• Výhodné je nakupovat osobně v obchodě. Je dobře zásobený.

    Nevýhodné je nakupovat na e-shopu. Téměř nic v něm není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zajímavé zboží.
    • Přijatelné ceny.
    • V e-shopu měli uvedeno odlišné množství zboží.

    Objednávka byla po dohodě zrušena, na skladě bylo menší množství zboží, než uváděl údaj e-shopu.
    Peníze mi byly ihned vráceny.
    Oceňuji komunikaci obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé dodání
    • Granátové jablko BIO sušená jadérka za 115,-Kč dodáno s prošlým datem minimální trvanlivosti.Zboží jsem vyhodila. Ostatní 3 druhy zboží byly v pořádku.

    Zboží s prošlou minimální trvanlivostí bych si nikdy nekoupila,poslat takové zboží je neseriozní, proto nákup zde nebudu opakovat.

    Reakce obchodu Živá strava

    Dobrý den, paní Černá, záležitost s prošlými granátovými jadérky nás velice mrzí a velice rádi Vám za ně pošleme nové zboží nebo Vám vrátíme peníze.
    Co nás však mrzí daleko více je to, že jste se nám neozvala, ale rovnou píšete negativní recenzi. Práce s ehopem není tak lehká záležitost, jak se možná z povzdálí zdá a ano, poslat zákazníkovi prošlé zboží je velmi hrubá chyba, ale věřte, neudělali jsme to schválně. Jsme jen lidé a v tom množství práce, které s kamenným obchodem, jídelnou a eshopem máme se toto bohužel skutečně mohlo stát. Třeba dárek k objednávkám dáváme každému zákazníkovi, věřím, že i ve Vašme balíčku byl. O tom se však už nikdo nezmíní v recenzi nezmíní... :(

    Do Vašeho emailu jsem Vás požádala o zaslání čísla bankovního účtu, kam Vám budou vráceny peníze za zboží.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný zbytek večera.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoručena část zboží, kontatní osoba neodpovídá na email, telefon nezvedá.

    Reakce obchodu Živá strava

    Dobrý den. O momentální nedostupnosti Vámi objednaného zboží jsem Vás informovala e-mailem po obdržení Vaší objednávky. Z tohoto důvodu objednávky pro jistotu potvrzujeme osobně e-mailem. Objednávka se tedy stává závaznou až potom, co Vám jí osobně potvrdíme, což je uvedeno i v obchodních podmínkách. S Vaší žádostí, zda Vám zboží mohu zaslat po jeho naskladnění jsem souhlasila a navrhla jsem Vám, že Vám zboží dodáme ZDARMA bez jakýchkoli nákladů na dopravu, což jistě není u každého e-shopu samozřejmostí. Doručeno Vám tedy bylo všechno zboží v objednávce potvrzené a v takové případě nelze hovořit o nedoručeném zboží.

    Bohužel od Vás neevidujeme jediný telefonický hovor, ani přijatý ani zmeškaný. Rovněž tak žádný e-mail. V komunikaci došlo k nějaké trhlině, ovšem ne z naší strany a takové nedorozumění nás mrzí. Zákazníci mohou využívat také komunikace na chatu, ze kterého mohou své dotazy zadávat přímo při vstupu na e-shop. Pokud je to v rámci našich možností, přes chat, email i telefon komunikujeme s našimi zákazníky i ve večerních hodinách a o víkendech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Mizivá komunikace se zákazníkem. Zboží, jež bylo objednáno 11.9., došlo až 20.9.!

    Reakce obchodu Živá strava

    Dobrý den paní Křížková,

    velmi mě Vaše recenze překvapila, zřejmě jste si nás spletla s jiným e-shopem, neboť já osobně jsem s Vámi komunikovala jak telefonicky tak několikrát e-mailem a informovala Vás o průběhu Vaší objednávky. Objednávka byla vyřízena včas a ve lhůtě, kterou máme uvedenou v obchodních podmínkách. Vámi objednané zboží nebylo skladem a bylo je třeba objednat u dodavatele a o této skutečnosti jste byla rovněž informována. Dodací lhůtu si může každý zákazník zjistit u jednotlivě vystavěného zboží.

    S pozdravem
    Jelínková Nikol