Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po Vánocích liduprázdno, ale pro obsluhu byl evidentně problém
    věnovat se jedinému zákazníkovi. Čekala jsem u okýnka 5-10 minut než se mně jedna ze dvou "vytížených" prodavaček zeptala co chci..
    Smutné. Asi nezažily, co znamená v obchodě např. mystery ...
    Zákazník má přednost např. před zakládáním papíru do obálky..

    Reakce obchodu ROJAL spol. s r.o.

    Dobrý den, mockrát děkujeme za zpětnou vazbu. Tým Rojal.cz. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velice protivne prodavačky
    • na prodejne byli asi 3 prodavacky a z toho 2 protivne jakoby jsem je obtezoval a na neco se zeptat?? to bylo jen odfrknuti vic sem se ani nemel naladu zeptat jestli jeste neco nemaji
    • spatne dane cenove cedulky u zbozi

    už nikdy na prodejnu nepujdu

    Reakce obchodu ROJAL spol. s r.o.

    Dobrý den, mockrát děkujeme za zpětnou vazbu. Tým Rojal.cz. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Domluva s obchodem jak v minulém století. Na otázku kdy přijede řidič z Brodu do Uh mi bylo řečeno že to ani mi v Brodě nevíme. Katastrofa už po několikáté

    Reakce obchodu ROJAL spol. s r.o.

    Dobrý den, děkujeme zpětnou vazbu. Pokud vám obsluha prodejny řekla, že nevědí, kdy řidič přijede, tak to je ve své podstatě pravda. Závozy na prodejny jezdí se 2 hodinovým oknem. Každopádně to nic nemění na tom, že po odeslání objednávky jsme vás na e-shopu a následně také emailem upozornili, že vám napíšeme sms zprávu, jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí na prodejně. Tento postup praktikuje drtivá většina e-shopů v České republice. Pokud si pro zboží přijdete dříve, než vám sms zprávu napíšeme, není možné očekávat, že vám zboží vydáme, když není stavem na prodejně. Tým Rojal.cz. :-)

  • po týdnu čekání na zboží se nikdo neozval, až po mem zavolání mne bylo sděleno, ze zboží vůbec není

    Reakce obchodu ROJAL spol. s r.o.

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a zároveň se omlouváme se za chybu, která byla způsobena nesprávným odpočtem zboží na centrálním skladu. Tým Rojal.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • polovina min. vod Mattoni byla těsně před koncem záruční doby a její chuť tomu odpovídala!

    Reakce obchodu ROJAL spol. s r.o.

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a zároveň se omlouváme se za chybu. Bohužel jste naši prodejnu o problémů neinformoval, a tak jsme nemohli sjednat nápravu (vyměnit za vody s odpovídají trvanlivostí). Tým Rojal.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboří sice dorazilo , ale v tak špatném , ano ŠPATNÉM stavu !!! vše jakoby rozemleté v mixéru!!!!

    Reakce obchodu ROJAL spol. s r.o.

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí zboží, které dorazilo ve velmi špatném stavu a také vaše okamžitá negativní recenze. Bohužel nás nikdo z vaší strany nekontaktoval, abychom mohli situaci vyřešit k vaší spokojenosti (například opětovným zasláním zboží), takže jsme o tomto problému neměli do této chvíle ani tušení. Nemůžeme tudíž jasně vyhodnotit, zda bylo zboží nesprávně z naší strany zabaleno nebo byla chyba na straně dopravce, který s balíkem zacházel příliš nešetrně. Tým Rojal.cz

    • Obchod začal objednávku vyřizovat s více jak týdenním zpožděním a objednávku jsem musela zrušit. Avšak asi po 4 telefonátech mě stále opakováno, že objednávka je odeslána a nebyla to pravda. Takový obchod nikomu nedoporučuji.

    Reakce obchodu ROJAL spol. s r.o.

    Dobrý den, moc se omlouváme za chybu při vyřizování vaší objednávky. Objednávka byla několik hodin po vytvoření označena na expedici nesprávně jako vyřízená, proto se řešila s několika denním zpožděním. V den vašeho telefonátu 15. 1. 2020 bohužel zásilka opravdu z naší expedice odešla (volala jste odpoledne, zásilku si přepravce přebral na naší expedici ráno). Následující den 16. 1. 2020 jste si odeslanou zásilku odmítla převzít. Další den 17. 1. 2020 nám ji přepravce vrátil zpět. Tým Rojal.cz