Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    obchod OK, výrobek - zmetek !

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Těší nás spokojenost s našimi službami. Co se týká nespokojenosti s našim výrobkem, kontaktujte naši infolinku ohledně dořešení situace.

    Přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Otravuji a ještě ani zboží neposlali.

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci.

    Na zkvalitnění našich služeb stále pracujeme, proto Vás prosíme, abyste v případě komplikací či nejasností s Vaši objednávkou kontaktoval naši podporu telefonicky nebo e-mailem.

    Přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V nabídce uveden symbol dodání 5-7 dní. Po zaslání e-mailu objednané zboží není skladem . KLAMÁNÍ SPOTŘEBITELE ?

    Nabízené zboží po zaslání objednávky nebylo skladem .

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a tímto se omlouváme za vzniknuté komplikace.

    Na zkvalitnění našich služeb stále pracujeme, proto Vás poprosím o kontakt na náš e-mail nebo infolinku, kde se budeme snažit s Vámi situaci dořešit.

    Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    soft na kterém je možné stáhnout potřebnou aplikaci je v čínských znacích, které příliš neovládám. nulová komunikace o problému, nebyl dodán ani český návod k obsluze. Tragédie.

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Na zkvalitnění našich služeb stále pracujeme, proto předáme Váš požadavek kompetentním k řešení, aby byla situace vyřešena k Vaší spokojenosti v co nejkratším čase.

    Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    nebyly schopni sjednat dopravu kde by byla možnost uložení a následně možnost zákazníka zaplatit si vynesení do patra,což všechny obchody,které dodávají velké věci zajišt'ují automatiicky ,doručili křeslo s roztrženou podšívkou,čehož si museli všimnout při balení

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniknuté komplikace.

    Na zkvalitnění našich služeb stále pracujeme, proto Vás poprosím o kontakt na náš e-mail nebo infolinku, kde se budeme snažit s Vámi situaci dořešit.

    Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • No asi zadna

    Objednal sem polstarek pro pritelkyni jelikoz ma sedavou praci u pc. Uz sou to minimalne 2 mesice a porad nic ani se nikdo neozval. Takze za me ne e a pokud si to precte unizdrav tak obj rusim polstarek uz mam

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Mrzí nás Vaše negativní zkušenost .
    Věříme, že v budoucnosti se podobná situace nezopakuje a budete s nákupem u nás spokojení.
    Děkujeme a přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    • Míč neodpovídá popisu, je menší. Reklamovala jsem, odstoupila od smlouvy a chtěla míč vyměnit - tvrdili, že je nutné dofouknout. Přiloženou pumpičkou není možné, je to šunt. Doptávala jsem se detailů, jak moc (na jaký tlak) mohu míč dofouknout a za 2 měsíce neodpověděli. Vymlouvají se na výrobce. Reklamace z mé strany nebyla za celou dobu uzavřena. Nekomunikují. Je to beznaděj - eshop rádoby dobrý, ale je to jen přetvářka.

    NEDOPORUČUJI, NEKOMUNIKUJÍ. Reklamaci neuznali, informace nedodali, zboží neodp

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniknuté komplikace.

    Na zkvalitnění našich služeb stále pracujeme, proto Vás poprosím o kontakt na náš e-mail nebo infolinku, kde se budeme snažit s Vámi situaci dořešit.

    Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • široký výběr testů, dobrá cena
    • špatná komunikace, dlouhá dodací doba, české manuály pouze na webu, nefunkční lancety

    Nedůvěryhodný obchod, nekvalitní testy, české návody pouze na webu, nefunkční lancety

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Mrzí nás komplikace, které nastaly s Vaší objednávkou. Bohužel není možné vždy úplně ovlivnit naskladnění zboží od dodavatelů. Návody k použití, které je možné dohledat pouze na webu, jsou součástí ekologického myšlení většiny firem, proto jsme se i my přidali k tomuto trendu.

    Na zkvalitnění našich služeb ovšem stále pracujeme.

    Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rozbilo se první den , prasklá horní části

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den, mrzí nás komplikace, kterou máte se zbožím. Nevhodné zboží máte právo vrátit do 14ti dní od zakoupení. V tomto případě nás, prosím kontaktujte. Děkujeme a přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo později, než bylo inzerováno na stránkách obchodu.

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost.

    Uděláme vše proto, aby se naše služby v tomto ohledu zlepšily.

    Přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je šmejd

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste se zbožím spokojeni. Jestliže nejste se zbožím spokojeni, máte právo na odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě.

    Přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl jsem velmi zklamaný. Spousta nedostatků. Za ty peníze by měl tento obchod fungovat jinak,ale co už v této době můžeme chtít. Raději se ani nebudu více rozepisovat.

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Mrzí nás Vaše negativní zkušenost a pokusíme se tyto nedostatky vylepšit v další spolupráci s Vámi.

    Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží, jsem vrátila ,ale PPL mi ho dovezli zpět jako nedorucitelné. Nevím proč …. Zboží budu vracet znovu, podle toho jak mi rychle vyřídite navratku, potom napisu recenzi.

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené komplikace.

    Věříme, že byla situace vyřešena ve spolupráci s našimi pracovníky na infolince.

    V případě jakýchkoli komplikací nás neváhejte kontaktovat.

    Přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    matrace se po dvou měsících začala rozlepovat a visco vrstva trhat uprostřed matrace, komunikace ohledně reklamace katastrofa, obchod se neustále odvolává na dodavatele matrace BENAB, který ale nekomunikuje, kdyby byl nějaký problém s polohovatelnou postelí Burmeier, tak asi budu muset volat do Německa nebo nevím jak si to UNIZDRAV představuje, jediná výhoda obchodu je snad cena a firemní rozvoz.

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené komplikace.

    Podle informací v systému vidím, že situace s reklamací je v řešení, proto věřím, že vše je na dobré cestě.
    V případě jakýchkoli otázek neváhejte kontaktovat naši infolinku.

    Přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod nemá reálný počet kusů zboží skladem
    • Obchod nemá reálný počet kusů zboží skladem,po objednání vám napíší že zboží není skladem,poté čekáte na vrácení zaplacené částky.

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den
    omlouváme se za vzniknuté nedorozumění.

    Bohužel vzhledem k velkému počtu objednávek může někdy nastat situace, že se zboží vyprodá a tím pádem se neukazuje reálný počet kusů na skladě.

    Snažíme se vyjít našim zákazníkům vstříc a proto uděláme vše, aby tato situace už nenastala.

    Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přes týden se nikdo neozval,objednávku jsem zrušila

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost.

    Uděláme vše proto, aby se naše služby v tomto ohledu zlepšily.

    Přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po technické chybě ppl jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že máte tuto negativní zkušenost s doručením společností PPL. Uděláme maximum proto, abychom naše služby zlepšili.

    Přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    • Na zboží čekáme 7 dní a stále nedorazilo.

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za delší čekací dobu. Uděláme vše pro to, aby byla Vaše objednávka vybavená v nejbližších dnech.
    Přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zakoupenou podložku si nelze předem vyzkoušet. Nevyhovuje mi tvrdostí.

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den, mrzí nás komplikace, kterou máte se zbožím. Nevhodné zboží máte právo vrátit do 14ti dní od zakoupení. V tomto případě nás, prosím kontaktujte. Děkujeme a přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nemožnost platit na fakturu se splatností.

    Reakce obchodu Unizdrav.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jsme Vám v tomto ohledu nedokázali vyjít vstříc, bohužel naše obchodní podmínky hovoří jasně.

    Věříme, že dokážeme tento ´nedostatek´vynahradit širokou nabídkou a dostupnými cenami.

    Přejeme pěkný den.