Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez komunikace

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Bez platby.
    Jakou si představujete komunikaci? Objednal jste si u nás zboží s platbou předem. Objednávku jste doposud nezaplatil. Nebo je zaplacení objednávky podmíněno slevou 10%, o které jste se zmínil v poznámce, že by bylo dobré ji s 1. nákupem dávat?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • je to uz dlouha doba a nic jsem nedostal. Akorat dotaz, zda obchod doporucuji. Moje odpoved muze byt pouze, ze nedoporucuji. Vezmou si penize a nic nedoruci!

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Dobrý den pane Šebo, zakládáme si na tom, aby naši zákazníci byli informováni o tom, co se s jejich objednávkou děje v případě, že nelze vyexpedovat okamžitě. Vy jste si objednal zboží, u kterého je prodloužená dodací lhůta jasně uvedena a kterou několikráte opakujeme v našich oznámeních a emailech. Je to chlazené zboží a jeho naskladňování a zasílání podléhá určitým pravidlům, obzvláště, když se teploty pohybují kolem 30°C. Navíc je v emailu uvedeno, že na přesný termín expedice se můžete kdykoli informovat. Poslali jsme vám aktualizaci vaší objednávky, kde jsme uvedli, že je zboží připraveno a bude odesláno v pondělí. Za případné komplikace, spojené s delší dodací lhůtou se omlouváme. Přísně nastavené podmínky však mají jediný cíl, doručit chlazené potraviny v perfektní kvalitě a chránit vaše zboží a vaše zdraví. Ne každému to může vyhovovat, to chápeme a rozumíme také tomu, že si v tom případě zvolíte obchod, který lépe splní vaše požadavky.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi dlouhá doba dodání, k produktu nemohu nic sdělit , protože ho nemám ☹️

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Dobrý den, omlouváme se za delší dobu potřebnou k vyřízení Vaší objednávky. Jednalo se o výprodejový produkt a potřebovali jsme doskladnit potřebné množství. Měl to ale s Vámi někdo z nás vykomunikovat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nabídka nestandardního zboží
    • Doprava zboží

    Zkusila jsem mimo jiné fermentované boby Natto, které je nutno mít stále chlazené. Nepředpokládala jsem, že budete dodávat přes standardní doručovací službu, kde doprava trvá několik dnů a zboží po tu dobu není v chladu. Zabaleno bylo v nadměrném množství plastového obalu. Jinak je nabídka obchodu dobrá a s jinými věcmi nebyl prpblém.

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Děkujeme za objednávku i za hodnocení, i když nám připadá docela nefér.
    Píšete, že jste nepředpokládala, že budeme doručovat přes standardní službu a přitom jste si nevybrala doručení na adresu, ale sama jste si v objednávce zvolila PPL ParcelShop. I přesto, zásilka byla na výdejní místo doručena následující den po podání v 15:25min, zavírací doba je v 18:00, což jste věděla předem, čas se zobrazuje při volbě druhu dopravy. Zásilku jste si vyzvedla až na druhý den. Nepřiobjednala jste si ani doporučený chladicí materiál, dali jsme vám ho k zásilce zdarma. Chlazené zboží dodáváme od r. 2014 a troufáme si tvrdit, že máme postup celkem vychytaný, tak aby nedocházelo ke škodám na majetku ani zdraví. U tohoto druhu zboží však předpokládáme jistou míru součinnosti zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Poslali mi drahé psí granule před expiraci

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Poslali jsme 10kg granule Perro s dobou trvanlivosti cca 2,5 měsíce. Dostali jsme je na sklad od distributora značky pro ČR v tom samém týdnu, kdy jsme je zákaznici odeslali, aniž by nás napadlo kontrolovat datum spotřeby. Předpokládali jsme, že u nové dodávky bude expirace delší. Paní nás kontaktovala s tím, že jej její pes nestihne spotřebovat. Uznali jsme, že 2,5 měsíce není dlouhá doba, omluvili se, paní vše vysvětlili a nabídli na výběr z následujících řešení: zrušení koupě a vrácení platby, výměny zboží, nebo dodatečnou slevu na zboží.
    Dle našeho názoru jsme udělali vše, co se dalo dělat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrý výběr
    • Rozumné ceny
    • Poštovné zdarma při větším nákupu
    • Posílají i chlazená jídla
    • Špatná komunikace. Na zboží čekám týden a půl, dnes už snad dorazí. Chápu, že obchod čeká na dodání objednaných položek od dodavatele, ale nechápu, proč se o tom dovím až když po týdnu sám zavolám. Tohle by měl obchod komunikovat automaticky. Včera mělo být zboží odesláno (podle informací z telefonu), ale opět mi nepřišla žádná notifikace. Objednával jsem tento měsíc zboží z více než 10 online shopů a tento byl jediný, který neposílal aktualizace ke stavu objednávky.

    Možná tady nakoupím v budoucnu znova, protože nejsou nesmyslně předražení jako jiné obchody, a mají široký výběr ingrediencí pro různé typy jídel. Chtělo by to zlepšit informování o stavu objednávek. Ale aspoň zvedli telefon...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Chtěla jsem podpořit malého podnikatele a nakoupit produkty, které běžně kupuju v Tescu, u menší české firmy, ale bohužel doba dodání je moc dlouhá i na malou firmu. Objednávala jsem 25.4., dnes je 6.5. a zboží stále nemám. Včera přišel email, že je na cestě, tak snad dorazí (po 13 dnech)

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Děkujeme za objednávku i za podporu našeho obchodu. Objednala jste si specifické zboží v kombinaci s dopravou, kterou pro tento druh zboží nedoporučujeme (je to uvedeno u výběru dopravy). Toto zboží je na objednávku do týdne - uvedeno v dostupnosti zboží a Vámi zvoleným dopravcem nelze zaslat méně než 2 dny před dnem volna (víkendy, svátky). Minulý týden byl svátek. Balíček jsme odeslali v nejbližší možný den. Jelikož za zboží i doručení neseme plnou zodpovědnost, posíláme jej tak, aby to bylo bezpečné a nestalo se, že zůstane někde na depu. V emailu uvádíme přibližný termín s tím, že vás o přesnějším termínu rádi informujeme. stačí se jen zeptat, např. emailem. Snažíme se v komunikaci udělat maximum, stejně tak v možnostech výběru dopravců, a je možné, že pokud by stížností bylo více, budeme nuceni zasílání těchto produktů přes Zásilkovnu zrušit . Každopádně děkujeme za zpětnou vazbu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opravdu dlouha dodaci lhuta. A pak dostanu dotaznik, ale zadne zbozi nebo nformaci kdy dorazi. :(

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Děkujeme za objednávku. Každopádně platí do puntíku to, co v předchozím případě: chlazené zboží na objednávku + velikonoce. Některé věci jdou snadno, jiné složitě a přes některé se prostě nedostaneme, ani kdybychom 100x chtěli. každopádně bychom se ohradili, že jste nedostala informaci, odeslali jsme minimálně 2 emaily, kde byla informace o lhůtách, ve kterých nyní doručujeme. Dnes Vám zásilka odešla a stejně tak email od PPL. Tak či tak, přejeme pěkné dny a pevné zdraví.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chápu dnešní situaci, ale po 10 dnech nebylo ještě ani odesláno.

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Dobrý den,
    důvod je prostý. je to kombinace několika faktorů: specifické zboží (chlazené), které je na objednávku a objednáváme je čerstvé a velikonoční svátky, které pozdržely naše dodavatelské objednávky. Přitom stačilo se jen zeptat.
    Dnes Váš balíček odesíláme, snad budete alespoň s doručením a obsahem více spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ochotná reakce
    • nedošlo jedna položka
    • jedna položka přišla s expirací dne, kdy dorazilo
    • jedna položka měla následně jenom 5 dní do expirace, možná nicotnost, ale myslím že při podobném druhu zboží by to mohlo být alespoň 14 dní

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Děkujeme za objednávku i za zhodnocení. Chyba v expedici nás mrzí. Dnes jsme Vám na naše náklady poslali chybějící i expirované zboží. Snad jsme to alespoň trošku napravili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo během deseti dnů po zaplacení částky a ani se mi nikdo neozval. Tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Vážená paní, snažíme se dělat maximum pro spokojenost naši i našich zákazníků, ale nemožné neumíme. Tak těsně před svátky může dojít ke zpoždění v logistice. Celý týden , kdy polovinu pracovního týdne tvořili sváteční dny, měli dopravci dovolenou a balíčky nesváželi. Dnes je neděle. Vaše objednávka bude expedována zítra, kdy v PPL opět pracují. Přejeme pěkný konec roku a do nového roku více důvodů ke spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • spokojenost s kvalitními produkty
    • nedorazily všechny produkty, které jsem zaplatil
    • problémy s logistikou, opoždění

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Děkujeme za objednávku, týden před vánocemi se bohužel problémy s logistikou mohou vyskytnout. 1 produkt jsme poslali dodatečně na naše náklady. Snad je nyní vše v pořádku. Pěkné svátky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávala jsem dceři zásilku 12.10. , bohužel dnes je 24.10. a ještě zboží nedorazilo. Čekala jsem rychlejší službu na kterou jsem zvyklá z jiných internetových obchodů .

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Dobrý den, po přijetí objednávky jsme vás informovali o termínu odeslání. ten jsme dodrželi. Balíček odešel od nás 22.10. Objednávali jste specifické zboží, u kterého je uvedena delší dodací lhůta v kombinaci ze způsobem dopravy, který pro dané zboží nedoporučujeme (je to zřetelně uvedeno v názvu dopravy a nelze to přehlédnout). I přesto jste zvolili tento způsob dopravy, což jsme respektovali, ale bohužel dopravce nedoručil zásilku do druhého dne. Bylo by to i tak řešitelné, stačí nás o problému informovat (emailem, telefonicky). Je nám líto komplikací, ale bohužel ne vždy za vše můžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednával a platil jsem vitamíny již 12.7., informace byla, že to může trvat déle skrz naskladnění. 16.7. přišel e-mail, že během tohoto týdne to bude opět naskladněno. Pořád nic nemám a ještě mi přišel dotazník o spokojenosti. Nehoří to, obchod jsem nijak extra neprocházel, protože je jeden z mála kde je v čr k distribuci VEG1, ale z objednávky pořád nic nemám.

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    To nás trošku mrzí. Objednávka se týká zboží, u kterého je uveden status "VYPRODÁNO - naskladnění do 30 dnů", ještě jsme poslali informativní email s upřesněním, kdy by mělo být zboží skladem. Rádi bychom měli vždy vše skladem, ale z různých důvodů to není reálné, proto informujeme u zboží o jeho dostupnosti a od zákazníků očekáváme, že tuto informaci vezmou v potaz.
    Aktualizace: zboží jsme naskladnili a bylo odesláno ten samý den 27.7.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Skvělý výběr věcí
    • Dlouhá dodací lhůta a nekomunikace obchodu

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Děkujeme za váš nákup i čas k vyplnění hodnocení. Doba odeslání se prodloužila specifickým zbožím, u kterého je uvedeno, že je na objednávku v kombinaci s dopravou Uloženka, kde v zájmu zachování kvality zboží odesíláme ve dnech po - st. Včera bylo pondělí = balíček byl odeslán.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost,nekomunikace, absolutní lhostejnost

    Objednala jsem si zboží ještě pred vánoci, obdržela jsem mail pouze s vyjádřením, že některý z artiklů nebo zadaný počet nemají skladem a že zboží obdržím NĚKDY!!! během ledna. Na mail který z artiklů nebo o jaký počet š jedná, že bych jej z objednávky vynechala, mi nebylo dosud ani odpovězeno,nedostala jsem ani žádné jiné vyjádření. Dnes jsem objednávku zrušila. Obchod už nikdy nevyhledám.

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Nebyli jsme schopni vykrýt objednávku z důvodu nedostupnosti zboží, o čemž jsme vás informovali a váš email jsme bohužel přehlédli. Za to se omlouváme, více jsme vám zaslali v emailu. Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mám objednáno a zaplaceno víc než 10dní a zboží nikde, prý zjištujou kvalitu čaje....

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Vážená paní, objednala jste si zboží, u kterého bylo uvedeno, že není skladem. Telefonicky jsme spolu minulý týden hovořili a navrhovali jsme vám vrácení platby. Vy jste upřednostnila počkání na výsledek laboratorních testů (neprovádíme my, ale certifikované pracoviště), které mají otestovat zdravotní nezávadnost dováženého čaje. Byla to vaše volba, kterou jsme se jen snažili respektovat. Vaši objednávku tedy rušíme a platbu vracíme na váš účet. Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím, měla jsem v objednávce víc jak 10 různých produktů za 2800Kč, a obchod mi po několika dnech po (asi automatickém) potvrzení objednávky sdělil, že má objednávka byla stornována z důvodu nedostupnosti produktů.. ??? -a to že budou rádi když u nich příště nakoupím beru trošku jako výsměch "-)
    • viz výhody.

    pokud je vám jedno kdy a zda zboží dorazí-tak je to ten pravý :)

    Reakce obchodu VeganStore.cz

    Dobrý den, objednala jste si zboží, u kterého bylo v době objednávky uvedeno, že není skladem a že budete informována o dostupnosti tohoto zboží. Bohužel, nebylo v našich silách toto zboží zajistit. Není už na trhu v ČR dostupné. Omlouváme se za neaktuální zařazení zboží této značky a děkujeme vám za důležitý podnět k zlepšení našeho internetového obchodu. Zajistíme lepší a včasnější informovanost zákazníka o (ne)dostupnosti některého zboží.