• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po vice jak 5 tydnech obchod nedorucil objednane zbozi bez jakekoliv komunikace nebo omluvy.

  • Nulová komunikace, hrůza.

  • Zboží sdělili,že je skladem a do 28.12.2020 nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsem velice nespokojený, nemám žádné informace o mě zásilce. Nedostal jsem ani odpověď na můj mail-dotaz v jakém stavu je má objednávka.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace s obchodem ač jsem jim psal
    • Žádné info o objednávce

    Reakce obchodu Vaseposilovna.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu v komunikaci. Objednával jste zboží, které je v současné době nedostupné. Je to uvedeno v e-shopu.
    Naši chybou Vám o této skutečnosti nepřišlo dodatečné upozornění ani reakce na Váš dotaz.

    Za Vasiposilovnu.cz

    Aleš Rohlík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží v e-shopu mají označeno skladem, který skladem není

    Přišel mail, že objednávka je nepotvrzená a 10 dní je ticho po pěšině, přestože v e-shopu bylo zboží jasně skladem!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodává objednané zboží

    nakupujte někde jinde!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlá reakce
    • dobrá komunikace
    • doprava s montáží
    • nepřesný popis
    • uměle vylepšená barva stroje
    • nesouhlasí se skutečností
    • slibovaný dárek spočívá v dokoupení volit.příslušenství za sníženou cenu
    • místo výrazně lesklého bílého stroje-ozdoby každého interieru- nevýrazná až šedá barva

    Snaživý obchod, ale ne vše je na 100%
    stroj se mi ale nechtělo již vracet, takže tak trochu moje chyba

    Reakce obchodu Vaseposilovna.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Přihlédnu-li k tomu, že jste spokojen s komunikací, rychlostí dodání i nabídkou dopravy s odbornou montáží, zdá se mi osobně poněkud nepřiměřené dát našemu obchodu status: „nedoporučuji“.

    Používáme fotografii výrobku, která je poskytována přímo výrobcem. Tuto fotografii používají všichni prodejci včetně samotné Heureky, coby oficiální materiál. Náš obchod tedy v žádném případě fotky neupravuje a nemění barvu výrobků.

    K většině produktů nabízíme různé kombibace benefitů jako je doprava, montáž a dárek. Podmínky vždy záleží na konkrétním produktu a jeho ceně. Jsou produkty, kde je možné využít všech tří benefitů a příslušenství je zcela zdarmai i v případě montáže.
    U levnějších prodůktů jsou nabízeny menší dárky nebo příslušenství za zvýhodněnou cenu. Každý zákazník si může zvolit pro něho nejzajímavější kombinaci.

    Mrzí mě Vaše nespokojenost, ovšem jak sám píšete, přístroj jste měl možnost z důvodu nespokojenosti s jeho barevným provedením vrátit přímo na místě, věc se dala řešit ihned s technikem, který Vám jej montoval. Osobně si myslím, že se jedná o velmi kvalitně provedený trenažer a byla by jej škoda zatracovat jen kvůli použitému barevnému odstínu. Věřím tedy, že i přes počáteční zklamání budete s výrobkem dlouhodobě spokojen a oceníte jeho kvalitu.

    S přáním hezkého dne


    Aleš Rohlík
    Kettler-online.cz

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Již týden čekáme na opravu nebo výměnu poškozeného zboží.
    • Neschopní montéři, vevyzkoušeli zboží a špatně složili a tím poškodili.

    Pokud narazíte na kousek bez závad, bude asi fajn, nám se to nepodařilo.

    Reakce obchodu Vaseposilovna.cz

    Dobrý den,

    naprosto chápeme nespokojenost zákazníka s tím, že mu byl dodán vadný kus což bylo zjištěno v následujích dnech po uskutečnění dodávky. Při zběžném testu po sestavení nebyla závada odhalena.
    I přes pozdní denní dobu, kdy byla montáž prováděna měl být test z naši důkladnější.

    Z naši strany bohužel došlo nepozorností při dotahování krytu k narušení kabelu zajištující měření tepové frekvence, to ale nemělo vliv na zásadní problém, kterým je špatná funkčnost ovládání zátěže.

    Po nahlášení závady zákazníkem byl ihned předán požadavek na servisní oddělení, bohužel se nepovedlo zajistit řešení problému během prvních pěti pracovních dní po jeho nahlášení. Z tohoto důvodu byla nabídnuta výměna za nový kus v nejbližším možném vyhovujícím termínu a kompenzace za vzniklé komplikace.

    Vzniklá situace, ke které došlo a ke které dochází pouze ve vyjimečných případech nás velmi mrzí a omlouváme se za ni. (zboží je vybalováno a montováno u zákazníka, případný problém nelze odhalit předem). Vždy se v takovém případě s ohledem na okolnosti snažíme problém operativně řešit.

    Spokojenost naších zákazníků je pro nás zcela zásadní.

    Za Kettler-online.cz

    Aleš Rohlík

    • zadne neznam

    Reakce obchodu Vaseposilovna.cz

    Dobry den, vzhledem ke statnim svatkum a personalnimu vypadku v nasi firme jsme se se zakaznikem domluvili na terminu, ktery je o nekolik dni pozdejsi nez je u nas bezne. Vzhledem k tomu, ze se jedna o zbozi vcetne montaze, neni mozne jej pouze zaslat. Z tohoto duvodu je dodaci lhuta nekdy delsi, nez u polozek, ktere se pouze zasilaji. Je vzdy nutne spojit celkovou trasu v den montaze s casovymi moznostmi zakaznika.

    Za delsi dodaci lhutu v radu nekolika dni v tomto propade se omlouvame.

    Kettler-online.cz