Přihlásit se a přidat příspěvek
  • : ano ano v Liberci je už docela provařenej

  • Dobrý den, bohužel si nejsme ničeho vědomi. Musel by jse být konkrétnější.

    Máte anonymní profil takže opravdu nevím o co by se mělo jednat.

    S pozdravem
    Richard Urban UH SERVIS Liberec

  • Mám od nynějška stejný problém s panem Urbanem. Je to arogantní pán co neumí přiznat, a už vůbec nemá zájem jakkoli řešit evidentní chybu své firmy.

  • Navazuji na svoji recenzi ze dne 26.8.2011 a naslednou odpoved UHservisu.

    Pan Urban z UHservis uvadi, ze jsem obdrzel spravne zbozi jen s nizsi kapacitou. Absurdnost tohoto tvrzeni nebudu komentovat ani rozvadet na nejakych prikladech. Uvedu jen konkrektni cisla pro zbozi, ktere jsem si objednal a ktere obdrzel. Objednal jsem si cernou cartridge do tiskarny s kodovym oznacenim C6656AE, ktera ma vyteznost 520 stranek a barevnou cartridge C6657AE, ktera ma vyteznost 500 stranek. Doslal jsem ale cartridge C6656GE s vyteznosti 190 stranek a C6657GE s vyteznosti 165 stranek. Tedy priblizne trikrat mensi obsah naplne.

    Dale se pan Urban zminuje o "stiznostech a vyhruzkach". Se "stiznostmi" souhlasim. Opravdu jsem si stezoval, ze mi obchod poslal jine cartridge nez jsem si objednal, ze mi nechtel zaplatit postovne za vracene zbozi a ze mi nechtel poslat spravne cartridge. S "vyhruzkami" nesouhlasim. Prosel jsem si zpetne nasi mailovou korespondenci a nenasel jsem z meho pohledu nic, co by se dalo povazovat za vyhruzku. Prosim pana Urbana o konkretni priklady vyhruzek z mych mailu.

    Jeste par slov k vete "Pritom slo o par korun". Urcite neni na panu Urbanovi aby posuzoval jaka castka je pro me vyznamna a jaka ne. Pokud je 83 Kc za zpetne postovne malicherny obnos pro nej, tak nerozumim tomu, proc mi je nechtel vratit, zvlaste kdyz cely problem vznikl diky chybe UHservisu. Jak sam pan Urban priznava ve svoji odpovedi na moji recenzi.