• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Internetový obchod nabízel zboží prodejce, který ukončil prodej již v roce 2014, přesto měl jeho zboží na stránkách jako dostupné.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ihned přišla odpověď, že objednávka je k vyřízení
    • dosud se nikdo neozval
    • Nikdo se mnou od zadání objednávky nekomunikoval.....

    Žádná komunikace, absolutní nezájem...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 14 dnech mi nebylo zboží doručeno, ani mě nikdo nekontaktoval.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodejce Lazybone mě vůbec nekontaktoval, rovněž jsem ho našla na Fler a psala zprávy, které si přečetl, také jsem objevila mailovou adresu tohoto prodejce a psala na ni, ale bohužel neozývá se. Mrzí mě to, neboť psí obojek nabízí velmi pěkný.
  • Nakoupila,zaplatila,zboží nedorazilo.Nedoporučuji....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutní nekomunikace

    Nepříjemná zkušenost

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • obchodníci nekomunikují

    zboží jsem sice objednala, ale obchodník se vůbec neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nekomunikuje nedodal zboží
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zajímavé věci
    • dostanete informaci, že požadavek je předán prodejci a prodejce se neozývá a vy nemáte na prodejce žádný kontakt.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace se zákazníky velmi slabá, možnost placení
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Má širokou nabídku.
    • Propagují skladem zboží, které mají dávno vyprodané a pak Vám prostě+ napíší, že zboží již neprodávají a mít jej v budoucnu nebudou. Měli by jej tedy z prodeje stáhnout. Naštěstí jsem publikaci sehnala jinde.

    Dlouho trvá vyjádření k objednávce a když již počítáte, že vám zboží dorazí a máte na něho nachystané peníze, tak Vám objednávku zruší. No byla jsem dosta naštvaná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - web neprehledny
    • - objednavka neprisla
    • - neprislo potvrzeni do emailu, ani nic

    - nedoporucuji, objednavka nikdy nedorazila

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednala jsem si zboží, ale nikdo se mi nikdy neozval, zboží nedorazilo. jsem velmi nespokojená. potřebovala jsem to do tohoto víkendu a spoléhala na to.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevím
    • Zboží nedorazilo. Psala jsem, že na to spěchám, přijel syn ze zahraničí, uvedla jsem, že potřebuji mít zboží do 18. 4. doručeno,jelikož v neděli odjížděl zpět do Francie. 14. 4.bylo uhrazeno, dosud nedoručeno, budu muset zásilku za drahé peníze přeposílat do zahraničí?

    Nakoupila jsem 11. 4.,zatím nemám zboží....14. 4. zaplaceno, dnes 22. 4. Kde je to zboží? Mám nárok na náhradu za nedoručení včas?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    člověk, od kterého jsme nakupovali, má zboží ve špatné kvalitě (špinavé, staré) - z obrázků na webu se to nedá poznat

    • Objednala jsem si, zaplatila, ale nic nedorazilo. Bomba!!!

    Nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nabízel to, co jiné obchody neměly, přehledný
    • komunikace mezi prodejcem vystavujícím zboží na umcentrum a umcentrem nefunguje, prodejce nedostal mail o mě objednávce

    nedoporučuji, nelze se po objednávce ke zboží dostat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nepřehlednost, žádná komunikace ze strany prodávajícího

    Nepoužívat, nelze se spolehnout, že zboží dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadny..zbozi bylo zaplaceno dopredu a nodorazilo..vyrobce nekomunikuje..tel cislo neexistuje
    • Zbozi platite dopredu a kdyz zbozi nedorazi..zabere Vam to tolik casu..ze je lepsi nekupovat nic..ted nemam ani zbozi ani penize

    Nikdy neplatte dopredu..vyrobce nekomunikuje