Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Děkujeme za Vaši objednávku. O stavu jejího zpracování Vás budeme informovat. Chtěla jsem platit bankovním převodem, ale z obchodu už se nikdy neozvali.....
Reakce obchodu VESELÉ KOSTKY
Dobrý den,
součástí e-mailu, kde jsme potvrdili Vaši objednávku byla i faktura, na základě které se měla platba provést. Bohužel nemůžeme každému zákazníkovi, který nezaplatil volat a ptát se, jestli si přečetl e-mail a otevřel přílohu. Tyto e-maily jsou zcela zautomatizované a tudíž naprosto bezchybné.
Mrzí nás tato situace, nicméně zde jednoznačně není chyba způsobena chybou e-shopu, ale nepozorností kupujícího.
Daniel Vincens, jednatel společnosti -
Nedoporučuje obchod
Moje obj. c. 12837 byla potvrzena 21.11. Telefonicky jsem tuto urgovala cca pred týdnem, kde mi bylo sdeleno, že se na tom pracuje... dnes 4.12. jsem opět telefonovala a také kontaktovala on line vašeho pracovníka... dají mi vědět. Co mám tedy dělat. Dárky potřebuji poslat do ciziny. Dostanou moje vnoučata dárek pod stromeček?
-
Nedoporučuje obchod
- zbavují se neprodejných vyrobku
V emailu mi byli vyjmenováni všichni skladnici ve firmě ,což mě moc nezajímá.Zajímalo mě pouze proč mi poslali jiný výrobek než jsem si objednal, bohužel to jsem se nedozvěděl.
-
Nedoporučuje obchod
- o žádné nevím
- objednavka zrušena s nějakou výmluvou
údajně objednano mnoho zboží
Reakce obchodu VESELÉ KOSTKY
Dobrý den,
objednávka odporovala pravidlům našeho e-shopu. Zboží je určeno koncovým zákazníkům - dětem a fanouškům Lega, nikoliv překupníkům, kteří chtějí zboží zkoupit z trhu, aby ho mohli následně prodat za přemrštěné částky.
Daniel Vincens, jednatel společnosti -
Nedoporučuje obchod
- žádné
- špatná komunikace mezi pracovníky
nenakupujte
-
Nedoporučuje obchod
- nedodání objednaného zboží.
- Na můj dotaz žádná odpověď.
- Objednané zboží při objednávce skladem a do dnešního dne nedoručeno je to již 14 dní.
- Tento obchod bych nikomu nedoporučil.
Vybrané zboží bylo skladem s příznivou cenou.
Moje zkušenost s obchodem je negativní.
Nedoporučuji
Nedodání zboží
NekomunikativnostReakce obchodu VESELÉ KOSTKY
Dobrý den,
velmi se za vzniklou situaci omlouváme, nicméně pracovnice z naše zákaznické oddělení Vám volala a celou situaci ohledně dostupnosti "L-motoru" konzultovala. Veškeré hovory jsou nahrávány, takže zde je to jednoznačné. Omlouváme se za situaci.
S pozdravem...
Daniel Vincens -
Nedoporučuje obchod
Obchod nabízel zboží, které jsem hledala za dobrou cenu. Inzeruje, že zboží má skutečně skladem a že jej dodává do druhého dne. Když mi zásilka nedošla ani do týdne, volala jsem do obchodu a tam mi sdělili, že na zboží čekají a mělo by přijít do 14 dnů! Čekat na zboží 3 týdny bez jediné informace z obchodu mi přijde v dnešní době naprosto zcestné, zvlášť když se jedná o lego, které si mohu koupit bez jediného probému ve spoustě jiných obchodů. Zásadní pro mě bylo, že mě obchod sám nekontaktovat a neupozornil mě, že je se zbožím problém. To beru jako velice nekorektní jednání.
Reakce obchodu VESELÉ KOSTKY
Vážená p. Gomolová,
veškšeré nabízené zboží máme skutečně skladem v našem centrálním skladu. Zboží se nám automaticky naskladňuje z dodacích listů od dodavatele. Na začátku roku však došlo k politování hodné chybě, kdy se nám dodací listy naimportovaly dvakrát a tím pádem došlo k umělému navýšení skladového zboží než jaká byla skutečnost. Tím došlo k prodložení dodacích lhůt - zboží z Vaší objednávky byo nedostatkové ve všech e-shopech s Legem. Po vyrovnání této chyby je však vše v pořádku a vše co nabízíme na eshopu je v počtu uváděném na webu skladem v centrálním skladu :) Celá situace nás velmi mrzí a omlouváme se za ní.
S pozdravem...
Ing. Daniel Vincens, MBA
jednatel společnosti -
Nedoporučuje obchod
Sice dodání zboží bylo rychlé, ale u lega, které stojí kolem 4.500,- Kč bych předpokládal, že dostanu lego v perfektním stavu a ne že mi dorazí krabice od lega prokoplá, roztrhnutá a poškozená. A nebyla to chyba doručovací služby, protože krabice ve kterém lego bylo zabalené, byla v pořádku, nepoškozená. Takže jste vědomě museli odeslat poškozenou krabici od lega. Byla to moje první objednávka u vás a tím i poslední. A tento obchod určitě nebudu nikomu doporučovat.
Reakce obchodu VESELÉ KOSTKY
Dobrý den, můžete nám prosím zaslat fotografie poškozeného balení stavebnice i kartonového balení? Podle kamerových záznamů z našeho expedičního centra byla stevebnice i vnější obal v pořádku po celou dobu balení i nakládky (celá balící linka je právě z těchto důvodů monitorována kamerami) a proto budeme rádi, když společně s Vámi budeme moci reklamovat poškození u přepravní společnosti. Velmi nás to mrzí, během zítřejšího dopoledne se s Vámi spojí naše zákaznické oddělení a situaci s Vámi vyřeší k Vaší maximální spokojenosti. S pozdravem... Daniel Vincens
-
Nedoporučuje obchod
- Webové stránky jsou přehledné, obchod má prodejnu v Brně.
- Prodejna je v jedné z okrajových částí Brna. Přestože má otevírací dobu nepřetržitou, kolem poledne pracovníci odjíždějí na oběd a obchod je uzavřen.
Jednání obchodu nepovažuji za zcela profesionální. Údaj o polední pauze na internetu není dosud nikde uveden (byť to prodejce tvrdil na mou námitku, že by informace o uzavření obchodu v polední době někde měla figurovat). Na webových stránkách je také výzva o možnosti prohlédnout si zboží z internetových stránek na místě a inspirovat se k dalšímu nákupu, nicméně zboží v obchodě je dostupné za jinou (vyšší) cenu.
Zboží bylo připraveno k odběru rychle, to hodnotím.Reakce obchodu VESELÉ KOSTKY
Dobrý den, mrzí nás, že jste na nás musel čekat, nicméně v e-mailu, který chodí jako výzva k vyzvednutí zásilky je mimo adresu, telefonní kontakt pro případ hledání prodejny uvedeno, že máme polední pauzu. Přece jen obědvá téměř každý a ani náš team není vyjímkou.