• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena sa po objednaní navýšila o 100%
    • cenu som sledoval pol roka a nemenila sa, až som poslal objednávku tak mi napísal p. Verner, že sa cena mení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena lustru bola za 2 dni po objednaní navýšená o 100%
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod se zatím neozval

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    S obchodem nejsem spokojena - koupila jsem hrnky, které měly být 0,3 litry, byly ale více než 0,45 l a bylo mi sděleno, že je takto deklaroval výrobce (?). Po mém upozornění, že je třeba hrnky zkontrolovat, se však nic nestalo, e-shop je stále nabízí jako 0,3 litry!!!
    Byly levné a pro nákladnou přepravu křehkého zboží jsem je nevrátila!

  • Zboží, které mělo být skladem se ukázalo jako nedostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi po 10 dnech jeste nedorazilo a nabidli mi uplne jiny motiv nez jsem si objednal motiv zelenina hrnek varak
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednavku rusim,nakolko tovar mi nebol doruceny vcas. Zakupila som ho v inom obchode. Dakujem a zelam pekny den. Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar mi neprišiel.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neumerne sa zvýšila cena z 65,-Eur na 128,- Eur

  • Nemohu nic hodnotit, protože jsem nic nedostala, ani nemám zprávu, kdy něco vůbec dostanu. Naštěstí jsem objednala zboží na dobírku, takže v tom nemám peníze a mohu si zboží koupit jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Die Zeichnung der erhaltenen Schmetterlingsfigur (Schwalbenschwanz) stimmt nicht mit dem Foto im Internet überein. Die mir vorliegende Figur hat mit einem Schwalbenschwanz nichts zu tun. Schade; wenn ich das gewußt hätte, hätte ich die Figur nicht bestellt!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlé doručení
    • Zboží neodpovídalo obrázku - tvar, objem, jakost

    I když se jednalo o akční zboží, nebylo označeno jako II.jakost. Některé hrnky byly kazové. Na dotaz ohledně neodpovídajícího vyobrazení mi nebylo odpovězeno. Humorné bylo, že místo 10 objednaných kusů á 27,-Kč, přišlo 27 kusů á 10,- Kč, z toho 6 rozbitých. Reklamace řešena s obchodem a vyřešena tak, že mi zůstalo hodně jiných (méně hezkých) hrnků. Porcelán bych si příště vybírala a koupila v kamenném obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost,bylo mi zboží přislíbeno, ale bez omluvy nedoraziloN

    Nelze s objednávkou 100% počítat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nečekaně vysoké poštovné
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Není uvedeno zda je zboží skladem, či nikoliv. Objednáte produkt a pak se po pár dnech dozvíte, že možná bude skladem za 14 dní.Tak 14 dní čekáte a po 16-ti dnech vznesete dotaz, zda je již skladem. Bohužel ještě není. Tak jsem zrušila objednávku. Naštěstí jsem neplatila předem.

    Z jedné objednávky nemohu posoudit, třeba je obchod jinak super, ale bohužel jsem chtěla nedostupné zboží.
    Myslím, že by u produktů měl být uveden stav skladu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nákup z domova
    • Nabízí výrobky, které již neprodává, uvádí zákazníka v omyl,a ten se stává s internetovým nákupen nespokojený.Nejste první,

    Moc nevěřit nabídkám po internetu !!!!!!!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ponúkajú tovar,ktorý nemajú a Thun Dětská souprava Krtek a raketa 3D vôbec nemajú a nie sú schopní mi to dodať....ponúkli inú alternatívu

    Treba si preveriť či skutočne vedia dodať ten tovar o ktorý má zákazník záujem a ponúkajú ho na e-shope

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Krásné a kvalitní zboží
    • Komunikace na houby

    Nemožné jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • široká nabídka zboží
    • Zboží, které je skladem nedorazilo ani po 15! dnech od objednávky.
    • Telefonicky jsem se dotazovala na délku dodací doby konkrétního zboží, které bylo skladem. Bylo mi řečeno, že do tří dnů ho budu mít.
    • Nedostala jsem žádný e-mail o tom, že by zboží bylo předáno přepravní službě, tak jsem znovu dotazovala, v jakém stavu je má objednávka. Bylo mi řečeno, že už je na cestě...
    • Stále jsem však bez jídelní sady.

    Chtěla jsem si pořídit krásnou jídelní sadu.
    Telefonicky jsem se dotazovala na délku dodací doby konkrétního zboží, které bylo skladem. Bylo mi řečeno, že do tří ho budu mít.
    Po deseti dnech dorazil e-mail, abych zhodnotila svůj nákup. Přišlo mi, že si ze mě dělají legraci, vždyť jsem žádné zboží neobdržela.
    Nedostala jsem žádný e-mail o tom, že by zboží bylo předáno přepravní službě, tak jsem znovu dotazovala, v jakém stavu je má objednávka. Bylo mi řečeno, že už je na cestě... Stále jsem však bez jídelní sady.
    Jsem zklamamá.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Žádná komunikace ohledně dodání zboží .