-
V pondělí objednáno v úterý dodáno Profine NEW Dog Adult Chicken & Potatoes - 15 kg a k tomu 3 kg pro velká plemena. Pytle dorazili dnes v krabici zabalené poštou. Objednal jsem je omylem. Stane se že se člověk přehlídne a odstřihne nad pojistkou pytel. Po komunikaci jak po emailu tak po telefonu mi firma odmítá jak pytle vyměnit a doplatit rozdíl za jiné tak sděluje " koupíš poraď si sám když omylem otevřeš ".
-
Objednávala jsem i dříve,ale poslední dobou katastrofa a vrchol byl dnes, kdy mi došlo zboží, granule pro psy Profine akce 15+3kg jako dárek, 15 kg přišlo, ale v jednokilových baleních a 3 kila jako dárek chybí. Když zavolám na eshop, tak je mi prakticky řečeno, že váha odpovídá, a že to by mohl říct každý. Opravdu si myslí, že po těch objednávkách co jsem jim tam už udělala, by mě nějaký tři kila donutily,abych si vymýšlela? Každopádně toto byl můj poslední nákup na tomto eshopu. Naštěstí jich je tolik, že si člověk může vybírat. Tohle opravdu nemám zapotřebí.
-
NAPROSTA NESPOKOJENOST!!! Zbozi objednano pred tydnem a ihned zaplaceno a stale zadne informace ani zadne zbozi. Pani na infolince velice arogantni a neprijemna, nyni mi ,,radeji" jiz nikdo nebere telefon. Nic obdobneho se mi jesre nestalo a nakup na tomto e-shopu rozhodne nedoporucuji.
-
Vážení,
Vaše jednání považuji za extra neseriózní a neslušné. Objednával jsem od Vás granule pro kočky, ale ani po emailovém upozornění a urgenci jste nebyli schopni poslat zboží správně. Naopak jsem byl ujištěn, že šlo o omyl, že zásilku přebírat nemám (čtyři velké balení granulí místo dvou), a že správné zboží jste již zaslali. Ovšem nepřišlo a po telefonickém dotazu jste mi odpověděli, že zboží ve skutečnosti odesláno nebylo. A ačkoliv jste slíbili prověření stavu a zavolání zpět, už se mi nikdo neozval. Celým tímto slibováním jste mi akorát způsobili komplikace, protože uvádíte nepravdivé informace, nekomunikujete, a ačkoliv jsem zboží potřeboval včera, musím ho teď koupit jinde. Za další neslušnou věc považuji, že se do emailů a telefonu ani nenamáháte představovat, takže se pak nedá ani zjistit, kdo email nebo hovor vyřizoval.
Ceny máte stejné, jako řada jiných eshopů, ale jednání problematické, Váš obchod určitě nedoporučuji.
Petr Z.
-
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklé komplikace. Vše ale vzniklo tak, že jste si v našem systému udělal více objednávek a když jste chtěl objednávku měnit, byla již u dopravce a na cestě k Vám. Proto jsme vše museli posílat znova a vy jste mezitím objednávku stornoval.
-
-
Kupuji ssvým kočkám konzervy Nuevo,ale ne ve Vašem e-shopu,protože bych za chvilku byla bezdomovec,máte šíleně vysoke ceny,já nakupuji jinde a to o jednou tolik méně za konzervu,než za kolik ji máte Vy.
-
Dobrý den,
ceny zboží pro naše stálé zákazníky upravujeme téměř každý den.
Abychom mohli našim zákazníkům poskytnout nadstandartní služby v podobě dopravy zdarma, balení zboží do kvalitních krabic, odborného poradenství po telefonu, možnosti doručení zboží i v sobotu a řady dalších, nemůžeme být nejlevnější na všechen sortiment. Pokud se podíváte na ceny granulí pro kočky pro registrované zákazníky, budete určitě příjemně překvapena. V případě dalších dotazů neváhejte využít naši infolinku.
-
-
Všechny granule balíme do kvalitních papírových krabic, abychom předešli natržení pytlů během přepravy zboží dopravcem.
-
Dobrý den, bohužel těžko ihned reklamovat, když roztržení pytle na vnitřní straně po celé délce je schováno -překryto dalším pytlem. tři pytle na sebe položené a roztržené strany schovány dovnitř. vše zabaleno do folie.
-
Dobrý den,
veškeré objednávky od nás odchází ve 100% stavu a bez poškození.
Pokud vidíte, že je obal porušený, je možné objednávku reklamovat hned u přepravce, sepsat s ním protokol a zboží nepřebrat. V případě, že to zjistíte až po rozbalení, kontaktujte nás.V tomto případě zákazníkům měníme obratem zboží za nové. -
Tak dnes přišly objednané granule- tři pytle ale dva roztržené-a evidentně balené už roztržené. Proč to nenapíšete že prodáváte roztrhané pytle a nedáte slevu!!!