Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Předmět jsem objednal v pondělí večer s tím že v pátek měli být na výdejním místě avšak v pátek v 18:30 mi teprve přešel email že zásilku odeslali
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • poškozené zboží

    obchod má velmi přehledné stránky, jsou velmi ochotní, ale bohužel, zboží přišlo poškozené, v originál krabici je pokrčená karta

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednala před 10 dny a zatím stále čekám na doručení...

    Reakce obchodu Veselý drak

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Vaše objednávka zatím nebyla zaplacena a čeká na úhradu.

    S přátelským pozdravem, Luboš Lauer.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží jsem nedostal a obchod nereaguje

    Reakce obchodu Veselý drak

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    V telefoním čísle, které jste vyplnil v objednávce, chyběla číslice a Zásilkovna odmítala přijmout zásilku s chybějícím údajem.

    Vše jsme již společně vyřešili, balíček budete mít dnes, či zítra doma.

    S přátelským pozdravem, Luboš Lauer.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabídka zboží
    • Zákaznický servis
    • Zničené výrobky!!! (Stále bez komunikace ze strany e-shopu...)
    • Nefunkční web

    Obchod poslal zásilku na úplně jiné místo na druhé straně republiky... při komunikaci s obchodem mi bylo řečeno, že je to moje chyba a můj problém... můj kýžený box šel vybrat až napočtvrté, takže kontrola z mé strany proběhla.

    Eshop se absolutně distancoval od jakékoliv pomoci!

    Část zboží je zničená a eshop ani (nečekaně..) nekomunikuje.

    Reakce obchodu Veselý drak

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Prošli jsme Vaši objednávku, naši komunikaci a postup našich zaměstnanců. Neshledali jsme žádné pochybení.

    Vzniklý problém bych rozdělil do dvou oblastí:
    1. Chybná cílová adresa: z naší strany nezasahujeme a nikdy neměníme adresu doručení. Tj. zásilka dojde na takové místo, jaké jste si zvolil. Pokud jste zvolil špatně, z naší strany máme jen omezené možnosti, jak situaci řešit. Může se samozřejmě také jednat o chybu v aplikaci společnosti PPL, nemusí jít o chybu na Vaší straně.
    2. Poškození zboží. Je nám velice líto, že došlo při přepravě zásilky k poškození. Stává se to velice zřídka, ale stává se to. Důvodem mohlo být i to, že zásilka putovala, jak sám uvádíte, přes celou republiku (možná i opakovaně). Peníze jsme Vám obratem vrátili na účet.

    V obou těchto případech jsme s Vámi komunikovali a není tak pravdou, co uvádíte, že nekomunikujeme.

    S pozdravem, Luboš Lauer.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednal jsem si v neděli, objednávka byla odeslána v úterý a přišla až ve čtvrtek
  • Nedoporučuje obchod

    • Špatně zabalena zásilka

    Objednal jsem 14 boosterů v celkové hodnotě cca 1500kč, boostery byly zabaleny v bublinkové obálce, která byla vetší než boostery. Posíláno bylo přes zásilkovnu, boostery byly tedy volně poházené v obálce a přeskládány přes sebe. Po rozbalení boosterů jsem zjistil že některé karty jsou ohnuté.

    Doporučoval bych zaměstnanců Veselého draka, kouknout se na fotografie, jak to vypadá v logistickém centru Zásilkovna, jak se tam balíky nakládají do velkých kontejnerů a jsou "skládány" přes sebe.

    Od obchodu specializovaném na karetní hry bych toto nečekal.

    Příšte se porozhlédnu po nákupu jinde.

    Reakce obchodu Veselý drak

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Předáme podnět do našeho skladu, ať se situace neopakuje.

    Omlouváme se.

    S přátelským pozdravem, Luboš Lauer.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pomalá doprava
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Otrasny pristup zákazníckeho servisu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pomalá doprava
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Veselý drak pohoda
    • Tragická zasilkovna,doposud nedoruceno
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prej jsem si nevyzvedl balíček
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávka je již více jak týden na na cestě.

    Reakce obchodu Veselý drak

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se, že dodání trvá tak dlouho. Zásilkovně se balíček někde na 3 dny zasekl, již by to ale mělo být v pořádku.

    S přátelským pozdravem, Veselý drak.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Drahy
    • Predrazeny
    • Neni velky vyber zbozi
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná komunikace ze strany obchodu bez našeho volání
    • Dlouhá doba dodání zboží
    • Nesplnění doby dodání podle garance

    Poslední obchod s tímto obchodem

  • Nedoporučuje obchod

    • zbozi nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi to a ten v box byl celý mokrý naštěstí se kartám nic nestalo
  • Nedoporučuje obchod

    • Velice drahé
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlé doručení
    • velký sortiment
    • někdy od nich ještě nakoupím
    • přemrštěné ceny
    • cenu podle jejich slov stanovují podle sekundárního marketu v cizině, která se ale nejprve odvíjí od doporučené maloobchodní ceny od prodejců. nicméně tento argument je směšný, protože na našem území je první dostupná cena, právě ta jejich

    Reakce obchodu Veselý drak

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Ohledně cen, je primárně dána omezenými dodávkami Pokémon karet do Evropy a do České republiky. Za tuto situaci nemůžeme, primárně je na vině výrobce, který není schopen dodat dostatečné zboží jednotlivým distributorům a ti obchodům jako jsme my.

    Věříme, že se situace opět brzy zlepší a ceny se vrátí k normálu.

    S přátelským pozdravem, Luboš Lauer.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží objednal pro syna za narozeniny28,9,1999,je zberatel,takže jsem za tydyta,nedoporucuji,objednavka potvrzena a nic neprislo