Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velká cena a špatný účinek.

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,
    děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu na naše produkty.
    Pro účinnost kapslí a výsledky užívání doporučujeme kapsle užívat minimálně po dobu 3 měsíců :-)
    Markéta, zákaznická podpora Venira.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Bohuzel mi byl doručen jiný produkt ,než ten který jsem si objednala.Levnější o 200kc a ne na vrásky

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,

    děkujeme za Vaši zprávu.

    Pokud vznikl jakýkoliv problém s Vaší objednávkou, prosím ozvěte se nám na e-mail [email protected], kde s Vámi rádi vyřešíme reklamaci a uděláme vše k Vaší spokojenosti.

    Markéta, zákaznická podpora Venira.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo otevřené a vylité do krabice.

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Velice nás mrzí, že Vám zboží přišlo poškozené.
    Požádám Vás o zaslání e-mailu na [email protected], včetně fotografií, jak Vám zboží dorazilo.
    Velice rádi s Vámi vyřídíme reklamaci a celou situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti :-)
    Markéta, zákaznická podpora Venira.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednávka přišla neúplná,žádná komunikace ze strany obchodu.

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,

    na základě našeho hovoru jsme řešili doposlání chybějícího zboží :-)

    Dnes Vám byl chybějící produkt odeslán spolu s dárečkem, jako omluva :-)

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Markéta, zákaznická podpora Venira.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Myslela som si že to pomáha na akné ale mám stoho ešte horšie akné ako pred tým

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Krém na akné je doporučeno používat delší dobu, jelikož se nejedná o lék, ale o přírodní produkt, tak viditelné účinky se dostavují později :-)

    Co se týče reakce, že se Vám zhoršilo akné, tak takto může pleť reagovat, protože si teprve "zvyká" na produkt. Taková reakce může někdy nastat a po pár dnech akné začne ustupovat :-)

    Pro lepší účinek krému, doporučujeme se o pleť pečlivě starat a řádně čistit a odličovat například čistícím gelem na akné (https://www.venira.cz/akne-cistici-gel/).

    Markéta, zákaznická podpora Venira.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Kondicionér přišel otevřenÿ bez pozlátka a lahvička není úplně plná tak nevím jestli je to originál.

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Pokud jste měl jakýkoliv problém s objednávkou, stačí vyplnit náš reklamační formulář (www.venira.cz/vraceni-zbozi/), kde na naše náklady pošlete produkt zpět a my Vám za něj zašleme nový kus nebo vrátíme částku zpět na účet :-)
    Markéta, zákaznická podpora Venira.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Už podruhé za sebou jsem nedostala slibovaný dárek. Kdyby ho vůbec nenabízeli udělali by lépe.

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Podle čísla objednávky vidím, že jste vybrala vzorek hydratačního séra. K celkové hodnotě objednávky jste měla na výběr pouze ze dvou dárečků (vzorek šamponu a vzorek hydratačního séra).

    Pokud jste měla zájem o vzorek šamponu proti vypadávání vlasů, stačí nám napsat do e-mailu ([email protected]) a rádi Vám vzoreček šamponu dopošleme :-)

    Markéta, zákaznická podpora Venira.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednávka,komunikace,doprava,vše v pořádku.
    • Se zbožím nejsem spokojená,protože nesplňuje svůj účel,kvůli kterému jsem si ho objednala.Prášky jsem přestala brát,protože ikdyž je psáno,že neobsahuje cukr a denní dávka je 4× denne,tak jsou teda sladké dost a navíc jsem začala tloustnout.Tím tedy ani nemohu posoudit,jak fungují na vlasy,pleť a nehty.Takže tyto prášky fakt ne.

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás mrzí, že nejste s vitaminy pro vlasy, nehty a pleť spokojená.
    Naše vitaminy opravdu neobsahují přidaný cukr, takže v tomto případě nelze potvrdit, že přibírání na váze je způsobeno právě našimi vitaminy.
    Pokud nejste s produkty spokojená, samozřejmě můžete vyplnit reklamační formulář, který najdete na našem webu a neotevřené produkty vrátit zpět a my Vám budeme částku vracet zpět na účet :-)

    Markéta, zákaznická podpora Venira.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    rychlost dodání, ale zboží nepomáhá na to na co má

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Viditelné změny u používání šampónu proti lupům jsou nejdříve po dopoužívání prvního balení. Objednávku máte vytvořenou 24.2., tudíž na viditelné výsledky je ještě poměrně brzy :-)
    Markéta, tým VENIRA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Omylem jsem uvedla špatný variabilní symbol a nejsem schopná se domluvit na odeslání zboží nebo vrácení peněz...

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den.

    Děkujeme za Vaši recenzi. Velmi rádi s Vámi zaslání zboží vyřešíme, nicméně jak jsme již avizovali telefonicky i formou emailu, v tomto případě je potřeba poskytnout nám výpis provedené platby, na základě kterého si ji můžeme manuálně spárovat s objednávkou a začít ji zpracovávat. Budeme tedy moc rádi, když nám doklad zašlete a budeme Vám moci doručit Vaše objednané zboží.

    Anička, tým VENIRA

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Výtečený sampon. Nespokojenost se zásilkou, ale účinnost bude snad OK.

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den, Michaelo.

    Děkujeme za Vaši recenzi. Moc nás mrzí, že Vám šampon dorazil vyteklý. Obratem Vám zasíláme nový a věříme, že dorazí v pořádku. Moc se Vám omlouváme za komplikace.

    Anička, tým VENIRA <3

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo doručeno rychle, ale v krabičce bez důkladného zabalení, uložení a vyplnění prostoru "běhalo". Tekuté gely vytékaly a to že velmi, ostatní výrobky celé upatlané a etikety tím poznamenané. Zboží bylo určeno jako dárky. Vzhledem k cenám velké zklamání / jedno balení gelu bylo jako dárek zdarma - ale to to nezachrání.

    Viz výše

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,

    Děkujeme za Vaši recenzi. Moc nás mrzí, že Vám balíček dorazil ve špatném stavu. Velmi rádi Vám všechny produkty vyměníme za nové. Stačí si na našich stránkách v sekci Reklamace a vrácení zboží (venira.cz/vraceni-zbozi/) vyplnit reklamační formulář, na základě kterého nám budete moci balíček na naše náklady zaslat zpět a následně Vám obratem pošleme nové produkty.

    Moc se Vám omlouváme za komplikace. Jako omluvu u nás budete mít nachystanou slevu na příští nákup. Ozvěte se nám prosím před příští objednávkou a obratem Vám zašleme slevový kód. <3

    Anička, tým VENIRA <3

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • První produkt šampon na podporu růstu jsem dostala jako dárek. Ten se mi zamlouvá, tak jsem se rozhodla vyzkoušet další produkty. Abych ale v půlce srpna dostala vitamíny s expiraci v říjnu a denní hydratační krém s expiraci v září, to je velké zklamání!

    Viz výše!

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že jste z balíčku zklamaná. Vitaminy mají sice expiraci do 31.10.2023, nicméně tyto vitaminy vycházejí na 30 denní kúru, takže je možné je před expirací bez problému spotřebovat. Rovněž byly tyto vitaminy právě z důvodu blížící se expirace zlevněny o 190 Kč. Hydratační krém má expiraci do 30.9.2023, ale také byl právě z tohoto důvodu zlevněn o 500 Kč, na e-shopu u něj je uvedeno upozornění o blížící se expiraci a vzhledem k vlastnostem produktu je možné jej bez obav používat i po uplynutí doby trvanlivosti.

    Budeme tedy rádi, když produkty i přes tuto skutečnost spotřebujete a věříme, že s nimi budete spokojená. <3

    Anička, tým VENIRA <3

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vitaminy beru pravidelně několik dní a bohužel mají opačné účinky. Obličej mám samý bolák :(

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den, Nikol,

    moc nás mrzí, že se Vám pleť po užívání našich vitaminů zhoršila, ale ráda bych Vás ujistila, že je to poměrně běžné. Pleť se totiž po nasazení vitaminů začne pročišťovat, což může znamenat dočasné zhoršení stavu akné, ale poté akné ustoupí a pleť se začne hojit. Tímto procesem si již prošlo více našich zákazníků, takže věřím, že i u Vás to bude probíhat stejně, a když budete v užívání Akné srdíček pokračovat, pleť se Vám během pár týdnů zlepší.

    Budeme tedy rádi, když dáte srdíčkům šanci a budete je poctivě užívat až do konce kúry (a ideálně poté i nadále) a věříme, že se Vám pleť zlepší.

    Anička, tým Venira.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ještě nedošlo

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,

    moc se Vám omlouváme za prodlení v objednávce. Po ověření vidíme, že jsme balíček zabalili a předali do přepravy hned následující den od objednání a od té doby jej má v rukou dopravce. O to více nás mrzí, že se k Vám ještě nedostal. S dopravcem jsme se ale již spojili, takže věříme, že udělá vše pro co nejrychlejší doručení Vašeho balíčku. Moc se omlouváme za komplikace.

    Anička, tým Venira.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevám, proč zboží nedorazilo, kde je chyba. Zda ještě nebylo odesláno, nebo je chyba na straně dopravce...vůbec netuším.

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den, Lucie,

    děkujeme Vám za recenzi. Moc se Vám omlouváme za komplikace s doručením objednávky, hned tento případ prověříme a ozveme se Vám ohledně toho, co se stalo. Moc nás tato situace mrzí a hned ji vyřešíme.

    Anička, tým Venira

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sérum pro podporu růstu řas a obočí Venira jsem zakoupila na konci listopadu a začala její ihned používat podle přibalených instrukcí. Těšila jsem se na delší a hustší řasy, ale k mému zklamání ani po více jak 10ti týdnech pravidelného užívání nedošlo k žádnému zlepšení stavu mých řas. Řasy mi naopak po pár týdnech používání začaly vypadávat a ty, co vyrostly nové, byly kratší, slabší a řidší. Veniru jsem zakoupila, protože slibovala skvělé výsledky bez použití nebezpečných přísad typu bimatoprost, že ovšem nastane pravý opak a mé řasy na tom budou hůře než před použitím séra, bych opravdu nečekala.

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,

    děkujeme Vám za recenzi. Moc nás mrzí, že Vám sérum nezafungovalo a způsobilo Vám takové potíže. :( Obratem se s Vámi spojíme, abychom s Vámi vyřešili kompenzaci. Ještě jednou se moc omlouváme :(

    Anička, tým Venira.

  • Nedoporučuje obchod

    11.11.zaplaceno,do týdne žádná zpráva, že platba dorazila a balíček nikde

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Tuto objednávku vidíme v systému jako nezaplacenou, nejspíše nám platba přišla s neúplným variabilním symbolem, a tím pádem se ji nepodařilo spárovat s objednávkou. Zákaznici jsme tedy poprosili o zaslání výpisu platby z internetového bankovnictví a na jejím základě bude platba ověřena a následně spárována s objednávkou. Hned jakmile se tak stane, bude objednávka obratem odeslána <3.

    Pokud bychom mohli ještě jakkoliv pomoct, neváhejte se nám ozvat na [email protected] nebo na infolinku 770 118 595.
    Za Venira.cz - Aneta

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kam se hrabou na Nivea. Je to na nic

    Reakce obchodu VENIRA

    Krásný den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Složení každého produktu ladíme do posledního detailu s cílem uspokojit i toho nejnáročnějšího zákazníka a o to více nás mrzí, že s našimi produkty nejste spokojená. Až od nás budete chtít objednávat příště, ozvěte se nám a my Vám jako kompenzaci obratem zašleme slevový kód na Vaší příští objednávku <3.

    Pokud bychom mohli ještě jakkoliv pomoct, neváhejte se nám ozvat na [email protected] nebo na infolinku 770 118 595.
    Za Venira.cz - Aneta