Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- rychlé doručení
- uhličité koupele vypadají zcela jinak a bylinný polštářek si nepředstavím jako drobky meduňky v maličkém celofánu.
Reakce obchodu Velba.cz
Vážená paní, Gri......,
mrzí náš, že nejste s výrobky spokojena. Naopak dostáváme od zákazníků řadu děkovných dopisů a pochval ke zmiňovaným produktům. Nabídli jsme Vám možnost bezplatného vrácení zboží, kterou jste však nechtěla využít. Všechny naše výrobky důkladně testujeme a vybíráme a snažíme se přiklánět k výrobkům maximálně šetrným k přírodnímu prostředí. Proto se také vyhýbáme levným intenzivním parfémům a preferujeme přírodní esenciální oleje. Za recenzi Vám i tak děkujeme a přejeme vše dobré. -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo špatně zabaleno. Při převzetí byl vnější obal nepoškozený, ale obal uvnitř byl z nevhodného materiálu a špatně zabezpečen s ohledem na váhu obsahu 5 kg.
-
Nedoporučuje obchod
Pytel se solí byl roztržený, velká část obsahu byla vysypána v krabici, která byla neporušená, sůl byla vlhká.
Reakce obchodu Velba.cz
Dobrý den, mrzí nás, že Vám byla zásilka doručena ve stavu v jakém popisujete. Pokud se o problému dovídáme po 3 týdnech od doručení, (z hodnocení Heuréky) nemůžeme již dopravu reklamovat. Zásilky o váze nad 20 kg jsou vždy dopravcem umístěny na spodek kamionu a nesou nad sebou další balíky, často i více jak 200 kg. Obal se může jevit jako neporušený, vnitřní obal však může vlivem velké hmotnosti povolit. (stane se tak u 1 z cca 5000 zásilek). I přes poškozený vnitřní obal je sůl balena do nových speciálně upravených krabic, nehrozí tak jakákoliv kontaminace. Termální minerální sůl, která byla v balení je vždy vlhká, nejedná se o suchý produkt. Výrobek je určen k rozpuštění ve vodě a i případné nadměrné vlhnutí nemá vliv na kvalitu produktu.
-
Nedoporučuje obchod
- Kvalitní zboží, rychlé dodání, dobrá komunikace
- Problém s balením a dodáváním zboží. Již po třetí u nich mám podobný problém. Poprvé jsem si objednala 5 kg soli - kýblík přišel rozbitý (naštěsí jen okraj + víko). Byla to má provní zkušenost s nimi a tak jsem neměla sůl kam přesypat a ona postupně vlhla. Podruhé se mi zásilka ztratila mezi velbou.cz a skladem dopravce. Po mé urgenci mi zaslali okamžitě nový balík a věc řešili sami, za to mají body k dobru. Potřetí jsem si objednala 20 kg soli + nějaké další věci. Balení bylo jednoduché, jen obyčejná krabice + 1 lepenka navíc nahoře. Krabička čaje přišla úplně rozmačkaná. Navíc byl prasknutý pytel se solí (pod švem) a sůl byla kompletně vlhká. Nemůžu říct, že by to byla stoprocentně chyba Velby, protože balík s pytlem soli ležel asi 3 dny u nás na chodbě a při vyndávání menších věcí první den jsem si problému nevšimla. Ale v každém případě balení není dost robustní a já si určitě rozmyslím další objednávku.
Reakce obchodu Velba.cz
Dobrý den,
při přepravě velkého množství zejména velmi těžkých zásilek, může dojít k poškození zboží během přepravy. Pokud se o problému dozvíme po 14 dnech od nákupu a to prostřednictvím hodnocení na Heuréce - což je veřejné fórum, místo kontaktování naší zákaznické podpory, je pak značně komplikované reklamaci řešit. Pokud se obrátíte na zákaznickou podporu na email [email protected] a doložíte nám podklady k posouzení reklamace, jistě najdeme vhodné řešení a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.
Velba.cz -
Nedoporučuje obchod
Dvě balení se solí měla rozbití víka, takže se sůl rozsypala.
Reakce obchodu Velba.cz
Dobrý den, pokud při přepravě zboží došlo k rozbití výrobků, měli jste nás neprodleně kontaktovat. V rámci reklamace bychom Vám zaslali zboží nové. Žádnou reklamaci jsme do dnešního dne neobdrželi, proto jsme Vám nemohli nabídnou pomoc, s řešením vzniklé nepříjemnosti.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Bylo dodáno jiné zboží než jsem objednal
vadnou dodávku zboží jsem reklamoval emailem, nicméně po 4 pracovních dnech nikdo nereagoval na oprávněnou reklamaci.
Reakce obchodu Velba.cz
Dobrý den,
do dnešního dne jsme od Vás neobdrželi ani telefonicky ani elektronicky reklamaci na dodání jiného zboží. V případě, že došlo při expedici k záměně za jiný výrobek, Vám obratem zboží vyměníme. Pokud od Vás tuto informaci nemáme, nejsme schopni na ni reagovat. Následující pracovní den Vás budeme kontaktovat a celou situaci dořešíme k Vaší spokojenosti.