Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná komunikace ze strany obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Doposud bez problémů, nyní zmatky. Mám hodnotit zboží které jsem neobjednal. Objednané zboží skladem, nidméně za 8 dní nedorazilo potvrzení, že si mohu zboží vyzvednout, na prodejně není skladem prý.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Při objednání bylo vše skladem, zboží dodnes nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednávce dorazí mail, "počkejte na zprávu z obchodu, až bude připraveno k vyzvednutí".
    A zpráva nedorazí nikdy.
    Je to několikátý případ, stále stejné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zatím nedostal. Služba PPL již po třetí pošle vždy ráno SMS a pak nedoručí. Telefony nebere.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace ,snaha řešit problém
    • Dlouhé dodání

    Chápu ze je sezóna ale čekat na zboží co je skladem i potvrzené skladem přes týden je za mě v dnešní době strašně moc .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží doručeno velice rychle, ale jedná položka chybí a komunikace s eshopem je mizerná
    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    4.6. zaplaceno převodem na účet, 5.6. přišla faktura. Do 11.6. žádná informace o zpracování nebo odeslání zásilky a u objednávky stále stav Zpracováno IS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Veškeré zboží měli skladem, pak napsali, že nejdříve za dva týdny. Peníze nevrátili automaticky, 3 zbytečné e-maily. Veškeré informace měli.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo inzerováno skladem. Potvrzení objednávky přišlo obratem a 2 dny se nic nedělo. Na můj mailový dotaz na stav objednávky nikdo nereagoval. Další den nikdo nezvedal telefon, ale přišla sms, že pracovníci intenzivně pracují na vyřizování objednávek, ať napíši e-mail. Napsal jsem druhý e-mail ohledně stavu objednávky. Za několik hodin jsem obdržel odpověď, že zboží nemají, ale za 14 dní by mohlo být naskladněno. Naštěstí jsem chtěl platit při odběru a objednávku jsem zrušil. Pak už se nikdo neozval.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nevěděl jsem jestli zboží dojde za týden nebo za rok. Po zavolání do obchodu kdy asi mám očekávat zboží ,byla paní nepříjemná až arogantní.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Baretii pro medováhu jsem rozhodně neobjednával...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Špatný přístup k reklamaci.

    Zboží nebylo dodané ve fakturovaném množství a po tel. reklamaci jsme byli odkázány na reklamační odkaz. Za více jak týden nemáme reklamaci vyřízenou a ani nikdo nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nestíhá v sezóně vyřizovat objednávky. Včely nepočkají až něco co je skladem dorazí až za 14 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nevím jestli chyba dopravce nebo obchodu, ale 3 kila mezistěn totální šrot.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    ???

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží vůbec nebylo doručeno.
    • Žádná komunikace obchodu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem, ale k vyzvednutí až 10 dní po zaslání objednávky.
    Komunikace žádná. Dovolat se na telefon není zrovna jednoduché, ale když se dovoláte, informaci dostanete - i když v mém případě ne takovou, jaká by mě potěšila.
    Kdybych si ale nezavolala, nikdo by mě nekontaktoval, že zboží skladem vlastně vůbec není skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží objednáno a zaplaceno 19.11.2023 a je ticho po pěšině

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neobdržel jsem email s přístupem a návodem do srdce.