Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nekompletní dodání zboží

    Objednal jsem postel s rošty. Došel jen jeden rošt. Po urgenci poslali i druhý. U každého z roštu chybělo sedm vrutů.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatná komunikace s pracovníky obchodu.

    Reakce obchodu vase-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za čas, který jste věnovala napsáním Vašeho vyjádření na náš obchod.
    Každý názor zákazníka je pro nás cennou záležitostí, neboť nám poskytuje informace k vylepšení nepříjemných situací.
    Je nám líto a omlouváme se Vám za pochybení ze strany přepravní společnosti, která Vám včas nedoručila objednávku. Po obdržení dané informace jsme se však obratem pustili do nápravy celé záležitosti.

    Věříme, že z dané situace jsme si vzali ponaučení pro podruhé a tato nepříjemnost se už nebude opakovat.
    Budeme však rádi, pokud nám do budoucna poskytnete šanci na nápravu. Opět zavítáte na naše stránky a opět Vám něco padne do oka.
    S pozdravem, tým vase-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zajímavé ceny
    • Zboží, které bylo uvedeno, jako skladem, skladem nebylo a ani se nikdo neobtěžoval dát vědět, takže po páteční objednávce následoval můj pondělní telefonát s dotazem na stav objednávky a informace od prodejce, že zboží není skladem a ani brzy nebude

    Dřív ano, byli jsme spokojení, ale podražili a služby se taky zhoršily, takže půjdeme jinam...

    Reakce obchodu vase-matrace.cz

    Hezký den vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že objednávka a dodání neproběhlo dle Vašich představ. Bohužel stává se, že nějaká položka je chvilku vyprodaná. Máme plný sklad a vždy upozorňujeme zákazníci na případně zpoždění v expedice zboží. Pokud zákazník na objednávku spěchá rádi doporučíme podobnou matrace která je skladem.
    Právě ve Vášem případě v pondělí jste zavolal dřív, než jsme dostali k vaši objednávce podle pořadí. Objednána matrace byla naskladněná ve středu, ale bohužel jste v pondělí objednávku zrušil.

    Za nastalou situaci se Vám velice omlouváme. Věříme, že i v budoucnu opět zavítáte na naše stránky a opět Vám něco padne do oka.
    Přejeme Vám krásný den. Tým vase-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podmínkou uzavření obchodu je telefonování

    Vůbec jsem nepochopil, proč je třeba potvrzovat objednávku telefonicky. Pokoušeli se to vysvětlovat tím, že zákazníci se pletou v rozměrech. Popravdě si neumím představit množství zákazníků, kteří neumí vzít do ruky metr a objednají špatný rozměr typizovaného výrobku. Objednal jsem pak zboží u jiného obchodu a tam vše proběhlo OK bez telefonování.

    Reakce obchodu vase-matrace.cz

    Dobrý den

    děkujeme za Váš názor a hodnocení, vážíme si ho. Z praxe víme, že existují zákaznici, kteří omylem objednali špatný rozměr matrace. Všichni jsme lidé a občas děláme chyby. Doprava matrace je docela drahá kvůli objemové zásilce, proto máme za pravidlo ověřit správnost rozměru. Taky upozorňujeme zákazníky na možný způsob platby a ptáme se na požadavky na termín dodání zboží.
    Chceme, aby naši zákaznici měli radost z nákupu a neměli starosti s výměnou špatně objednané matrace.
    Hodně naších klientu rádi dostávají informace o své objednávce a kladou otázky.

    Za pět let jste první zákazník, který je zklamaný ze zákaznického servisu, proto za nastalou situaci se Vám velice omlouváme.
    Pevně věříme, že nám to odpouštíte i v budoucnu opět zavítáte na naše stránky a opět Vám něco padne do oka.

    Přejeme Vám krásný den.
    Tým vase-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Slibují dodání do 48 h a já čekal 14 dní na vyřízení objednávky a pak další týden na dodání dopravcem.

    Reakce obchodu vase-matrace.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že objednávka a dodání neproběhlo dle Vašich představ. Objednávku jste udělal 23.12.2020 odpoledně.
    Bohužel v předvánočním období se kvůli velkému počtu objednávek stává, že nemůžeme odbavit všechní objednávky za jeden den. Vaši objednávku jsme předali dopraví společnosti hned po Vánocích.
    Mezí svátky dopravní společnost měla dva dny volna a nedoručovali objednávky 30.12.2020 a 31.12.2020.
    Upozornili jsme Vás telefonický, že mezí svátky objednávka nebude doručená. Objednaná matrace Vám byla dodaná v pondělí 04.01.2021 dopoledně. Za nastalou situaci se Vám velice omlouváme.
    Věříme, že i v budoucnu opět zavítáte na naše stránky a opět Vám něco padne do oka.

    Krásný den a hodně zdraví Vám přeje tým vase-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Uvádí se, ze matrace bude doručena do 48h, za 48h jsem volala kde je metrace a bylo mi receno, ze neni skladem ač bylo na strankach uvedeno, ze maji skladem, tak mi paní rekla, ze teprve budou naskladneny az za tyden a ze se omlouvá. Ze strany obchodu nebyla zadna snaha, aby informovala zakaznika co se deje ci nedeje, tak jsem jim rekla, ze chci zrusit objednavku. A v pondeli mi pan volal, ze jestli mi muzou matraci dorucit a ze se jeste jednou omlouváji a poslali mi jako darecek polstar. Za sebe tento obchod uz v budoucnu nebudu poptávat.

    Reakce obchodu vase-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za čas, který jste věnovala napsání této recenze. Vážíme si i negativního hodnocení.
    Je mi líto, že jsme pro Vás nedokázali zajistit matrace v původně stanoveném termínu. Tuto položku jsme měli vyprodanou pár dnu. Dodavatel nám prodloužil termín dodání o dva dny. Po naskladnění této položky jsme Vás s omluvou telefonicky kontaktovali a informovali vás, že máme matrace skladem a pokud je objednávka aktuální můžeme ji odeslat. Jako omlouvu za čekání jsme Vám poslali polštář jako dárek.

    Omlouvám se za zdržení vašeho balíčku.

    S přáním hezkého dne tým vase-matrace.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.