přijít o zákazníka, aniž bychom věděšli proč o něj přicházíme.

    Pěkný den,

    Váš Vesna tým

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nakupovala jsem poprvé. Jsem velmi spokojená. Krásné a kvalitní zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden po objednání se mi obchod zatím neozval. Takže zboží nemám a ani netuším, jestli budu mít.

    Reakce obchodu Vesna.cz

    Dobrý den,

    Vaše reakce nás mrzí, ale rozhodla jste se pro odběr zboží na naší prodejně a bohužel jste se strefila do nejdelšího možného termínu dodání zboží. Objednala jste si zásilku dne 3.2.2024. Balíček byl sice zabalen a připraven k odeslání 5. 2 2024, ale naše auta odjíždějí se zbožím na prodejny brzo ráno a tak není možné zakázky zpracovávané toho dne ještě týž den naším rozvozem zavést na prodejnu. Rozvoj balíčků na naše prodejny probíha dle rozvozového plánu, který je na našich webových stránkách zveřejněn. Expedice balíčků dle rozvozového plánu do Vámi požadované lokality probíhá každé pondělí, tudíž Váš balíček odjíždí dnes 12.2.2024. Ještě dnes bude Váše zakázka připravena na naší prodejně k vyzvednutí.
    Je nám líto, že došlo v rámci termínu dodávky zboží k nedorozumění.
    Věříme, že Vám naše zboží bude dobře sloužit.

    Přejeme příjemný den,

    Váš Vesna tým

    • Minimální komunikace se zákazníkem, zboží zatím nedorzilo
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Opětovný nákup,opětovná spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Byla jsem velice spokojená

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • super jednání a vyřízení požadavku.
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nízká cena prostěradla
    • Delší doba dodání

    Obchod doporučuji, ale má delší dobu dodání zboží na prodejnu k vyzvednutí, čekala jsem týden.