-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé dodací doby
-
Nedoporučuje obchod
- zboží jsem obdržela až 17 den po objednání a to až po telefonické urgenci
- nebyl přiložen Mezinárodní certifikát, který je slíben ne stránkách
- myslela jsem, že kromě faktury dostanu i podrobné popsání naušnic, materiálu a kamenů /šperky jsou prezentovány jako šperky s příběhem_/, případně i s radou, jak o něj pečovat
. celkově zklamání z drahého nákupu
- -
Nedoporučuje obchod
- zbozi nedoruceno veskera komunikace zadna
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si prsten, který vypadá jinak než na fotce a je nekvalitně zhotovený- krapny zatrhavaji oblečení
-
Nedoporučuje obchod
Komunikace sice výborná,ale po reklamovani výrobku,stejně přišel nazpět ve stavu v jakém jsme reklamovali.
-
Nedoporučuje obchod
Žádná komunikace po uzavření objednávky na zboží nebo nějakou odpověď sem čekal 10dni. Nedoporučuji
Reakce obchodu Veneo.cz
Vážený zákazníku
Bohužel nemůžeme souhlasit s Vaším tvrzením.
Při uzavírání objednávky jste byl informován, že ve dnech 16.8. až 2.9. 2019 probíhá v naší firmě celozávodní dovolená a že objednávky přijaté po datu 16.8.2019 budou expedovány ode dne 2.9.2019. Toto upozornění jste vzal na vědomí - jinak nebylo možno dokončit objednávku.
I přes výše uvedenou skutečnost jsme se Vás v den uzavření Vaší objednávky snažili opakovaně telefonicky kontaktovat z důvodu, že jsme nebyli schopni garantovat Váš nestandardní požadavek na specifické doručení zásilky, bohužel však bez úspěchu. V následujících třech dnech jsme se Vás opět snažili telefonicky kontaktovat, bohužel však opět bezúspěšně.
Je nám líto Vaší nepříjemné zkušenosti, bohužel však chyba není na naší straně.
za Veneo.cz,
Krčmář Lubomír -
Nedoporučuje obchod
- velmi dlouha dodaci lhuta
Reakce obchodu Veneo.cz
Přejeme vám krásný den Jiří,
je nám moc líto vaší zkušenosti, v době vaši objednávky jsme měli omezený provoz a upozorňovali na tento fakt bannery na našem e-shopu. Tato doba byla nešťastná i v tom, že byly svátky a během těch je naše dílna zavřená.
Ještě jednou se moc omlouváme a věříme, že na nás nezanevřete a budeme mít ještě šanci si u vás reputaci vylepšit.
Mějte se hezky,
s pozdravem,
Markéta
Veneo -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Řetízek dorazil v pořádku,akorát podle fotografií byla očka asi tak desetkrát menší.Špatně nafoceno.Řetízky vypadají jako řetězy a jsou to tenké řetízečky.Nedoporučuji
Reakce obchodu Veneo.cz
Hezký den, vaše zkušenost nás velice mrzí – řetízek můžete samozřejmě zdarma vrátit, či vyměnit za jiný. Pokusíme se do budoucna na tomto zapracovat.
S pozdravem,
Jakub Krčmář za Veneo.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem náušnice pro mamu k narozeninám s týdenním předstihem a bohužel mi obchod nezavolal že zboží nemají. Dozvěděla jsem se až poté, co jsem sama volala po pěti dnech od objednávky, jak to vypadá. Pán se velmi omlouval, ale bohužel toto nemají úplně vyřešené. Náušnice už jsem nestačila objednat jinde.
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem přívěšek který měl být ze stříbra a místo toho mi dorazil nějaký měděný kšunt. Byl jsem velmi zklamán.
Reakce obchodu Veneo.cz
Vaše nepříjemnosti a nespokojenost nás velmi mrzí. Při výrobě používáme výhradně slitiny zlata a stříbra vyžadované českým puncovním zákonem. Z mědi a dalších obecných kovů šperky nevyrábíme. Veškeré stříbrné šperky jsou navíc galvanicky pokoveny rhodiem, což je nadstandardní úprava, kterou vykonáváme z dobré vůle k naším zákazníkům. Vaše tvrzení musíme tedy považovat za křivé a úmyslné poškozování naší pověsti. Za škody vzniklé neopatrnou či nevhodnou manipulací se šperky neneseme odpovědnost, pokud však bylo zboží již doručeno poškozené, rádi vám jej vyměníme za zboží nové. S každým nespokojeným zákazníkem se snažíme domluvit, pokud tedy on sám projeví zájem. S pozdravem, Lubomír Krčmář.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Ak hlada clovek ozaj kvalitu mal by si radsej priplatit...
Reakce obchodu Veneo.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen s kvalitou dodaného zboží. Každý šperk, který opouští naší dílnu, je podrobován detailní kontrole kvality provedení. Pokud tedy máte jakékoliv výhrady či připomínky, obraťte se prosím na náš email [email protected]. Věříme, že se nám podaří tuto situaci vyřešit k oboustranné spokojenosti. -
Nedoporučuje obchod
- nepravdivé info na webu (o dostupnostia době dodání), následná špatná komunikace
Reakce obchodu Veneo.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojená s délkou dodací lhůty ani komunikací ze strany obchodu. Vzhledem k tomu, že jsme provoz v novém roce zahajovali od 6.1.2014, na což upozorňoval informační banner na našich stránkách, nebylo možné během vánočních svátků provést aktualizaci dostupnosti u produktů. Kvůli velkému množství přijatých objednávek bylo následně nutné vyřizovat a expedovat zásilky podle data jejich přijetí, mohlo tedy docházet k vyprodání některých výrobků a zpoždění termínů odeslání.
U zakázek přijatých v pátek 3.1.2014 navíc vzhledem k výše zmíněným skutečnostem nebylo reálné očekávat jejich doručení následující den.
Tímto se Vám velmi omlouváme za nepříjemnosti vzniklé zdržením vyřízení Vaší objednávky. Jako omluvu od nás prosím přijměte poukaz na příští nákup zboží v hodnotě 200 Kč, který Vám bude zaslán na Váš email.