Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zrušil, protože měl eshop týdenní dovolenou. Tato skutečnost byla uvedena jen na hlavní straně a v průběhu objednávky nebyla zdůrazněna. Pro zákazníky jdoucí přes Heuréku tedy informace nebyla dostupná.

    Reakce obchodu VeloKrám.cz

    Pěkný den vážený zákazníku, děkujeme za recenzi a je pro nás samozřejmě přínosem. Na vysvětlenou - informace o dovolené je vždy v úvodu na stránkách vyznačena. Pokud jdete pouze na stránky přes heuréku apod. je vždy lepší se podívat " po obchodě" a zjistit informace, obchodní podmínky apod. Jistě byste si informace o dovolené všiml. ( jsme jenom lidé a taky potřebujeme odpočívat) :) Nicméně máte pravdu, v potvrzovacím mailu by měla být tato skutečnost uvedena a zlepšíme se. Informace o dovolené vám byla navíc sdělena v den - nebo den po objednání zboží telefonicky - přímo z dovolené. Přejeme hezký den a ještě jednou se omlouváme

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod je jen pro trpělivé zákazníky, kteří dokáží čekat delší dobu na zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Dodací doba zboží SKLADEM se rovná době, kterou bych si pro zboží došel pěšky k výrobci..
    • objednáte NOVÉ zboží, přijde použité.

    Co dodat. Zboží, které bylo po celou dobu jako položka skladem, mi přišlo po 3 týdnech. Po objednání email, že zboží budu mít příští týden. Pak hráli 14 dní mrtvé brouky. Ve 3 týdnu mi volali, že byl zádrhel v německu u dodavatele. Pro zboží skladem. Hm..Přišla helma s odstřihanými štítky, evidentně použitá. Takže lež s problémem u dodavatele. Normální eshopy na toto zboží dávají slevu a prodávají jako rozbalené. Helmu vracet nebudu, s takovýmto přístupem "podnikatelů" tipuji, že bych z nich peníze doloval rok. I takhle se podniká v roce 2017. Bohužel. Všem ostatním tento obchod nemůžu doporučit.

    Reakce obchodu VeloKrám.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Zákazníkovi předem byl sdělen termín dodací doby. Na helmě byly pouze otržené štítky (cenovky a složení materiálu) z helmy, to opravdu neznačí použité zboží a nikdo by si to ani nedovolil poslat-není k tomu jediný důvod. To, že si helmu zákazník ponechá, nám připadá jako situaci, kdy je se zbožím spokojený a vyhovuje mu. Za dobu od objednávky k doručení zboží se omlouváme, stejně jako za špatný pocit z nákupu a nabízíme ihned k vrácení zboží, či jeho výměně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem dvakrát, vždy zboží, které bylo skladem, a pán mi vždy poslal e-mail, že zboží není skladem. Takže za mě velmi nekvalitní obchod.

    Reakce obchodu VeloKrám.cz

    Dobrý den paní Nováková, děkujeme za recenzi. Na heurece prosím uvádějte pravdivé informace. Po objednání zboží jsme vám ihned (TEN DEN) nabídli alternativu a komunikovali s Vámi. To, že dostupný produkt není skladem se občas stane. I my jsme pouze lidé stejně jako Vy. Dalšímnedostatkem uvádíte přehlednost stránek, na těch se neustále pracuje a mám teprve rok spuštěn nový web a jste první komu se zdá podle reakcí nepřehledný. Budeme rádi za jakýkoliv podmět, stejně jako jsme rádi za Vaši recenzi. Budeme se snažit neustále pracovat jak na sobě tak na komunikaci se zákazníkem. Za vzniklé potíže se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobré ceny
    • odpověď na mail až po několika dnech
    • dlouhá dodací lhůta
    • pouze 1 druh dopravy
    • příplatek za dobírku
    • Naprosto žádné!!!!!
    • Nelze na pár řádcích vyjmenovat!

    Lži a výmluvy to je to co umí dokonale, dotažené až k dokonalosti. Obloukem se tomuhle rádoby obchodu vyhněte!!

    Reakce obchodu VeloKrám.cz

    Pěkný den Barnii, opravdu nevím, co se mohlo přihodit, v době Vaší obj. jsme řešili nový web, tak jsme reagovali opožděně. Zboží jste dostal do 9 dní od nákupu a to vám bylo také přdem řečeno. Mějte se hezky Lukáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nabízí zboží, které již nemá skladem,a to i po žádosti o aktualizaci.

    Prohlédněte se raději po jiném obchodě, toto je ztráta času. Vybíráte, objednáte a pak vam za par dní prijde email, ze zboží není, udelate jinou objednávku a situace se opakuje, přičemž na strankach je stále nabízeno.

    Reakce obchodu VeloKrám.cz

    Pěkný den V., v době Vaší obj. jsme řešili nový web, tak jsme reagovali opožděně. Došlo také k uvolnění všech /i nedostupných produktů/ na e-shop, tudíž se zobrazovalo zboží i nedostupné. Moc se omlouvám. Mějte se hezky Lukáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Jsou z těch nejlevnějších
    • Zboží bylo uvedeno jako skladem, ale dočkal jsem se ho až za 14 dní...
    • Příšerná komunikace
    • Zaplatit předem převodem bylo na způsob udělej si sám - napiš si o údaje, zaplať a pak nám pošli informace, ať si tě můžeme dohledat a přiřadit

    Zboží avizované jako "skladem" nakonec po 14 dnech v pořádku přišlo. Za to jsem rád, nicméně tím veškerá pozitiva končí. Komunikace obchodu je děsná, spousta obtěžujících mailů, jak objednávka mění status, ale o zaslání platebních údajů jsem si nakonec po několika dnech musel říct sám - podle návodu ve Wordu (!), který mi zaslali, jsem si musel sestavit platební údaje a pak jim ještě poslat mail, ve kterém jsem dospecifikoval zbytek, aby moji platbu mohli přiřadit. Prostě automatizace hadr. Pak už jsem jen další týden čekal, než mi zboží konečně přišlo PPLkou - napoprvé mne doma nezastihli, takže jsme se domluvili na předání druhý den ve škole, kde mi zboží nechali na podatelně bez pokusu kontakt. Kdo jim podepsal převzetí netuším (placeno předem), navíc mi zkomolili jméno. Naštěstí byla paní v podatelně akční a dali si tu práci mne identifikovat a kontaktovat... Zlatá Česká pošta, která bohužel ve výběru přepravy nebyla...

    Reakce obchodu VeloKrám.cz

    Dobrý den pane Fumera, děkuji za Vaši reakci, na novém e-shopu, a s tím i spojených platebních podmínkách se pracuje. Co se týče přepravní služby PPL, tak jejich služby opravdu ovlivnit nemůžeme. Pokud nejste s nákupem spokojený, rádi od Vás převezmeme zboží zpět a zaplatíme peníze na účet. Zboží bylo skladem v jiné barevné kombinaci, čekali jsme až dorazí od dodavatele. Mějte se hezky Lukáš

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nevím
    • objednané zboží skladem, má najednou dodací dobu 14 dnů
    • komunikace přes nějaký chat u objednávky / emailem nic

    Na základě své jediné objednávky hodnotím obchod negativně.

    Reakce obchodu VeloKrám.cz

    Pěkný den pane Anonym, komunikace probíhá přes chat do mailu. Viz historie. Mějte se hezky a ať zboží slouží !! Lukáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • -

    -

    • neaktuální nabídka
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po odeslání objednávky mi nedorazila žádná odezva ze strany obchodu. Při dotazu na zboží mi bylo pouze sděleno, že se čeká na odpověď dodavatele ke zboží, a že se druhý den ozve. Ovšem ani druhý den nic.. Po dalších dvou dnech čekání jsem poprosila o storno objednávky a ze strany obchodu mi dorazila zpráva, že zboží na skladě není, a že jej dodavatel není schopen zajistit...
    Jsem nerada, ale opravdu nemohu udělit kladné hodnocení...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po několika dnech bez potvrzení objednávky jsem volal do obchodu, kde mi pán během obchodního ruchu velmi rychle sdělil, že ty věci se už asi prodaly, ale že se ještě podívá a ozve se mi. Už se neozval a po pár dalších dnech byla objednávka bez dalšího stornována. Takže nechci prudit, ale pokud hodlá nabízet zboží přes internet, je potřeba mít v pořádku systém skladu a objednávek. Jakkoliv to chápu, nemohu obchod s touto zkušeností doporučit

    Reakce obchodu VeloKrám.cz

    Pěkný den pane, děkuji za recenzi, snažil jsem se s vámi spojit i po pracovní době, ale neúspěšně. Za to se omlouvám. Zboží opravdu bylo vyprodáno v den kdy jste objednal, jednalo se o kofix. tyčinky a proto jsem nemohl celou objednávku realizovat. Ještě jednou se Vám velice omlouvám! Lukáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 14 dní a nic nemám ještě že sem neplatil předem.. pedály bůhví kde !! už nikdy

    Nedoporučuji !!

    Reakce obchodu VeloKrám.cz

    Děkujeme za recenzi, velmi si ji vážíme! Vaše objednávka nebyla zoobrazena a na Váš email nešlo komunikovat, patrně špatně zadát. Omlouváme se !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi pomalá rychlost odpovědí na e-maily, musel jsem upozornil, že jsem psal před několika dny
    • Inzerují zboží, které nejsou schopny poslat (nemají ho)

    Reakce obchodu VeloKrám.cz

    Děkujeme za recenzi, velmi si ji vážíme! Jsme jen lidi a občas máme jiné starosti a nemoci atd.. nezlobte se na nás , někdy se tak stane! :)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dorazila pouze třetina objednaného zboží

    Reakce obchodu VeloKrám.cz

    Děkujeme za recenzi, velmi si ji vážíme! Dorazily dvě třetiny zboží, o jednom zboží co nebylo skladem jste byl informován.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabízí produkt, který dlouhodobě nemá skladem a již se nevyrábí
    • neaktuálnost sortimentu

    e-shop nabídl jiné řešení s pěknou slevou, to ale nepřekrylo zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nízké ceny
    • Komunikace

    Většinu věcí nemají, tak jsem nakoupila dražší věci a stejně mi pošlou ještě něco úplně jiného. Když jim napíšu, že to chci vyměnit tak se diví a následně už neodpovídají.

    Reakce obchodu VeloKrám.cz

    Hezký den Dominiko, děkuji za recenzi, zboží, které jste objednala nebylo skladem a tak jsem Vám po naší dohodě zlevnil zboží kvalitnější ve Vaší velikosti (jednalo se o snowboardové boty) , z naší strany došlo k chybě v barvě helmy na snowboard to jste nám napsala a já hned 29.9. reagoval na mail ( telefonem jsem se vám snažil 3x dovolat - bohužel bez výsledku) v mailu jsem se snažil upřesnit barvu, bohužel až do teď žádná reakce z Vaší strany. Dle mého názoru se neztotožňuji s tím, že Vám neodpovídáme. Komunikace není z Vaší strany, proto budu rád, abyste mi zavolala, helmu vyměníme k Vaší spokojenosti. Lukáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zajímavé ceny zajímavého zboží, které ale není schopen dodat...
    • Zajímavé ceny zajímavého zboží, které ale není schopen dodat...

    Láká zákazníky na zajímavé ceny zajímavého zboží a pak se snaží prodat "náhrasdní" sortiment...

    Reakce obchodu VeloKrám.cz

    Pěkný den pane, děkuji Vám za recenzi. Omlouváme se za zboží, které nebylo skladem. Snažili jsme se Vám vykompenzovat naši chybu. Lukáš